ODWIEDZINY

poniedziałek, 24 lipca 2017

RODZAJE CERY. PRZYKŁADOWE KOSMETYKI - TONIKI

Tonik to twarzy to kosmetyk który używam bardzo rzadko. Oczywiście kiedyś jakiś miałam, ale od bardzo długiego czasu w mojej pielęgnacji brakuje tego produktu. Dzisiaj mam dla Was kolejny post z przykładowymi produktami różnych rodzajów cery. Dzisiaj będą to Toniki do twarzy. Zapraszam do oglądania i komentowania.






CERA MIESZANA, TŁUSTA, TRĄDZIKOWA






CERA SUCHA, WRAŻLIWA






CERA NACZYNKOWA




Używałyście któryś z tych toników?

16 komentarzy:

  1. Ja miałam kilka toników i każdy wspominam źle .. więc stronie od nich jak tylko mogę, a z drugiej jednak strony wole inną formę oczyszczania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś tonik z Ziaji Ogórkowy. Chyba nie był najgorszy, ale nie pamiętam jak sprawdził się u mnie. Wtedy pielęgnacja mojej cery była gorsza więc może i działanie wydało się słabsze.

      Usuń
  2. Niestety nie miałam żadnego z pokazanych toników :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo że mam cerę mieszaną to bardzo polubiłam serie kosmetyków bielendy z kwasem migdałowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam serum z kwasem migdałowym z Bielendy. Chętnie wypróbowałabym również innych produktów z tej serii.

      Usuń
  4. Mam tonik Mixa dla cery z niedoskonałościami :) Fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bielenda się u mnie sprawdza :) - cera sucha.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne porównanie <3 ja mam tonik z Bielendy i jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę zainwestować w tonik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również chciałabym zacząć używać toniku do twarzy chociaż raz dziennie. Podobno dobrze jest go używać.

      Usuń
  8. Używałam tonik różany Garniera, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście - bardzo lubię NIEBIESKI TONIK od GARNIERA - dla mojej problematycznej cery jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam toniku z "Bielendy" i sprawdzał się bardzo dobrze ;)
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great selección! Thanks for sharing! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze wiedzieć, używałam Ziaji Kolastyny i Melisy ;)

    OdpowiedzUsuń