poniedziałek, 13 marca 2017

ISANA POMADKA OCHRONNA, DELIKATNA RÓŻA, Z OLEJKIEM Z DZIKIEJ RÓŻY

Znowu narobiło mi się trochę zaległości w czytaniu Waszych postów. Wybaczcie mi. Obiecuję to nadrobić w najbliższych dniach. Planuję też napisać kilka postów które pojawią się niebawem. Także czeka mnie trochę pracy i czytania, ale to nic, ponieważ bardzo to lubię.

Dzisiaj mam dla Was recenzję produktu do pielęgnacji ust który ostatnio używam każdego dnia. Takie produkty wystarczą mi na bardzo długo gdyż używam je zazwyczaj na noc, przez co są wydajne. W ciągu dnia rzadko zdarza mi się nakładać pomadkę czy wazelinę do ust. Zapraszam do czytania.


ISANA POMADKA OCHRONNA, DELIKATNA RÓŻA, Z OLEJKIEM Z DZIKIEJ RÓŻY
Działanie i pielęgnacja
Zrównoważona formuła z cennymi olejami i ochronnym woskiem kandelila pielęgnuje usta i pozostawia je jedwabiście miękkie w dotyku. Delikatny różany połysk podkreśla naturalne piękno ust. Nie zawiera: olejów mineralnych oraz silikonowych, konserwantów.


Pomadka znajduje się sztyfcie w kolorze jasno różowo - białym z biało granatowymi napisami. Pojemność pomadki to 4,8 g. Dostępna jest w Drogerii Rossmann. Ja swoją zakupiłam w cenie około 3 zł, w promocji. Konsystencja produktu jest twarda, zbita, natomiast zapach delikatny, przyjemny. Bardzo fajnie się używa tej pomadki.



Tak ja wcześniej wspomniałam produktów ochronnych do ust najczęściej używam przed pójściem spać, na noc. Rzadko zdarza się użyć w ciągu dnia, chyba, że usta są bardzo wysuszone wtedy niestety jest to konieczne. Jednak gorzej jest gdy czasami nie nałożę pomadki na noc, ponieważ  po prostu nie chce mi się, wtedy moje usta są bardzo suche, co raczej nie jest przyjemne.

Pomadkę tą muszę nakładać w dość dużej ilości ponieważ jeśli przejadę nią po ustach kilka razy prawie nie czuć jej. Dlatego najczęściej nakładam jej grubszą warstwę, na noc jest idealna. Wtedy czuję, że moje usta są chronione i pielęgnowane.


Pomadka bardzo fajne nawilża, świetnie radzi sobie z spierzchniętymi ustami, delikatnie natłuszcza je, pozostaje na ustach przez jakiś czas. Rano są mięciutkie i gładkie co wyraźnie czuć. Na ustach praktycznie nie widać jej. A ja nie przepadam za pomadkami które dają kolor na ustach. Zdecydowanie bardziej wolę takie ochronne. Bardzo przyjemny produkt w niskiej cenie. Chętnie wypróbuję innych wersji tej pomadki, gdyż za tak niską cenę na prawdę warto się skusić.

Moja ocena: 4/5

Znacie tą pomadkę? Miałyście ją lub inne w Isany?

32 komentarze:

  1. Nie znam jej i raczej nie poznam do marki mam na tyle duży uraz że nigdy więcej nie kupię ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chętnie poznam inne produkty z Isany, ponieważ nigdy niczego nie miałam i jestem ciekawa jak sprawdzą się u mnie.

      Usuń
  2. Nie miałam pomadki Isany, chętnie kiedyś wypróbuję, ale nie wiem czy wersję różaną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są też inne wersje które ja na pewno wypróbuję :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mi również podobają się. Mają ładny, delikatny i przyjemny zapach.

      Usuń
  4. Nie próbowałam jeszcze Isany, u mnie od lat Carmex :) Ale myślę, że się skuszę po powrocie do Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carmexu nie miałam nigdy ale na pewno też wypróbuję :)

      Usuń
  5. Z isany jeszcze pomadek nigdy nie miałam, bardzo wyglądem przypomina pomadki nivea :) Chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy nie miałam, ale będąc kiedyś w Rossmannie skusiłam się gdyż była w promocji. Na pewno wypróbuję innych pomadek z Isany.

      Usuń
  6. Nie miałam, obawiałam się, że będzie dla mnie za słaba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak dobra jak Nivea ale za tak niską cenę myślę, że warto się skusić.

      Usuń
  7. Fajna pomadka, jeszcze jej nie miałam:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna, chociaż dla osób które mają większy problem z ustami może być za słaba. Dla mnie jest ok :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zapach przypadł mi do gustu mimo iż jest delikatny.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mi też spodoba się ta pomadka i na pewno wypróbuję też innych.

      Usuń
  10. Z isany średnio mi przypadła do gustu :/ U mnie kostka z perfecty albo neutrogena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie to tania i całkiem dobra pomadka chociaż nie wszystkim może się spodobać. Ja nie miałam z Perfecty ani z Neutrogeny niczego do ust.

      Usuń
  11. Z pomadek Isany uwielbiam wersję arbuzowa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej pomadki, nigdy nie używałam, ale z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie znałam, ale wypróbowałam i nie jest najgorsza jak za tak niską cenę.

      Usuń
  13. Nie znam kosmetyków Isany, ale dzika róża...z chęcią bym wypróbowała! :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pierwszy raz miałam jakiś kosmetyk z Isany, ale na pewno wypróbuję też innych.

      Usuń
  14. Kiedyś miałam, ale od x czasu nie używam pomadek ochronnych, choć według mnie nie wymagam od nich jakoś szczególnego działania. Ma chronić moje usta przed pęknięciami zimą i przesuszeniem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię używać przeróżne pomadki, wazeliny, balsamy. Bez tego moje usta są trochę przesuszone.

      Usuń
  15. Znam markę, ale pomadek ochronnych praktycznie nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też znałam markę, ale nie miałam żadnych produktów. Dopiero niedawno skusiłam się na coś i wybrałam pomadkę :)

      Usuń