Stylizacje i ubrania na lato


Lato coraz bliżej, ciepłe, słoneczne dni już do nas zawitały. Wiele osób cieszy się z tego gdy jest bardzo gorąco. Ja nie przepadam za upałami, jednak w te dni muszę i ja założyć coś lżejszego by nie było za gorąco. Dzisiaj mam dla Was post w którym chcę pokazać kilka propozycji ubrań na lato. Większość pewnie już wam znana, jednak ja chciałam pokazać to co mi się podoba i co chętnie sama bym zakupiła.

Były stylizacje wiosenne, dzisiaj mam dla Was stylizacje i ubrania na lato. Zapraszam do oglądania i komentowania co Wam się najbardziej podoba.

Nie wszystkie stylizacje podobają mi się w 100%, jednakże każda ma w sobie jakieś elementy które są fajne.
















14 komentarzy:

  1. Ostatnio choruję na okulary ... sporo ich kupuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że podobają mi się Twoje propozycje :) Są super ! Szkoda tylko, że nie mam dobrej figury do większości ubrań :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że podobają Ci się te propozycje :) mi również.

      Usuń
  3. Pierwszy i drugi zestaw super się prezentuje :) niektóre rzeczy bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko mi się podoba ale ogólnie jest ok :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja rzadko sukienki noszę. Trzeba będzie to kiedyś zmienić :)

      Usuń
  5. U mnie krotkie spodenki i luźna bluzka to podstawa stylizacji na lato :3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Mój Mały Kawałek Nieba , Blogger