środa, 23 listopada 2016

FLOSLEK, WAZELINA KOSMETYCZNA DO UST, WANILIOWA

Dzisiaj mam dla Was post o produkcie do ust który stosowałam w ostatnim czasie. Nadeszły już chłodniejsze dni, więc trzeba bardziej zadbać o skórę oraz włosy, stosując bardziej treściwe maski, kremy, a także używać produktów chroniących nasze usta. Ja najczęściej wybieram wazeliny bądź pomadki ochronne. Stosuję je nie tylko zimą, ale także latem gdyż o usta trzeba dbać cały rok.

Zapraszam do czytania.


FLOSLEK, WAZELINA KOSMETYCZNA DO UST, WANILIOWA 
Zastosowanie: zmysłowa pielęgnacja i skuteczna ochrona ust przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych oraz środowiskowych, takich jak zmiany temperatury, słońce czy wiatr.
Działanie: wazelina wygładza, nawilża i delikatnie natłuszcza usta. Intensywnie regeneruje, niweluje szorstkość i zapobiega pękaniu naskórka. Cudowny zapach uwodzicielskiej wanilii przyniesie niezwykłą przyjemność dla zmysłów, a Ty staniesz się prawdziwym ekspertem od pocałunków.
Efekt: zregenerowane, miękkie i subtelnie nabłyszczone usta, zabezpieczone przed wysychaniem i pierzchnięciem.

Sposób użycia: niewielką ilość wazeliny nanieść na usta i rozsmarować. Stosować kilka razy dziennie.




Wazelina znajduje się w małym, metalowym słoiczku z etykietą w kolorze żółtym, o pojemności 15 ml. Podoba mi się opakowanie tego produktu ponieważ je malutkie, zgrabne, można ją z łatwością włożyć do torebki, nie zajmie dużo miejsca :) Ja swoją zakupiłam w Biedronce, jednak można ją dostać również w niektórych aptekach, w cenie około 6 - 7 zł. Konsystencję ma zbitą i tłustą, nie za twardą, nie za miękką, natomiast zapach śliczny, przyjemny, waniliowy, nie drażniący podczas stosowania.

Dostępne są również inne wersje wazeliny m.in :

- różana
- poziomkowa
- pomarańczowa
- czekoladowa.


Bardzo lubię stosować produkty do ust. Używam wazeliny na noc. Niestety w ostatnim czasie zauważyłam, że gdy nie użyję kilka razy wazeliny czy pomadki moje usta są suche, spierzchnięte, pojawiają się suche skórki, co jest bardzo nie przyjemne. Dlatego staram się obowiązkowo codziennie używać wazeliny bądź pomadki. Jeszcze lepiej gdy używam częściej czegoś w ciągu dnia również, a teraz gdy nadeszły chłodne dni warto o to zadbać. Nałożona na usta nadaje im naturalny połysk co bardzo mi pasuje. 




Jeśli chodzi o działanie wazeliny Floslek to mogę powiedzieć, że całkiem dobrze nawilża, wygładza usta, sprawia, że są one miękkie, natłuszcza, świetnie radzi sobie z suchymi ustami gdy takie się pojawią, całkiem nieźle trzyma się na ustach. Dodatkowo przepiękny zapach wanilii uprzyjemnia jej stosowanie. Stosuję wazelinę również w okolicach nosa, gdy mam suchą skórę. Chętnie wypróbuję również innych wersji wazeliny, szczególnie czekoladową.

Moja opinia: 4/5

Znacie tą wazlinę? Miałyście jakiś produkt do ust z Floslek-u?

48 komentarzy:

  1. Nie miałam, ciekawa jestem składu tej wazeliny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj znajdziesz skład ---> http://www.floslek.pl/11,pokaz_produkt_lab/393,wazelina-kosmetyczna-do-ust-waniliowa.html

      Ja za bardzo nie interesuję się składami, bo nei znam się na tym :)

      Usuń
  2. Bardzo kuszący produkt do pielęgnacji ust ,do tego szeroki wybór zapachów tocoś co bardzo lubię !
    Z miłą chęcią wypróbuję ,ponieważ moje pomadki są na wykończeniu .
    Buziaki Kochana,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wypróbuję też inne wersje, tylko nie wiem którą. Trudno się zdecydować. Wszystkie bardzo kuszą.

      Usuń
  3. Ja bardzo lubię tego typu produkty do ust, ale z Floslek jeszcze nie stosowałam. Miałam jedynie żel pod oczy ze świetlikiem, który był świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to wypróbuj :) Opłaca się kupić za te kilka złotych :)

      Usuń
  4. Tej nie znam. W swojej szafce mam z Ziaji, ale jakoś mało ją używam tylko kiedy potrzebuję mocnego nawilżenia, a tak to zaopatrzyłam się w balsamy Tisane, które używam na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tisane nie miałam jeszcze, ale na pewno wypróbuję, bo lubię przeróżne produkty do ust :)

      Usuń
    2. To tak jak ja :) Mam dużo zapasów, ale obiecałam sobie, że otworzę nowy balsam dopiero jak zużyje ten który mam teraz ;)

      Usuń
  5. Z tej firmy miałam kremik pod oczy, wazeliny nigdy :) ale lubię takie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że całkiem fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wazelinę do ust uwielbiam, jednak z tej firmy jeszcze nie miałam okazji testować. Moje usta w okresie jesienno-zimowym potrzebują częstego nawilżania. Chętnie wypróbuje ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zauważyłam, że jeśli nie posmaruję ust jakimś produktem do ust to są one suche, spierzchnięte :( dlatego staram się to robić obowiązkowo raz przed pójściem spać....

      Usuń
  8. z wazeliną się średnio lubię ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię wazelinę i pomadki ochronne, bardziej niż błyszczyki, szminki itd.

      Usuń
  9. Firmę lubię ale tej wazelinki kompletnie nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to może wypróbujesz. Jest dostępna np w Biedronce :)

      Usuń
  10. Wole pomadki w sztywcie ale takie też są spoko :P Lubię marke floslek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wazelinki używam tylko w domu, a przed tym myję ręce, więc baterie się nie dostają. Pomadki też są dobre :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Tak :) całkiem przyjemnie pachnie ta wazelinka. A ja lubię ładnie pachnące kosmetyki :)

      Usuń
  12. Nie znałam tego produktu , ale poszukam u siebie :) Obserwujemy?Odwdzięczam się za każdą obserwację :) Daj znać u mnie :* http://szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, bo jest całkiem dobra, a dostępna np w Biedronce :)

      Usuń
    2. O to powiem Mamci żeby mi kupiła <3 Dzięki za obs Kochana, będe zagladać do CIebie regularnie , obserwuję :*

      Usuń
    3. Ja zamierzam wypróbować również innych wersji, na początek chyba wybiorę czekoladową :)

      Usuń
  13. słabo z dostępnością te jmarki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tą wazelinę kupiłam w Biedronce, a tak to niestety nie wiem gdzie są dostępne jeszcze.

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ja lubię i wazeliny i pomadki :) :)

      Usuń
    2. mnie mazidła nakładane palcuma nie korcą;p

      Usuń
    3. A mi to nie przeszkadza, że trzeba nakładać palcem taki produkt. Przed nakładaniem można umyć rączki i jest w porządku ;)

      Usuń
  15. Bardzo lubię takie produkty na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie miałam tego produktu polecam wypróbować :)

      Usuń
  16. Nigdy nie słyszałam o tej wazelinie, mam ogromny problem szczególnie w okresie jesienno-zimowym, że bardzo pękają mi usta i są spierzchnięte, jak są w aptece to na pewno zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może dostaniesz je w aptece a jeśli nie to poszukaj w Biedronkach. Zimą koniecznie trzeba chronić nasze usta przed chłodem używając pomadki czy wazeliny :)

      Usuń
  17. Wersję czekoladową z chęcią bym przygarnęła! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię smarowideł do ust, w które muszę wkładać palce. Wolę wersję w pomadce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki też są ok, ale mi nie przeszkadza to że muszę wkładać w taką wazelinę palce, bo używam takich produktów w domu, gdzie często myję ręce.

      Usuń
  19. Mam wersję czekoladową, ładnie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam nigdy pachnącej wazeliny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam żadnego produktu do pielęgnacji ust z tej firmy, ostatnio wróciłam do sprawdzonego masełka do ust z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń