piątek, 19 maja 2017

BIAŁY JELEŃ, HIPOALERGICZNY ŻEL DO MYCIA TWARZY Z ALOESEM I OGÓRKIEM

Żel pod mycia twarzy do kosmetyk który tak jak i odżywki oraz maski kupuję wyjątkowo rzadko gdyż wystarczy mi na długo. Ostatnio myję twarz żelem do mycia twarzy raz dziennie, wieczorem, a rano tylko samą wodą. Dlatego takie produkty wystarczą mi na dłużej niż wcześniej było. Nie wiem czy to dobrze, napiszcie jak myślicie. Ja myślę, że nie jest to źle, jedynie chciałabym rano używać toniku którym mogłabym dodatkowo przetrzeć twarz przed nałożeniem kremu. Trzeba będzie to zmienić koniecznie.

Dzisiaj natomiast mam dla Was post z recenzją żelu do mycia twarzy którego używałam w ostatnim czasie. Zapraszam do czytania.

BIAŁY JELEŃ, HIPOALERGICZNY ŻEL DO MYCIA TWARZY Z ALOESEM I OGÓRKIEM przeznaczony jest do oczyszczania skóry normalnej i mieszanej. Delikatnie usuwa makijaż i zanieczyszczenia oraz zapobiega rozwojowi bakterii. W efekcie skóra twarzy jest dokładnie oczyszczona, odświeżona, gładka i miękka. Przebadany dermatologicznie wśród osób z alergiami skórnymi.

Zawiera:
• ksylitol i laktitol – składniki utrzymujące prawidłową równowagę ekosystemu mikroflory skóry;
• ekstrakty z aloesu i ogórka – zapewniające odpowiedni poziom nawilżenia i uczucie odświeżenia;
• alantoina i pantenol - łagodzące podrażnienia skóry i stymulujące jej naturalne procesy regeneracyjne.


Żel zamknięty jest w plastikowej, przezroczystej buteleczce, z białą zakrętką. Opakowanie wyjątkowo mi się podoba ponieważ jest zgrabne, poręczne, nic się nam się wyleje, łatwo można dozować odpowiednią ilość produktu, bez obawy o to, że wyleje się go za dużo. Pojemność żelu to 200 ml, natomiast cena około 8 zł. Ja swój zakupiłam w małej drogerii. Nie wiem gdzie może być on dostępny, ale myślę, że w marketach spożywczych lub małych drogeriach możecie go znaleźć. Konsystenacja żelu jest średniej gęstości, żelowa, półprzezroczysta w kolorze jasnozielonym. Zapach bardzo przyjemny, delikatny, świeży, można wyczuć zapach ogórka w połączeniu z aloesem, co bardzo przypadło mi do gustu. Są również dostępne inne produkty do mycia twarzy z tej marki które znajdziecie tutaj ---> Klik


Z Białego Jelenia dotychczas miałam tylko mydło szare w kostce, które bardzo lubię i dobrze sprawdza się, nie tylko w myciu rąk, ciała ale również i twarzy. Ostatnio zakupiłam jednak dwa produkty z tej marki, m.in powyższy żel ale także żel do higieny intymnej którego recenzja pojawi się za jakiś czas. Jeśli chodzi o żel do mycia twarzy to jest on hipoalergiczny, zawiera m.in ekstrakty z aloesu i ogórka które zapewniają odpowiedni poziom nawilżenia, alantoinę i pantenol które mają łagodzić podrażanienia skóry. Bardzo dobrze się on pieni, fajnie oczyszcza skórę twarzy, dobrze radzi sobie również ze zmywaniem makijażu, a konkretnie tuszu do rzęs oraz cieni do powiek. Deliatnie ściąga skórę,  jednak nie jest to jakieś bardzo nie przyjemne. Poza tym nie uczula, nie podrażnia, nie powoduje zaczerwienienia skóry. Jego delikatny zapach jest plusem. Myślę, że warto wypróbować ten produkt, zwłaszcza, że nie jest drogi. Na pewno wypróbuję jeszcze inne produkty do twarzy z tej marki bądź produkty do włosów czy ciała.

Moja ocena: 4/5

Znacie ten żel? Miałyście jakiś produkty z Białego Jelenia? Co możecie polecić?

32 komentarze:

  1. Dawno nic nie miałam z białego jelenia ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam jakiś czas temu szare mydło Biały Jeleń. Żadnych więcej produktów nie miałam, ale będę testowała inne.

      Usuń
  2. Mnie ciekawi ta najnowsza seria z Białęgo Jelenia, podobno ma świetne składy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy żel, chociaż ja unikam ściągania skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę ściąga ten żel skórę ale nie jest to jakieś mocne ściągnięcie i wysuszenie, więc myślę, że można się skusić i wypróbować.

      Usuń
  4. Uwielbiam białego jelenia, chociaż tego żelu jeszcze nie miałam, chętnie zakupie i sprawdzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że produkty z Białego Jelenia są dobre oraz w miarę delikatne. Na pewno wypróbuję też jakieś inne.

      Usuń
  5. Tego żelu nie miałam ale bardzo lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam szare mydło które było całkiem dobre. Myślę, że wypróbuję również innych produktów.

      Usuń
  6. Oj, miałam ich mydło w płynie - dawno temu. Wysuszało skórę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po myciu zawsze można użyć kremu, chyba że produkt bardzo mocno wysusza i podrażnia to wtedy trzeb go odstawić.

      Usuń
  7. Aloes i ogórek to idealne połączenie :) Dobry post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny zapach i działanie też całkiem dobre :)

      Usuń
  8. Biały Jelen ma bardzo fajne produkty, a przez fajne połączenie jestem szczegolnie zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować tego żelu :) Mi się również wydaje, że Biały Jeleń ma dobre produkty, chociaż miałam ich mało, ale chcę jakieś wypróbować.

      Usuń
  9. Ja szczególnie lubię ich mydła :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam w kostce, również myślę, że są dobre.

      Usuń
  10. Jak nie mam problemów z żadnymi płynami do higieny tak te z Jelenia kompletnie się u mnie nie sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz mam żel do higieny intymnej z Białego Jelenia. Niedługo pojawi się recenzja :)

      Usuń
  11. Nie znam, ale teraz mam żel do higieny intymnej z BJ i jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam go, brzmi kusząco. Może kiedyś kupię i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Białego jelenia jak dotąd miałam jedynie szare mydło i sprawdzało się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam go jeszcze, ale szare mydełko jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele razy miałam z nim styczność i bardzo mile go wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic w życiu nie miałam od nich. Może kiedyś coś wypróbuje, choć średnią przepadam z ta marką

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam jeszcze nic od nich :)

    OdpowiedzUsuń