poniedziałek, 2 stycznia 2017

ZIAJA MASŁO KAKAOWE MASKA DO WŁOSÓW WYGŁADZAJĄCA

Dzisiaj mam dla Was kolejny post z recenzją produktu z Ziaji. Zapewne niektórym już znany produkt i lubiany. Jeśli jesteście ciekawe o jaki produkt chodzi zapraszam do czytania 😊


ZIAJA MASŁO KAKAOWE MASKA DO WŁOSÓW WYGŁADZAJĄCA
Kakaowa pielęgnacja
Doskonale wygładza naruszoną strukturę włosów.
Głęboko regeneruje bez zbędnego obciążania.
Zapobiega łamaniu włosów oraz rozdwajaniu się końcówek.
Nadaje im wypielęgnowany, zdrowy wygląd.
Zapewnia długotrwałe kondycjonowanie.
 
Kakaowa receptura
masło kakaoweskutecznie kondycjonuje skórę i włosy. Działa wygładzająco oraz chroni przed nadmiernym wysuszeniem. Substancja łagodna dla środowiska.
prowitamina B5 - czyli D-panthenol, ma duże powinowactwo do keratyny włosów. Proces wniknięcia prowitaminy B5 w strukturę włosów jest bardzo efektywny, także podczas mycia. Tworzy na powierzchni włosów cienki, elastyczny film ochronny. Działa nawilżająco, niezależnie od warunków atmosferycznych zapobiega przesuszaniu włosów i skóry głowy. Zapewnia włosom gładkość, elastyczność i sprężystość.
 

Sposób użycia
Maskę nanieść na mokre włosy. Wmasować i pozostawić na ok. 3 – 5 minut. Dokładnie spłukać. W przypadku zniszczonych końcówek włosów, maskę wmasować w końcówki, nie spłukiwać. Polecamy stosowanie szamponu i odżywki z masłem kakaowym jako kompleksową pielęgnację wygładzającą.




Maska zamknięta jest w plastikowym słoiku, w kolorze brązowym z napisami w kolorze biało - niebieskimi. Wszystkie maski z Ziaji są w podobnych opakowaniach tylko w innych kolorach. Bardzo fajne opakowanie które moim zdaniem jest praktyczne, solidne, nic nam się nie wyleje jeśli zabierzemy ją w podróż. Dostępna jest w mniejszych drogeriach oraz niektórych aptekach i sklepach Ziaja. Cena maski to około 7 zł. Bardzo malutko jak za maskę. Konsystencję ma średnio gęstą, nie za rzadką, w kolorze białym. Dobrze nakłada się na włosy, nie spływa z nich. Zapach to coś co najbardziej mnie urzekło w tej masce, piękny, przyjemny, aż chce się wąchać i wąchać, nie ma się dosyć tego zapachu. Takie zapachy uwielbiam, które nigdy się nie nudzą, nie drażnią, są przyjemne. Maska jak dla mnie jest wydajna ponieważ mam cienkie włosy, nakładałam jej mało. Miałam tą maskę chyba pół roku. Stosowałam zamiennie z maską Biovax, naftą kosmetyczną, czasami nie nakładałam nic na włosy ( bo mi się nie chce lub nie miałam czasu), więc u mnie odżywki lub maski wystarczają na bardzo długo.



Nakładałam tą maskę na dłużej niż zaleca producent czyli na 10-15 min, czasem dłużej. Myślę jednak, że taki czas jest najlepszy. Po wyschnięciu włosy były miękkie, wygładzone, błyszczące, miłe w dotyku, nawilżone. Zapach jeszcze przez jakiś czas utrzymuje się na włosach. Maska ta nie działa jakoś bardzo mocno, tak samo jak było w przypadku maski Ziaja Intensywna Odbudowa, ale jest lepsza niż poprzedniczka. Tania, pięknie pachnie, całkiem ładne opakowanie, wydajna, działanie też w miarę dobre. Na pewno wrócę do niej jeszcze nie raz.

Moja ocena: 4/5

Znacie tą maskę? Stosowałyście?

50 komentarzy:

  1. miałęm dłuższe włosy to bardzo lubiłęm ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie bardzo fajnie się sprawdzała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo. Na pewno kiedyś do niej wrócę, ale nie wiem kiedy, bo chcę przetestować dużo innych masek i odżywek do włosów, a to dużo czasu zajmie :)

      Usuń
  3. Maski nie znam ale z tej serii miałam żel, krem, masło do ciała i sprey do opalania :) uwielbiam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj muszę wypróbować też innych produktów z tej serii, bo zapach mają prześliczny.

      Usuń
  4. Miałam masło do ciała z tej serii, akurat maski nigdy :) Zapach ma boski!
    Na pewno kupię przy okazji i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też muszę wypróbować masło do ciała z tej serii :) Nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  5. Jeszcze nie miałam, a chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A polecam wypróbować :) zwłaszcza że jest to tani produkt.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Może kiedyś wypróbujesz. Ja chcę wypróbować również innych produktów z tej serii :)

      Usuń
  7. Używałam i całkiem dala rade ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam i miałam i jak zawsze z ziajii byłam bardzo zadowlona hihi :) Uwielbiam produkty z ziajii :) Wszystkiego Najlepszego w Nowym ROku :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię produkty z Ziaji. Mam jeszcze dużo dużo produktów do wypróbowania. Również Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku dla Ciebie :)

      Usuń
  9. e tego to ja się o ziaji nie wypowiem;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda, bo fajny produkt. Nie używasz zupełnie niczego z Ziaji? Nawet masek na twarz, produktów do mycia ciała czy masła/balsamu do ciała?

      Usuń
    2. A ja lubię produkty z Ziaji. Są fajne i tanie. Mam jeszcze sporo do przetestowania produktów z tej marki i już nie mogę się doczekać :)

      Usuń
    3. dobrze że Ci służą:) mojej koleżance równiez;p

      Usuń
  10. Kilka lat temu ją miałam :) Fajnie nawilżała włoski !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że u Ciebie również się sprawdziła :)

      Usuń
  11. Nie miałam tej maski, ale może ją wypróbuję przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj. Może u Ciebie również dobrze się sprawdzi :)

      Usuń
  12. Miałam ją kiedyś, przyjemna maska do częstego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam. Tania i ładnie pachnie :)

      Usuń
  13. Nie miałam jeszcze jej nigdy, z tej serii miałam masło do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubimy kosmetyki z Ziaji,koniecznie musimy wypróbować tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, zwłaszcza, że jest tania :)

      Usuń
  15. Uwielbiam za zapach i gładkość włosów :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam, ale produkty z tej firmy lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś wypróbujesz tą maskę. Ja również lubię tą markę :)

      Usuń
  17. A jeszcze do tego ten zapach musi być przyjemny na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak oczywiście i utrzymuje się przez jakiś czas na włosach :)

      Usuń
  18. Nie miałam kosmetyków z tej serii, ale słyszałam, że są godne uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam nawet, że Ziaja ma taką maskę :) muszę mamie kupić, bo uwielbia krem z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tą maskę. Ja chcę wypróbować również inne produkty z tej serii :)

      Usuń
  20. Ja juz nie ufam produktom od Ziaji. Niestety chyba nie zaryzykuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj, ja lubię produkty z Ziaji. Mało miałam produktów które by nie sprawdziły się.

      Usuń
  21. Nie jestem fanem zapachu masla kakaowego ale takiej maski wygladzajacej nie znam Ciekawe jak się sprawdzi na moich kręconych włosach Musze jej poszukać i zaryzykuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam ten zapach!! Myślę, że powinnam być dobra dla Twoich włosów :)

      Usuń