środa, 8 lutego 2017

BEBEAUTY, WILD PURPLE, KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC

Gdy potrzebuję produktu do mycia ciała, a nie wiem jaki wybrać często sięgam po produkty z Biedronki. W ostatnim czasie również miałam okazję używać żel pod prysznic Bebeauty. O jaki produkt chodzi? Jeśli jesteście ciekawe zapraszam do dalszej części postu. Będzie bardzo owocowo :)

BEBEAUTY, WILD PURPLE, KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC
Rozkoszuj się chwilą prawdziwej przyjemności z kremowym żelem pod prysznic. Aksamitny żel delikatnie myje i pielęgnuje ciało, a jego puszysta piana otula skórę, pozostawiając na niej niezwykły, wyrafinowany zapach. Formuła żelu została wzbogacona w kompleks ekstraktów z maliny, truskawki i jeżyny o właściwościach nawilżających, ochronnych i przeciwstarzeniowych. Twoja skóra stanie się gładsza, bardziej elastyczna oraz odpowiednio nawilżona. Pozwól sobie na wyjątkową świeżość i właściwą pielęgnację swojego ciała dzień po dniu.




Żel zamknięty jest w butelce w pięknych kolorach, na etykiecie widnieją owoce oraz kwiaty. Bardzo podobają mi się takie opakowania. Zdecydowanie przyciągają wzrok. Produkt dostępny jest oczywiście w Biedronce, w cenie około 4 zł za 400 ml. Konsystencja produktu jest średnio gęsta, kremowa, w kolorze jasno fioletowym. Zapach przepiękny, przyjemny, owocowo - kwiatowy, po prostu cudowny! Trochę kojarzy mi się z zapachem jogurtu o smaku owoców leśnych. Bardzo smakowicie. Uwielbiam kosmetyki które ładnie pachną, a ich zapach nigdy się nie nudzi. Są również dostępne inne wersje żelu - Gentle Freshness oraz jeszcze jedna, ale niestety nie pamiętam nazwy.




Żel dobrze myje, oczyszcza skórę, nie podrażnia ani nie uczula, dobrze się pieni, tak jak większość żeli pod prysznic z Biedronki. Na pewno kupię ponownie. Serdecznie polecam Wam ten żel oraz inne żele z Biedronki gdyż są tanie oraz dobrze myją. Ja na pewno jeszcze wypróbuję inne produkty do mycia ciała z Biedronki których nie miałam.

Moja ocena: 5/5

Znacie ten żel lub inną wersję zapachową?

42 komentarze:

  1. Uwielbiam ten żel sama jestem jego posiadaczką. Bardzo podoba mi się jego zapach <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny żel. Bardzo lubię żele z Biedronki. Dużo razy już o tym wspominałam. :)

      Usuń
  2. Te opakowania kojarzą mi się z produktami Balea z DM. Nie miałam tego żelu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam żeli Balea, ale czytałam o tym, że te żele z Biedronki są bardzo podobne :)

      Usuń
  3. Nie mialam przyjemnosci uzywac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może kiedyś wypróbujesz tego żelu. Jest bardzo dobry :)

      Usuń
  4. Super! Nie zawsze tanie znaczy gorsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie. To tani żel, a bardzo dobry :)

      Usuń
  5. uwielbiam kosmetyki bebeauty, ale tego jeszcze nie próbowałam :)
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię te żele :) Zazwyczaj sięgam po pomarańczowy (?). I stosuję przede wszystkim do piany... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty do mycia ciała z Biedronki bardzo dobrze się pienią. Między innymi za to jest lubię.

      Usuń
  7. Miałam kilka żeli z Biedronki i były ok, niektóre były mało wydajne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te które ja miałam żele były bardzo dobre :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. gdyby nie było tak zimno to już bym leciała;D

      Usuń
    2. o dziś słońce wstało:) to się może przelecę:)

      Usuń
  9. 400 ml za taką cenę?
    Muszę go mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne ma opakowanie. Na pewno wypróbuję, jak uszczuplę zapasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam serdecznie. Bardzo dobry żel i do tego tani :)

      Usuń
  11. Nie miałam żeli tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś wypróbujesz. Są to świetne żele :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować. Ja bardzo lubię produkty do mycia ciała z Biedronki.

      Usuń
  13. Niestety nie znam produktu, ale u mnie go na pewno nie ma :( Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety w niektórych Biedronkach brakuje produktów które są w innych, ale polecam wypróbować jakiś żeli z Biedronki np. żel pod prysznic Oceania. Bardzo tani i dobry.

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Tak bardzo ładny, przyjemny, owocowy zapach :)

      Usuń
  15. Your blog is beautiful !!! I would love to see you on my blog !! Happy day!!!
    👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś często kupowałam te żele pod prysznic, widzę że co rusz nowe zapachy wymyślają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to mi się podoba, że wprowadzają nowe zapachy. Nie dość, że są nowości to jeszcze w niskich cenach :)

      Usuń
  17. Jeszcze go nie miałam ;p
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo smakowite opakowanie, że tak powiem a cena mnie powaliła ! Jeszcze Twoja dobra ocena ! Muszę kupić ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Zele Be Beauty. na razie używam karmelowego, ale pewnie niedługo skusze się na jakiś owocowy zapach.Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karmelowego nie miałam jeszcze, ale chętnie bym wypróbowała. Ciekawe jak pachnie :)

      Usuń