poniedziałek, 5 czerwca 2017

BIELENDA, WAZELINA KOSMETYCZNA `OCHRONA I NAWILŻENIE`

Wazelina do ust to jeden z produktów do pielęgnacji ust które bardzo lubię. Oprócz pomadek, balsamów często sięgam właśnie po wazelinę w różnych wersjach. Dzisiaj mam dla Was post z recenzją wazeliny którą stosuję w ostatnim czasie. Jeśli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdziła zapraszam do dalszej części postu.

Na opakowaniu produktu nie znalazłam żadnych informacji dotyczących wazeliny, oprócz składu, pojemności, daty ważności. Co jest moim zdaniem minusem gdyż powinno być co nieco napisane o produkcie. Jednak na wizażu znalazłam opis także podam go Wam poniżej.


BIELENDA, WAZELINA KOSMETYCZNA `OCHRONA I NAWILŻENIE`
Wazelina kosmetyczna marki Bielenda jest przeznaczona do codziennej pielęgnacji i ochrony ust oraz skóry narażonej na zbytnią utratę wody, przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych i środowiskowych tj.: zmiany temperatury, wiatr, mróz.

Działanie:
- wygładza powierzchnię ust
- tworzy na powierzchni skóry delikatny film ochronny
- nawilża i delikatnie natłuszcza
- zapobiega łuszczeniu, wysuszeniu i pękaniu naskórka
- delikatnie nabłyszcza wargi
- pozostawia piękny, kuszący zapach

Produkt przebadany dermatologicznie. Nie zawiera sztucznych barwników.




Wazelina znajduje się w małym, plastikowym słoiczku w kolorach biało - zielonych. Opakowanie raczej zwykłe. Nie jest najgorsze, ale też nie zachwyca. Produkt zakupiłam w markecie spożywczym, natomiast można go zakupić również w Drogerii Rossmann, Hebe, być może w mniejszych drogeriach, kioskach, jednak ja jej nie widziałam. Cena wazeliny to około 2,50 zł za pojemność 25 ml. Konsystencję ma dosyć tłustą, nieco zbyt rzadką, co jest jej bardzo dużym minusem. Natomiast zapach delikatny, przyjemny, pod tym względem nie mam jej niczego do zarzucenia.

Kupując tą wazelinę miałam ogromną nadzieję, że będzie to świetny produkt, gdyż wydaje mi się, że produkty z Bielendy są całkiem przyzwoite. W tym przypadku niestety rozczarowałam się. Opakowanie, cena, dostępność są w miarę ok, ale konsystencja to jest jakaś porażka. Wazelina jest tłusta, ma rzadką konsystencję. Nakładając ją na usta miałam wrażenie jakbym nakładała tłusty olej. Utrzymuje się ona bardzo krótko na ustach. Nawilżenie jest całkiem dobre chociaż przez tą konsystencję mam wrażenie jakby mniej działała. Nie sprawdziła się u mnie tak jakbym tego oczekiwała. Bardzo lubię stosować produkty ochronne do ust, chętnie nakładam je przed pójściem spać, ale z tą wazeliną po prostu się męczę. Zużyję ją do końca, chociaż pewnie zajmie mi to jeszcze dużo czasu. Na pewno nie sięgnę po nią ponownie. Dużo lepiej sprawuje się wazelina z Ziaji.

Moja ocena: 3/5

Znacie tą wazelinę? Próbowałyście?

27 komentarzy:

  1. Ostatnio patrzyłam na nią gdy byłam w Kaufland ale ostatecznie nie kupiłam i chyba dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że nie kupiłaś, bo jest to średnia wazelina. Fajnie się prezentuje i myślałam, że będzie dobra, ale jest taka właśnie średnia. Nie najgorsza, ale też nie jakieś cudo.

      Usuń
  2. tej wazeliny jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tą wazelinę pierwszy i ostatni raz.

      Usuń
  3. Tej nie miałam, ale teraz używam od czasu do czasu z Ziaji i lubię ją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio też zawiodłam się na Bielendzie. A tak pozatym to nigdy nie używałam wazeliny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bielenda dobra marka, ale ta wazelina to trochę porażka.

      Usuń
  5. NIe uzywałam wazeliny kosmetycznej. Wole swoj balsam do ust w kosteczce z Perfecty :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadka wazelina !? Tego jeszcze nie było :D Ja używam tradycyjnej wazeline od vaseliny bo w sumie w tym kraju nie mam dostępu do innej, aż dziwie sie ze Bielenda taką lipę odwaliła :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w porównaniu do wazeliny z Ziaji to konsystencja tej z Bielendy jest rzadka, krótko się utrzymuje na ustach.

      Usuń
  7. Wazeliny z bielendy jeszcze nie testowałam. Ale Bielende lubię i aż dziwne,że lipę odwaliła.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki z Bielendy też wydają mi się dobre, chociaż nie miałam ich wiele. No ale ta wazelina średnia i to bardzo.

      Usuń
  8. Myślę, że chyba lepiej jest trafić na coś odpowiedniejszego i lepszego niż kupować tą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, wydać kilka złotych więcej i mieć lepszy produkt. Chociaż nie wiedziałam, że będzie taka słaba więc kupiłam. Nie kupię więcej.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. A ja lubię i często kupuję, na zmianę z pomadkami, balsamami :)

      Usuń
  10. miałam ją kiedyś, dość dość, jednak dla mnie za miękka :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno jej nie kupię... do ust teraz stosuję pomadkę peelingującą sylveco, fajna jest;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki z Sylveco nie miałam, ale chętnie bym wypróbowała :)

      Usuń
  12. Ja wazeliny rzadko używam, polecę ją mojej siostrze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię wazelinę, chociaż ja jest średnia. Lepsza jest z Ziaji.

      Usuń