środa, 14 grudnia 2016

ŚWIĄTECZNO - ZIMOWE INSPIRACJE

Święta tuż, tuż.... a więc mam dla Was świąteczno - zimowe inspiracje. Ja za zimą średnio przepadam, ponieważ nie lubię gdy jest szaro, buro i ponuro, duży mróz, pełno śniegu, wieje mocno wiatr, ale lubię święta, świąteczne akcenty, ozdoby choinkowe, dekoracje i innego typu rzeczy. Święta są piękne, chociaż nie jest to, to samo co kiedyś gdy było się młodszym.

A Wy lubicie zimę i święta? Napiszcie koniecznie jak jest u Was. Co najbardziej lubicie w okresie świąteczno - zimowym?


Zapraszam do oglądania 😊 🎄 🎅






 







































Jak podobają się Wam te inspiracje? 😊

43 komentarze:

  1. Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne inspiracje. Nie wiem czemu ale święta to magiczny czas, gdy o tym myśle to aż mi się buźka uśmiecha. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, chociaż dla mnie to już nie to samo co kilka, kilkanaście lat temu.

      Usuń
  3. Śliczne inspiracje :) lubie święta, ale zimy już nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. Święta są piękne ale zima, mróz już trochę mniej.

      Usuń
  4. Mmm...ale świątecznie się zrobiło. Szkoda, że święta zapowiadają czarne :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniferek jest słodki i kubki fajne :) ogólnie świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje mi świątecznego kubka. Trzeba będzie kiedyś zaopatrzyć się w jakiś ładny :)

      Usuń
  6. Zdjęcia przecudne :) A u mnie w Azji nie ma w ogóle świąt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... w Polsce to już od kilku tygodni czuć święta. Chyba trochę za wcześnie.

      Usuń
  7. Ależ piękne Inspiracje !!! Odezwała się u mnie Nostalgia do Polskiej Zimy. Ja uwielbiam Zimę, bardzo mi jej brakuję niestety :( U nas aktualnie zero śniegu i nic się nie zapowiada, że jaki kolwiek spadnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas (przynajmniej tam gdzie mieszkam) nie ma teraz śniegu. Co kilka dni popada, chwilę leży i topi się, tak w kółko a święta pewnie będą czarne, bez śniegu.

      Usuń
  8. Aż dzięki tym inspiracjom jeszcze bardziej poczułam magię świąt! :) Śniegu za oknem co prawda nie ma, ale nie jest to element obowiązkowy bez którego nastrój Bożego Narodzenia nie jest nam się w stanie udzielić. Marzę już o wolnym, rodzinnej atmosferze, wigilijnym stole i tym wyjątkowym czasie.
    Pozdrowionka przedweekendowe :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobają mi się święta, chociaż to nie to samo co kiedyś :)

      Usuń
  9. Świetne inspiracje, zapachniało Świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie przepiękne inspiracje! Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam. Miło popatrzeć na takie zdjęcia :)

      Usuń
  11. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia. Patrząc na nie zaczynam czuć magię świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne inspiracje, uwielbiam oglądać tanie obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również podobają się takie obrazki, zdjęcia, inspiracje :)

      Usuń
  14. Uwielbiam świąteczne obrazki za ich magię oraz błysk! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne inspiracje, aż się człowiekowi cieplej na sercu robi! <3 Ja zimę i Święta uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimę lubię średnio, ale święta są piękne :)

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też uważam, że są śliczne :)

      Usuń
  17. Uwielbiam takie zdjecia... wprowadzają mnie w magiczny nastrój :*

    OdpowiedzUsuń