Schwarzkopf Got2b, Powder`ful, Volumizing Styling Powder Puder unoszący włosy u nasady


Jakiś czas temu dodałam post o produkcie do stylizacji włosów który najczęściej używam, czyli o lakierze do włosów Taft. Dzisiaj natomiast mam dla Was kilka słów o innym produkcie czyli o pudrze do włosów. Zapraszam do czytania.




Schwarzkopf Got2b, Powder`ful, Volumizing Styling Powder, Puder unoszący włosy u nasady
Puder dodaje włosom objętości i sprawia, że stają się `artystycznie` szorstkie. Zaprojektowano go specjalnie z myślą o kobietach - zwłaszcza tych, które lubią szokować wielkością fryzury i cenią natychmiastowe efekty. Nowy stylizujący puder dla pań zawiera mikro - cząsteczki, które `strosząc` powierzchnię włosa, nadają fryzurze maksimum objętości, poczynając już od nasady włosów. Wystarczy nasypać nieco pudru na dłoń, rozetrzeć i delikatnie wmasować we włosy. Inny sposób to nałożenie odrobiny pudru bezpośrednio na włosy i wmasowanie jak każdego innego kosmetyku. Dowolna objętość fryzury, odpowiednia do okazji, jest możliwa do wykreowania w kilka sekund.


Puder zamknięty jest w małym opakowaniu w kolorze szarym z ciemno fioletową etykietą, zawiera sitko dzięki któremu można zaaplikować odpowiednią ilość produktu. Dostępny jest w mniejszych oraz większych drogeriach, drogerii Natura oraz Rossmann. Cena produktu to około 20 zł za pojemność 10 g, można go również dostać za około 15 zł. W promocji warto go kupić. Konsystencja produktu jest sypka, biały, drobno zmielony proszek. Zapach natomiast prawie niewyczuwalny.

Produkt nasypywałam na dłonie lub bezpośrednio na włosy, następnie roztrzepywałam na włosach, układając je delikatnie. Sprawia, że włosy są matowe, dziwne w dotyku, dodaje objętości u nasady, usztywnia włosy podobnie jak lakier. Nie jest to może efekt jakiś bardzo duży, ale na pewno jest lepiej niż gdybym nie użyła niczego. Lepiej sprawdzi się przy krótkich lub półdługich włosach. Przy długich może być trochę gorzej. Efekt usztywnienia włosów utrzymuje się długo co bardzo mi pasuje. To był mój drugi puder, który miałam okazję stosować. Pierwszym pudrem który używałam był puder z Syoss, który bardzo fajnie się sprawdził u mnie. Kupiłam go w niskiej cenie, około 10 zł w markecie spożywczym. Niestety później już taki tani nie był. Za jakiś czas postanowiłam wypróbować inny puder. Mój wybór padł na puder Got2b. Cena produktu jest jak dla mnie trochę za wysoka, jednak można kupić go taniej, w promocji, więc trochę bardziej się opłaca.

Lubię ten produkt, między innymi dlatego że usztywnia moje włosy, chociaż przy dużym wietrze nie daje rady. Wtedy wolę po prostu związać włosy. Na pewno kupię go ponownie. Ostatnio kupiłam też inny puder do włosów z Taft taki zielony. Na razie testuje. Za jakiś czas pojawi się recenzja.

Moja ocena: 4/5

Znacie ten puder? Używałyście go lub innego pudru do włosów?

70 komentarzy:

  1. aaaA CZEMU CIE WCZEŚNIEJ NIE WIDZIAŁAM?;p DOŁĄCZAM DO OBSERWATORÓW ;) ŚWIETNE POSTY:) I PIEKNE ZDJĘCIE PROFILOWE;0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję bardzo :) Cieszę się, że podoba się Tobie mój blog :)

      Usuń
  2. moja koleżanka bardzo chwali sobie ten puder. ja nie używam takich cudaków bo skalp kapryśny;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, Ty musisz uważać na to co nakładasz na włosy czy skórę głowy. Ja w sumie też mam problemowe włosy ponieważ są cienkie, delikatne, mało ich mam i do tego przetłuszczają się, ale bez jakiegoś produktu do stylizacji nie obejdzie się, jednak nie używam takich na codziennie. Max 1-2 razy w tygodniu.

      Usuń
    2. jak tak to myślę że w porządku:)

      Usuń
    3. Wszystko z umiarem trzeba stosować itd :)

      Usuń
  3. Od dawna rozmyślam nad zakupieniem podobnego produktu, który podniósłby nieco moje włosy u nasady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wypróbuj tego pudru. Najlepiej szukać w promocji np w Drogerii Natura :)

      Usuń
  4. Mnie wlasnie od tego typu produktow odrzuca jakas suchosc, szorstkosc wlosow. Wolalabym najpierw na probe kupic jakas saszetke na jeden raz, ale pewnie nie ma takich w sprzedazy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę włosy są matowe, dziwne w dotyku, usztywnione po tym pudrze, ale wolę to niż mieć oklapnięte włosy. No raczej wątpię, że można dostać ten puder w mniejszych opakowaniach.

      Usuń
  5. Też mam, ale dawno nie stylizowałam włosów, więc ostatnio leży głównie nieużywany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolałabym nie używać produktów do stylizacji, ale niestety ciężko bez tego, bo moje włosy potrzebują nieco objętości.

      Usuń
  6. Też kiedyś myślałam o jego kupnie, mam w planach go wypróbować ale jak będzie na promocji, ponieważ nie wiem jak się spisze na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, gdy znajdziesz go gdzieś na promocji. Mam nadzieję, że u Ciebie też dobrze się sprawdzi.

      Usuń
  7. Mam bardzo długie włosy, więc to chyba nie dla mnie. W uniesieniu włosów pomaga suszenie głową w dół i wiązanie wysokiego koka na noc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko suszę włosy, chociaż czasami robię. Ostatnio suszyłam włosy suszarką i o dziwo całkiem ładnie wyglądały. A kok na noc jest ok, ale nie zawsze może włosy dobrze wyglądają, są dziwne pofalowane i spuszone.

      Usuń
  8. Mam i bardzo lubię! Jest bardzo wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że i u Ciebie dobrze się sprawdza.. To prawda, jest to wydajny produkt, który mimo wyższej ceny opłaca się.

      Usuń
  9. Miałam go kiedyś niestety u mnie się nie sprawdzić :( Kleił włoski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę usztywnia włosy, w nadmiarze faktycznie może pokleić włosy, jednak ja staram się nakładać go nie za dużo.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ja niedawno kupiłam sobie puder zielony i testuję :)

      Usuń
  11. Lubię go, fajnie unosi włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go lubię. Efekt może nie jest jakiś bardzo, bardzo duży, ale widać różnicę bez użycia pudru i z użyciem :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. A może kiedyś wypróbujesz. Chyba, że nie lubisz produktów do stylizacji lub nie potrzebujesz bo masz dosyć gęste, grube i pełne objętości włosy. Chyba tylko takie nie potrzebują żadnych pudrów, lakierów itp.

      Usuń
  13. nigdy nie miałam suchego szamponu :D chodź czasem by się przydał, gdy za dużo pracy jest i ciężko włosy ogarnąć ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkt który opisuję w tym poście to nie suchy szampon tylko puder do stylizacji unoszący włosy u nasady. Jeśli chodzi o suchy szampon to akurat przydatny produkt :)

      Usuń
  14. Miałam podobny puder ale z innej marki, jak dla mnie nie wypał. No ale może ten będzie lepszy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wypróbować :) Najlepiej szukać w promocji za 15 zł, np w Drogerii Natura :)

      Usuń
  15. Miałam go, ale u mnie sie niestety niesprawdzil :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, a to szkoda, że się nie sprawdził u Ciebie ;/

      Usuń
  16. Mam go, albo nie umiem go stosować, albo mam zbyt długie włosy, bo u mnie nic nie robi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może obejrzyj filmiki na youtube i zobacz jak dziewczyny używają tego pudru, a potem spróbuj u siebie? :)

      Usuń
  17. Nigdy nie używałam pudru do włosów ;-) Jakoś mnie to nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety potrzebuję usztywnienia i dodania włosom objętości. Nie cierpię oklapniętych włosów. Źle czuję się z takimi ;/

      Usuń
  18. JA mam bardzo proste włosy i do nadania objętości takie cudo by się nadało! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam bardziej proste włosy, cienkie i z małą objętością. Taki produkt fajnie się u mnie sprawdza :)

      Usuń
  19. Miałam kiedyś puder ze Schwarzkopfa ale zawsze sypałam za dużo ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no niestety trzeba uważać z ilością tego pudru :)

      Usuń
  20. Nigdy się z tym nie spotkałam, jednak jest mi to kompletnie nie potrzebne :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też chciałabym, żeby mi taki puder czy lakier nie był potrzebny, ale niestety mam cienkie, delikatne włosy które potrzebują by dodać im objętości, a taki puder całkiem dobrze się sprawdza :)

      Usuń
  21. To jest max super produkt. Tylko fakt.. trzeba delikatnie, żeby nie powstał efekt łupieżu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście używać tego pudru z umiarem, nie za dużo, nie za mało :)

      Usuń
  22. kiedyś go miałam i niestety nie byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam ten puder, ale to raczej nie dla mnie. Moje włosy w ogóle są trudne i o objętość ciężko, bo są długie i ciężkie. Często wybieram szampony i odżywki dodające objętości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony i odżywki są dobre, ale działają na krótko :(

      Usuń
  24. To produkt dla mnie ;)
    Muszę koniecznie zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie korzystałam :) ale moja koleżanka planowała go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy produkt, ja akurat tego typu rzeczy nie potrzebuje, ale będę miała na uwadze, może mamie podsunę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja niestety potrzebuję takich produktów ponieważ mam cienkie włosy które potrzebują dodania im objętości....

      Usuń
  27. Moja mama go używa ale nie jest w stanie go ocenic, raz jest zadowlona raz nie , heh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, ja uważam, że to jest dobry produkt, zwłaszcza przy krótkich lub półdługich włosach :)

      Usuń
  28. Seems like a awesome product! :D
    Great blog! I'm following you! Follow back? *** <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  29. od dawna kusi mnie taki puder i chyba w końcu się na niego skuszę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować. Najlepiej kupić w promocji, ale nawet w regularnej cenie opłaca się bo jest wydajny.

      Usuń
  30. Nie miałam jeszcze pudru do włosów, ciekawa jestem jak by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jak miałem długie wlosy uwielbiałem ten produkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na krótkich i półdługich jeszcze lepiej się sprawdza ten puder :)

      Usuń
  32. Kurcze zastanawiam się nad nim bardzo, ale boje się, że obciąży mi moje i tak przetłuszczające się z prędkością światła włosy. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam przetłuszczające się włosy, ale używam tego pudru by dodać im objętości.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Mój Mały Kawałek Nieba , Blogger