poniedziałek, 7 sierpnia 2017

CZTERY PORY ROKU, DELIKATNY ŻEL POD PRYSZNIC SOCZYSTA MALINA

Ostatnio mniej udzielam się na Waszych blogach oraz też dodaję mniej postów na swoim blogu, ale chyba potrzebowałam znowu małej przerwy. Czasami tak jest. Same wiecie. Poza tym nie samym internetem człowiek żyje. Wracam do was. Postaram się oczywiście wpaść do Waszych blogów, także proszę o trochę cierpliwości.

Dzisiaj mam dla Was kolejny post z recenzją smakowicie owocowego żelu pod prysznic. Jeśli jesteście ciekawe jak się sprawdził i o jaki produkt chodzi to zapraszam do dalszej części postu.


Cztery Pory Roku Delikatny żel pod prysznic Soczysta Malina
Delikatny żel pod prysznic pełne pielęgnacyjnych i naturalnych składników myje i odświeża skórę. Zawarty w żelu ekstrakt z owoców malin doskonale odświeża i poprawia wygląd skóry. Działa wygładzająco i nawilżająco zapewniając jej piękny i zdrowy wygląd. Formuła została wzbogacona ekstraktem z białej herbaty o właściwościach antyoksydacyjnych.



Żel znajduje się w butelce w kolorach biało-granatowo-różowych. Szata graficzna raczej skromna, jednak nie opakowanie jest najważniejsze. W tym przypadku jest całkiem dobre. Pojemność produktu to 400 ml.

Ja swój zakupiłam w mniejszej drogerii, można go zakupić również w internecie, w cenie około 5 zł. Konsystencję ma żelową, średniej gęstości, natomiast zapach przepiękny, słodki, owocowy. Bardzo mi się podoba!

Z tego co widziałam jest też dostępna wersja tego żelu Smakowita Jagoda. Również brzmi kusząco.



Jak na żel który kosztuje kilka złotych bardzo dobrze się sprawuje, świetnie pieni, delikatnie oczyszcza skórę, nie podrażniając ani nie wysuszając jej. Bardzo dobrze się pieni, wystarczy niewielka jego ilość by umyć całe ciało. Przepiękny zapach bardzo umila kąpiel. To ten zapach który można by wąchać i wąchać, a nigdy się nie znudzi.

Co by tutaj dużo rozpisywać się. Świetny żel który bardzo mogę Wam polecić.

Moja ocena: 5/5

Znacie ten żel?


28 komentarzy:

  1. Malina ostatnio u mnie często gości w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo. Miałam również inny żel o podobnym zapachu i jestem zachwycona. Bardzo przyjemny zapach.

      Usuń
  2. Nie znam tego produktu.
    Chętnie przetestowałabym wersje smakowita jagoda, gdyż za malinkami nie przepadam :D

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym wypróbowała. Kocham malinki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię owocowe zapachy w żelach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym żelu, ciekawy produkt. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie fajnie się sprawdził i mogę go polecić.

      Usuń
  6. Nie znam tego żelu, nie widziałam nawet, że cztery pory roku je mają ;p firmę znam z kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam o tym, są też balsamy do ciała :)

      Usuń
  7. Dawno nie miałam ich produktów, ale zapach jeden z ulubionych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować. Może gdzieś znajdziesz ten żel. A zapach bardzo ładny.

      Usuń
  8. Nie znam go ale jakoś za samą firmą nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś jakiś krem z tej marki, był chyba całkiem dobry. A tak nie miałam dużo produktów, jedynie ten żel pod prysznic oraz balsam do ciała.

      Usuń
  9. U mnie często są kremy do rąk z tej firmy ale tego produktu jeszcze nie znam :)

    Chętnie obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam krem do rąk z tej marki i chyba był w miarę dobry. Myślę, że wypróbuję jeszcze kiedyś jakiś inny.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemny zapach. Myślę, że warto wypróbować tego produktu.

      Usuń
  11. A very interesting post !!! Thank you for your comment on my blog!!! 👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  12. Great post :)
    I'm following you ♥
    Visit my blog

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że cztery pory roku mają żele. Znam tylko kremy do rąk :) Chętnie wypróbuje jak go znajdę :)

    OdpowiedzUsuń