To już rok. Pierwsze urodziny bloga!




Dzisiaj 14 styczeń 2017 roku, mija dokładnie rok gdy założyłam bloga. Mój blog obchodzi dzisiaj swoje pierwsze urodziny 😀 Kiedy ten czas zleciał??? Swój pierwszy post dodałam 19 stycznia. Na początku bałam się, że nikt nie będzie czytał moich postów, że nie dam sobie z tym rady. Było to takie nieśmiałe, niepewne pisanie ale z czasem było lepiej. Bardzo cieszę się, że to zrobiłam, nie żałuję i nie żałowałam tej decyzji ani przez chwilę, podoba mi się pisanie postów, dodawanie zdjęć (chociaż wiem, że zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale mam nadzieję, że kiedyś się to poprawi). Podoba mi się również czytanie Waszych blogów oraz to, że mogę napisać Wam kilka słów na danych temat. Przez ten czas poznałam dużo fajnych Kobietek które prowadzą świetne blogi.

Chciałam Wam serdecznie podziękować za każdą obserwację, każdy komentarz, każde wejście na mojego bloga, każdą chwilę poświęconą na przeczytanie moich postów. To dla mnie bardzo, bardzo wiele znaczy, bardzo cieszę się że jesteście tutaj ze mną i mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej, że będziemy się wzajemnie wspierać, motywować, dzielić radami dotyczącymi pielęgnacji oraz innych kobiecych i mniej kobiecych spraw.


Może jeszcze trochę statystyk z okazji pierwszych urodzin

OBSERWATORZY: 144 
KOMENTARZE (łącznie z moimi) : 4656 
POSTY: 133
ŁĄCZNA LICZBA WYŚWIETLEŃ: 31 960
ŁĄCZNA LICZBA WYŚWIETLEŃ W OSTATNIM MIESIĄCU: 8 371
ŁĄCZNA  LICZBA WYŚWIETLEŃ NAJLEPSZEGO POSTA: 935
NAJCZĘŚCIEJ PRZEGLĄDANE POSTY TO:


Paznokcie - inspiracje - 935 wyświetleń Klik
Gadżety i dodatki do domu które mi się podobają - 408 wyświetleń Klik
Dove Go Fresh Odżywczy Żel pod prysznic granat i werbena cytrynowa - 350 wyświetleń Klik
Farmona Radical Mgiełka do włosów tłustych - 344 wyświetleń Klik
Lakier do włosów Taft Collagen Push - Up Efekt - 343 wyświetleń Klik
Lirene DermoProgram maseczka nawilżająca z wyciągiem z wiśni z Barbados - 324 wyświetlenia Klik


Raz jeszcze DZIĘKUJĘ za to, że jesteście ! I serdecznie zapraszam na nowe posty 😊

77 komentarzy:

  1. Ja również obchodziłam pierwsze urodziny swojego bloga, ale pierwszego stycznia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :) W takim powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i sukcesów :)

      Usuń
  2. Gratuluję serdecznie tak dobrych wyników :)
    Życzę kolejnych sukcesów i wszystkiego dobrego w następnym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że ogromny sukces odniosłaś! Dużo weny życzę! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i oby tak dalej było, a nawet jeszcze lepiej :)

      Usuń
  4. Najlepszego z okazjii urodzinek bloga i gratuluję statystyk Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, gratuluje ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje z okazji pierwszych urodzin bloga. Życzę Tobie aby twój blog rozwijał się jeszcze szybciej i żeby radość z jego prowadzenia nigdy nie znikła.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślę, że zawsze będzie radość z prowadzenia bloga i to coraz większa :)

      Usuń
  7. Jak ten czas szybko leci :D Powodzenia w dalszym blogowaniu ;p Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne statystyki. Gratuluję roczku:) Życzę jeszcze więcej rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. Myślę, że jeszcze dużo przede mną, przed nami :)

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego dla bloga,żeby się ciągle rozwijał i ulepszał. No i gratulacje dla Ciebie. Piszesz,że poznałaś dużo fajnych Kobietek.. Więc zapraszam Cię na swojego bloga,żebyś mogła poznać i fajnego faceta :D :D Żartuję oczywiście,ale na bloga jak najbardziej zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chętnie zajrzę na Twojego bloga :)

      Usuń
  10. Gratuluje kochana, robisz dużo świetnej roboty oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo cieszę się, że podoba się komuś mój blog :)

      Usuń
  11. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat w blogosferze :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Oby jak najdłużej blogować :)

      Usuń
  13. Sto Lat a nawet i dluzej dla Twojego bloga! :* Zycze mnostwa pomsylow na posty i pieknego rozwoju <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wyników i oby więcej taki dat ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje i 100 lat,trzymam kciuki za dalsze blogowanie :)

    https://venswifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję i życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje życze dalszyc sukcesów ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję pierwszego roczku, świetnych statystyk i powodzenia w dalszym blogowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! Powodzenia w dalszym blogowaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego co najlepsze, wytrwałości w blogowaniu i jeszcze lepszych statystyk :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super! Powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję <3 oby tak dalej i wytrwałości

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  23. great post!!! have a good day!!!!👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje ! Mój niedługo obchodzi drugie urodziny natomiast teraz po przejściu na własną stronę zaczynam wszystko od nowa :(

    http://stylistfashioon.pl/?p=167#more-167

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne podsumowanie :) Pozostaje życzyć wytrwałości w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. Cieszę się, że podoba się. Zapraszam do innych postów :)

      Usuń
  26. Gratuluję i życzę dalszego zapału!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję! Trzymam kciuki za kolejny rok pisania. Obserwuję z przyjemnością. :)
    mój blog | instagram

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów blogowych :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje! Życzę wielu pomysłów na posty!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Mój Mały Kawałek Nieba , Blogger