czwartek, 26 stycznia 2017

L'BIOTICA BIOVAX INTENSYWNIE REGENERUJĄCA MASECZKA DO WŁOSÓW SŁABYCH ZE SKŁONNOŚCIĄ DO WYPADANIA

Bardzo lubię stosować odżywki i maski do włosów, zwłaszcza takie po których moje włosy wyglądają zupełnie inaczej. Jednym z takich produktów jest maska do włosów Biovax o której chcę Wam dzisiaj opowiedzieć. Jeśli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdziła zapraszam do dalszej części postu.

L'biotica Biovax Intensywnie regenerująca maseczka do włosów słabych ze skłonnością do wypadania
Intensywnie regenerująca maseczka Biovax opracowana została przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim słabym i skłonnym do wypadania włosom jak najlepszej kondycji. Maseczka Biovax dba nie tylko o zdrowie i kondycję włosów, ale również zapewnia im gruntowną ochronę i bezpieczeństwo.
Składniki aktywne:
- 100% sok z aloesu intensywnie odżywia cebulki, chroniąc włosy przed nadmiernym wypadaniem. Wpływa korzystnie na rozdwojone końcówki i skutecznie zmniejsza łamliwość włosów.
- Kompozycja olejku ze słodkich migdałów oraz miodu silnie nawilża, zmiękcza i odżywia włosy, nadając im piękny połysk.
- 100% ekstrakt z henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki.
Biovax to gwarancja BEZPIECZEŃSTWA
- nie zawiera substancji drażniących:
bez PARABENÓW,
bez SLS (SODIUM LAURYL SULFATE),
bez SLES (SODIUM LAURETH SULFATE),
bez GLICOLU PROPYLENOWEGO.
Substancje te mogą powodować podrażnienia skóry, a nawet stany zapalne. Przyczyniają się do powstawania łupieżu, swędzenia i przesuszenia skóry głowy. Receptura BIOVAX oparta została o naturalne i bezpieczne substancje
aktywne.
Efekty na włosach:
- mocne, zdrowe włosy,
- mniejsza skłonność do wypadania,
- intensywnie odżywione, nawilżone i zregenerowane włosy,
- naturalny, piękny połysk


Maseczka znajduje się w słoiku w kolorach biało - brązowo - zielonych. Dodatkowo zapakowana w kartonowe pudełko. Pojemność maseczki to 250 ml. Dostępna jest w aptekach w cenie 15- 17 zł, jest również dostępna większa pojemność, 500 ml, która kosztuje około 23 zł. Ja za swoją zapłaciła około 15 zł. Maseczka ma średnio gęstą, kremową konsystencję, w kolorze jasno zielonym, natomiast zapach delikatny, przyjemny, aloesowy. Do maski dołączone były dwa prezenty, m.in czepek TERMOCAP wspomagający regenerację włosów oraz serum wzmacniające A+E 1,5 ml.


Maseczkę tą miałam kilka lat temu. Wtedy bardzo dobrze działała na moje włosy sprawiając, że włosy rosły szybciej oraz rosły nowe włoski. Kilka lat później postanowiłam wypróbować ją z nadzieją, że efekty będą tak samo dobre. Nakładałam maseczkę na 20-30 minut na świeżo umyte włosy, po tym czasie zmywałam. Na początku nakładałam również czepek oraz ręcznik, jednak później nie chciało mi się już tego robić. Jakie były efekty? Maska na pewno odżywia, nawilża, wygładza włosy, są one błyszczące, puszyste, mniej się puszą, wyglądają na zdrowsze. Niestety nie zauważyłam szybszego porostu czy wzrostu nowych włosów. Zapewne dlatego, że nie nakładałam jej na skórę głowy, ponieważ miałam wrażenie, że są przez to oklapnięte. Stosowałam ją tylko raz w tygodniu, a wcześniej dwa razy. Mimo wszystko bardzo lubię tą maseczkę, ponieważ dobrze działa na moje włosy, ładnie pachnie, jest wydajna. Na pewno zakupię ją ponownie.

Moja ocena: 5/5

Miałyście tą maseczkę? Jak u Was działała? Jaką inną maseczkę z Biovax możecie polecić?

48 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze nigdy tej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te maseczke. Głównie dlatego ze nie przeciaza mi wlosow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Są po niej fajnie puszyste co podoba mi się :)

      Usuń
  3. Ja używałam kiedyś pomarańczową wersję i byłam zadowolona :)
    tej nigdy nie miałam :)
    Fajnie, że tak dobrze maska działa na Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo dobrze działa ta maska na moje włosy. Polecam wypróbować :)

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam tej maseczki, ale bardzo mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować :) Ja może wypróbuję też innych masek z Biovaxu :)

      Usuń
  5. Ja miałam 2 maski L'biotica i żadna mi nie pasowała. Może kiedyś jeszcze dam szansę jakiejś wersji, choć pewna nie jestem ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, u mnie ta maseczka świetnie się sprawdziła. Wcześniej miałam też inną, ale nie pamiętam jak się sprawdziła.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam i na pewno wypróbuję również innych :)

      Usuń
  7. Wątpię, żeby takie maseczki jakkolwiek działały na porost włosów,uważam, że od tego są wcierki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosowałam kilka lat temu tą maseczkę na skórę głowy i naprawdę rosły mi nowe włosy, a nie stosowałam żadnych wcierek.

      Usuń
  8. chyba jakąś próbeczkę miałam :) ale nie pamiętam już jak się sprawdziła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to może wypróbujesz jeszcze tą maseczkę. Można zakupić małe saszetki w Biedronce :)

      Usuń
    2. jak skończę zapasy to na pewno:D

      Usuń
  9. Nie miałam jej, chętnie kiedyś wypróbuję na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypróbuję ostatnio miałam szampon od nich i był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj :) Można też dostać małe saszetki w Biedronce maseczek Biovax za około 2 zł.

      Usuń
  11. Na początku włosomaniactwa ją miałam, mile ją wspominam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że sprawdziła się u Ciebie ta maseczka :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dużo pozytywnych opinii ma ta maseczka, chociaż nie u wszystkich się sprawdza.

      Usuń
  13. Używałam kiedyś chyba maski od nich z olejkiem arganowym i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wypróbuję również tą maseczkę z olejkiem arganowym :)

      Usuń
  14. Ten produkt juz zdecydowanie długo za mną chodzi ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Tej maseczki jeszcze nie miałam ale ogólnie bardzo dobrze sprawdzają się u mnie produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam i naprawdę bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Testowałam chyba wszystkie maseczki z tej serii. Są super ;) pozdrawiam :)
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba warto się skusić :) zapraszam do siebie :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez miałam ta maseczkę, ale bardzo dawno jednak dobrze ją wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super. U mnie też się dobrze sprawdziła więc na pewno będą dobrze ją wspominała :)

      Usuń
  20. Chciałam sobie kupić właśnie taką maseczkę z Biowax, ale ceny mają niezłe.
    Czekam na promocję, na pewno wezmę wersję z jedwabiem, tą co masz w saszetce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jedwabiem miałam chyba kiedyś. Była całkiem dobra, o ile pamiętam. Ja kupiłam tą maseczkę nie w jakoś bardzo wysokiej cenie. :)

      Usuń