poniedziałek, 14 listopada 2016

ZIAJA LIŚCIE ZIELONEJ OLIWKI, OLIWKOWA MASKA OCZYSZCZAJĄCO-ŚCIĄGAJĄCA

Dzisiaj mam dla Was post z recenzją maseczki na twarz Ziaja. Zapraszam do czytania.


ZIAJA LIŚCIE ZIELONEJ OLIWKI, OLIWKOWA MASKA OCZYSZCZAJĄCO-ŚCIĄGAJĄCA

Pielęgnacja skóry naturalnym, zdrowym i dermatologicznym sposobem
Polecamy maskę głęboko oczyszczającą. Zawiera esencję z liści zielonej oliwki, glinkę, kaolin i tlenek cynku. Ma charakterystyczną konsystencję i szybko wysycha. Jest propozycją natychmiastowej poprawy  wyglądu skóry w mini dawce. Doskonale oczyszcza i redukuje niedoskonałości skóry. Może być stosowana codziennie, na całą twarz lub miejscowo. Nadaje się dla każdego, bez względu na wiek, nawet dla osób o skórze dojrzałej z rozszerzonymi porami.



Maska zamknięta jest w saszetce w kolorze białym, z jasno zielonymi napisami. Podobają mi się produkty z Ziaji, a raczej ich opakowania. Są skromne, a jednocześnie ładne, w ładnych kolorach. Maska ma pojemność 7 ml. Ja swoją zakupiłam w mniejszej drogerii w cenie 1,20 zł. Konsystencję na średnio gęstą, w kolorze białym, dobrze rozprowadza się na twarzy. Zapach bardzo przyjemny, delikatny, świeży.

Maska przeznaczona jest do cery tłustej oraz mieszanej. Nakładałam ją na 15-20 minut, na oczyszczoną skórę twarzy, po tym czasie zmywałam. Maska po kilkunastu minutach zasycha na twarzy, co podoba mi się. Podczas trzymania jej na twarzy czuć przyjemne odświeżenie. Nie ma większych trudności ze zmywaniem. Po zmyciu maski skóra jest dobrze oczyszczona, gładka, lekko ściągnięta, matowa. Fajna maseczka za "grosze". Na pewno warto wypróbować. Wystarczyła mi na dwa razy, jak prawie każda maseczka na twarz.

Moja ocena: 4/5

Znacie tą maskę? Używałyście kiedyś?

29 komentarzy:

  1. Kiedyś chyba miałam próbkę w gazecie, ale to lata temu ;D Chętnie ją sprawdzę jeszcze raz.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbkę maseczki w gazecie? A może to był kremik? Polecam wypróbować tą maseczkę

      Usuń
  2. U mnie pojawiło się zaczerwienienie skóry twarzy i czułam mocne pieczenie i swędzenie. Oczy piękny i bardzo lzawily. Ciesze się że Tobie się sprawdza. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no może trochę wysuszać ta maseczka. Niektóre takie są i nie są dobre dla wszystkich.

      Usuń
  3. Maski nie miałam ale używałam kremu :) i był całkiem fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się czy krem byłby dla mnie dobry, ale zerknęłam na skład i krem ten zawiera parafinę, a więc dla mnie chyba średni, ponieważ mógłby spowodować wysyp ;/

      Usuń
  4. Nie miałam, ale coś do mojej cery więc chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować tą maseczkę, zwłaszcza, że jest bardzo tania.

      Usuń
  5. Rzadko używam maseczek. Nie przepadam za Ziają, prawdę mówiąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię używać maseczki, a Ziaja to jedna z moich ulubionych marek kosmetycznych. Każdy lubi co innego :)

      Usuń
  6. moja koleżanka lubi ziaję z manuką. ja eee nie;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię tą maskę :D A wiem, że Ty nie lubisz Ziaji. A szkoda, bo dobra to marka jest :)

      Usuń
    2. wiesz każdemu służy co innego:)

      Usuń
  7. Miałam kiedyś krem z tej serii i byłam zadowolona :D Może i maseczka się sprawdzi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbować zawsze można, zwłaszcza, że maseczka ta jest tani :)

      Usuń
  8. Chętnie ją kupię i wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tej maseczki jeszcze nie miałam. Mam skórę tłustą, dlatego moim ulubieńcem od Ziaji jest maseczka z szarą glinką.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię maseczkę Ziaji z szarą glinką i bardzo ją lubię :)

      Usuń
  10. Ziaja to moja ulubiona firma, uwielbiam ich maseczki oraz kremy nawilżające :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/11/rozowa-parka-w-poaczeniu-ze-sweterkiem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczki Ziaji są świetne i tanie. Miałam również krem z Ziaji który jak na razie jest moim ulubieńcem :)

      Usuń
  11. Znam tę serię kosmetyków, bardzo ładnie pachną. Maseczki akurat nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię ta serię ;) muszę wypróbować maseczkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, zwłaszcza, że jest bardzo tania :)

      Usuń
  13. Bardzo lubię te maseczki z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja cera nie polubiła się z Ziają :(

    OdpowiedzUsuń