czwartek, 4 maja 2017

GARNIER, GĘSTE I ZACHWYCAJĄCE, ODŻYWKA WZMACNIAJĄCA DO WŁOSÓW

Odżywki do włosów to jeden z obowiązkowych elementów mojej pielęgnacji włosów. Najczęściej sięgam po odżywki, chociaż maski również lubię. Jedną z moich ulubionych odżywek jest Odżywka Garnier Goodbye Domage o której pisałam już na blogu. Jeśli któraś z Was nie widziałam tego postu zapraszam serdecznie ---> Klik

Dzisiaj mam dla Was post z recenzją innej odżywki z tej samej marki. Zapraszam do czytania.


GARNIER, GĘSTE I ZACHWYCAJĄCE, ODŻYWKA WZMACNIAJĄCA DO WŁOSÓW

Pogrubiona struktura - włosy grubsze w dotyku. Wyraźnie gęstsze, bujne i silne włosy, a jednocześnie aksamitnie miękkie i sprężyste - to wszystko dzięki odzywce Garnier Gęste i Zachwycające.
FIBRA-CYLANE - Innowacyjna molekuła wnika do włókna włosa pogrubiając jego strukturę i tworząc długotrwały efekt gęstości włosów, który kumuluje się po każdej aplikacji.
EKSTRAKT Z GRANATU - Kremowa formuła odżywki Garnier sprawia, że włosy stają się wyraźnie piękniejsze, miękkie w dotyku, sprężyste i łatwe do ułożenia.
REZULTATY - Natychmiastowe działanie. Pogrubienie struktury włosa, widocznie bujne i silniejsze włosy. Z każdą kolejną aplikacją dodana struktura pozostaje we włóknie włosa, włosy wyglądają jakby było ich więcej.



Odżywka zamknięta jest w tubce typowej dla tej marki, w kolorze różowym przyciągającym wzrok. Dostępna jest w wielu drogeriach jak np. Rossmann, Natura, Hebe, ale także hipermarkety. Pojemność produktu to 200 ml, natomiast cena około 9-11 zł. Ja swoją zakupiłam w Biedronce w cenie około 8 zł. Konsystencję ma ona kremową, średnio gęstą, w kolorze białym. Ma przepiękny zapach, delikatny, świeży, owocowy który długo utrzymuje się na włosach. Z tej serii dostępny jest również szampon wzmacniający włosy przeciwko twardej wodzie, maska głęboko odżywcza oraz serum odżywiające.


Odżywkę nakładałam jak każdą inną po umyciu włosów, na wilgotne włosy, na około 20 min, czasami dłużej. Po tym czasie zmywałam. Po wyschnięciu włosy były puszyste, miękkie, błyszczące, odżywka nie nawilża jakoś bardzo mocno, ale taki produkt nie ma na tyle mocnego działania by jakoś bardzo nawilżać. Włosy lepiej się dzięki niej rozczesują, nie są obciążone ani przyklapnięte, wręcz przeciwnie, mam wrażenie jakby było ich więcej. Nie sądzę jednak, że odżywka pogrubi nam włosy. Może jedynie nadać im objętości, a to robi całkiem fajnie. Chętnie wypróbuję również innych produktów z tej serii oraz innych odżywek, masek oraz szamponów z marki Garnier, która jest jedną z moich ulubionych, jak wiecie.

Moja ocena: 5/5

Znacie tą odżywkę lub inny produkt z tej serii? Lubicie produkty z Garniera?

42 komentarze:

  1. Uwielbiam przeglądać Twojego bloga :)
    jesteś wspaniałą kobietą :)


    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Bardzo mi miło :)

      Usuń
  2. Ja ogólnie lubie produkty garnier i kilka szamponów i odżywek miałam, jednak zdecydowanie wole maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię produkty z Garnier. Odżywki są dobre, jednak powinnam używać również maski która by bardziej odżywiła, wygładziła włosy. Odżywka jest za słaba.

      Usuń
  3. Z Garnier Fructis miałam tylko wersje pomaranczowa, ale ta tez wydaje sie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam pomarańczową odżywkę która była bardzo dobra.

      Usuń
  4. Miałam ją i dla mnie była trochę za słaba, ale ja nie trzymałam jej 20 min, może dlatego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywki ogólnie działają słabiej niż maski. Ja tą odżywkę lubię, włosy są po niej puszyste, miękkie, nie obciążone, co jest dla mnie bardzo ważne. Chętnie wypróbuję również innych produktów z tej serii.

      Usuń
    2. Lubię produkty Garnier do włosów :-) Odżywek z tej serii nie miałam... obecnie stosuję nawilżającą z Equilibry i jestem bardzo zadowolona :-)

      Usuń
    3. Nawilżająca odżywka brzmi ciekawie. Chętnie bym wypróbowała.

      Usuń
  5. Akurat obecnie jest przeze mnie stosowana ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak u Ciebie się sprawdza :)

      Usuń
  6. Dawno nie miałam produktów Garniera do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja często wybieram produkty z tej marki i lubię. Na pewno wypróbuję również innych.

      Usuń
    2. Na dniach będzie recenzja :)

      Usuń
  7. Nie korzystam z odżywek, bowiem moje włosy są w dobrej kondycji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że Twoje włosy są w dobrej kondycji, ale może warto mimo tego używać jakiś odżywek, olejków na końcówki. Ja lubię używać odżywek, masek. Trochę ze względu na to, że moje włosy nie są jeszcze idealne takie jakie bym chciała i chce dbać o nie.

      Usuń
  8. Kiedyś używałam Fructis, kilka lat temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam teraz i będę testowała również inne produkty.

      Usuń
  9. Lubię ich żółtą odżywkę, pomarańczowa też jest dobra. Ale różowej jeszcze nie miałam! Na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja natomiast nie miałam żółtej odżywki którą myślę, że wypróbuję :)

      Usuń
  10. zapach ma piękny ale mi szkodzi;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no to nie dobrze, ale nie nakładasz jej przecież na skalp to dlaczego szkodzi?

      Usuń
  11. Tej wersji nie miałam, ale niebieską na wypadanie dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wypróbuję również niebieskiej wersji :)

      Usuń
  12. Dawno, nie miała, niczego tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię produkty z tej marki, szczególnie do włosów.

      Usuń
  13. miałam kiedyś pomarańczową odżywkę z tej serii i mile ją wspominam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również miałam pomarańczową odżywkę która fajnie się u mnie sprawdzała :)

      Usuń
  14. Taka dobra ocena to z pewnością kiedyś tą odżywkę wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam pomarańczowej i żółtej i obie są godne polecenia.
    Co do bloga do oczywiście zostanę tu ja dłużej, już obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żółtej nie miałam ale na pewno wypróbuję. Pomarańczowa świetna!

      Usuń
  16. Nie stosowałam. Ale jak widzę to jest wielkim błędem :D Muszę ją kupić.
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja miałam wersję damage i uważam ją za całkiem udaną :) tej nie miałam, może się kiedyś skuszę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj. Jest całkiem dobra. Ja mam cienkie włosy i u mnie fajnie się sprawdza.

      Usuń
  18. Kiedyś lubiłam odżywki tej marki, ale dawno żadnej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  19. tez ją kiedys używalam i jak dla mnie bardzo na plus:)

    OdpowiedzUsuń