Bielenda, Carbo Detox, Oczyszczająca maska węglowa do cery suchej i wrażliwej


Dzisiaj mam dla Was post z recenzją maseczki która jest często stosowana wśród dziewczyn na blogach i która ja również postanowiłam ją wypróbować. Zapraszam do czytania.


Bielenda, Carbo Detox, Oczyszczająca maska węglowa do cery suchej i wrażliwej 
Oczyszczająca maska węglowa o silnym działaniu detoksykującym błyskawicznie poprawia stan skóry suchej i wrażliwej. Innowacyjna formuła oparta na naturalnym aktywnym węglu szybko i skutecznie oczyszcza skórę z toksyn, odświeża, nawilża i regeneruje.  Ujędrnia i wzmacnia cienki, delikatny naskórek.
Działanie
AKTYWNY WĘGIEL zwany czarnym diamentem w kosmetyce, działa antybakteryjnie, oczyszczająco i ściągająco. Dzięki silnym właściwościom absorbującym posiada zdolność głębokiego oczyszczania skóry. Działa jak magnez: przyciąga i wchłania toksyny, martwy naskórek oraz inne zanieczyszczenia z powierzchni oraz głębszych warstw skóry. Wyrównuje koloryt skóry, przeciwdziała powstawaniu zmarszczek. W mikroskopijnym organizmie ALG CHLORELLA zawarta jest niezwykła energia biologiczna, ponad 70 substancji o wysokim znaczeniu dla organizmu człowieka: mikroelementy, białka, aminokwasy, kwasy tłuszczowe, witaminy i chlorofile. Algi oczyszczają skórę z toksyn, pobudzają mikrokrążenie, stymulują syntezę kolagenu i elastyny, odnawiają komórki skóry, poprawiają koloryt cery, redukują zaczerwienia, intensywnie nawilżają i odżywiają skórę.
Efekt
Doskonale oczyszczona i nawilżona, pełna blasku, świeża, gładka i jędrna cera
Stosowanie
Maseczkę nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu omijając okolice oczu. Po 10 minutach zmyć letnią wodą i nałożyć odpowiedni krem Bielenda.



Maseczka znajduje się w saszetce w kolorze czarno - niebiesko - szarym, o pojemności 8 g. Wystarczyła mi na dwa razy, tak jak większość maseczek o podobnej pojemności. Dostępna jest w Drogerii Natura, Rossmann oraz w mniejszych drogeriach w cenie 2-3 zł. Jej konsystencja jest koloru czarnego, średniej gęstości, natomiast zapach delikatny, przyjemny. Są dostępne również inne wersje maseczki m.in do cery mieszanej i tłustej oraz do cery dojrzałej, a także inne produkty takie jak Pasta węglowa do mycia twarzy 3w1, Oczyszczający żel węglowy do mycia twarzy oraz Nawilżająco - matujący krem do twarzy.

Ja wybrałam wersję maseczki do cery suchej i wrażliwej. Była też do cery dojrzałej, ale z tej zrezygnowałam gdyż nie mam tego typu cery. Maseczkę nakładałam na oczyszczoną skórę twarzy, na 15 min, po tym czasie zmywałam. Po zmyciu skóra była dobrze oczyszczona, gładka, miła w dotyku, matowa, delikatnie rozjaśniona. Zasycha ona na twarzy, co mi osobiście pasuje. Efekty po użyciu są bardzo dobre. Maseczka bardzo mi się spodobała, jednak zmywanie jest jej największym minusem. Ze względu na konsystencję w ciemnym kolorze należy uważać na to by nie pobrudzić wszystkiego wokoło podczas zmywania. Mogła być ona inna, np peel-off, którą łatwiej można być usunąć. Maseczka nie podrażniła ani nie przesuszyła mojej cery. Lubię stosować maseczki oczyszczające gdyż moja cera dzięki nim lepiej wygląda oraz jest oczyszczona, gładka i świeża. Ta maseczka również zdała egzamin!

Posiadam również pastę węglową jak widziałyście w poście o zakupach kosmetycznych. Recenzja tej pasty pojawi się za jakiś czas.

Moja ocena: 4,5/5

Znacie tą maseczkę? Miałyście którąś wersję lub inny produkt z serii Carbo Detox?

28 komentarzy:

  1. Dużo osób chwali te maseczki :) jeszcze jej nie miałam, jak na razie stosuje domowe z węglem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domowych maseczek z węglem jeszcze nie robiłam chociaż czytałam, że są dobre.

      Usuń
  2. Nie znam, ale pewnie też nie skorzystam z powodu zmywania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Średnio się właśnie ją zmywam z powodu ciemnej konsystencji przez którą można wszystko pobrudzić.

      Usuń
  3. wysoka ocena:D warta zakupu rzecz zatem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. A ja lubię testować różne maseczki więc i tą postanowiłam wypróbować :)

      Usuń
  5. Kuszą mnie bardzo wszystkie produkty w z węglem :) Dotychczas tylko pastę testowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak samo. Chętnie wypróbowałabym jeszcze np. żel do mycia twarzy.

      Usuń
  6. Mam z tej serii żel do mycia twarzy!Jest cudowny, maseczkę muszę też wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chętnie wypróbuję żelu do mycia twarzy! :)

      Usuń
  7. Nie przypadła mi ona do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, szkoda, że u Ciebie nie sprawdziła się ta maseczka.

      Usuń
  8. Mam chyba jedną w zapasach z tej serii. Ciągle czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie.

      Usuń
  9. Mam ją w pełnowymiarowym opakowaniu, ale jeszcze nie próbowałam ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :
    https://kobiecomania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to chyba masz na myśli Pastę w tubce którą można też stosować jako maseczkę :)

      Usuń
  10. Kocham maseczki z tej firmy są mega! świetny post pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie miałam węglowej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam. Sama też lubię maseczki oczyszczające, świetnie działają na moją mieszaną cerę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam chińską i była lipna według mnie, ta od bielendy już od jakiegoś czasu nie kręci :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. używałam kilka wariantów tej maseczki ale jestem sceptyczna...
    obserwuję i zapraszam do mnie: https://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Mój Mały Kawałek Nieba , Blogger