sobota, 26 listopada 2016

BEBEAUTY, FRESH, MYJĄCY PEELING DO CIAŁA BRZOSKWINIA

Peelingi do ciała tak jak i balsamy stosuję bardzo rzadko, jednak czasami skuszę się na jakiś, zwłaszcza jeśli jest on w niskiej cenie i łatwo dostępny. Dzisiaj mam dla Was post z takim właśnie produktem do ciała. Zapraszam do czytania.


BEBEAUTY, FRESH, MYJĄCY PEELING DO CIAŁA BRZOSKWINIA 
Peeling myjący do ciała o zapachu brzoskwini to doskonała pielęgnacja. Drobinki ścierające zapewniają delikatne złuszczanie skóry, usuwają zanieczyszczenia i wspomagają proces regeneracji. Ciało pozostaje odświeżone, gładkie i pachnące.




Peeling ten zamknięty jest w plastikowej, małej, przezroczystej butelce z etykietą w kolorze pomarańczowym o pojemności 100 ml. Dostępny jest w każdej Biedronce. O ile się nie mylę jest to nowość. Wcześniej nie widziałam tego peelingu. Cena produktu to około 3 zł, a więc bardzo malutko. Ja wybrałam wersję o zapachu brzoskwini, taki jak najbardziej mi pasuje. Gdy kupowałam były dostępne tylko dwa warianty - brzoskwinia oraz czereśnia. Zapach jest prześliczny, przyjemny, owocowy. Bardzo miło się używa kosmetyków o takim zapachu. Konsystencję ma trochę rzadką, w kolorze pomarańczowym, zawiera małe drobinki jednak mimo tego dobrze się go używa.


Dostępne są również inne wersje tego peelingu m.in: 

- owoce leśne
- kiwi
- czereśnia.




Peeling należy nanieść na wilgotną skórę, masować, następnie zmyć. Tak oczywiście robiłam. Skóra po użyciu peelingu była miękka, gładka, dobrze oczyszczona, odświeżona, nie ma potrzeby użycia żelu czy płynu do mycia ciała, gdyż peeling ten myje wystarczająco nasze ciało. Może wypróbuję też innych wersji peelingu np kiwi.

Warto wypróbować ten produkt ponieważ jest tani, łatwo dostępny, w różnych w wariantach zapachowych (mogłaby być jeszcze truskawka), konsystencja jest nieco rzadka, ale to taki malutki minusik na który można przymknąć oko. Ogólnie polecam!

Moja ocena: 4/5

Kiedyś używałam peelingu z Joanny, który był bardzo dobry jednak ten z Bebeauty również jest całkiem w porządku. Znacie ten peeling? Jaki inny peeling do ciała używacie i możecie polecić oprócz peelingów z Joanny?

44 komentarze:

  1. Lubie takie peelingi, przy okazji mycia skóry mamy od razu zafundowany peeling : Lubie proste i wygodne rozwiązania :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to może wypróbujesz ten peeling. Za kilka złotych na prawdę warto :)

      Usuń
  2. Nie jest to nowość. Ja kupowałam ten peeling jakieś 4/5 miesięcy temu. Mi się ten produkt nie spodobał, nie działał w taki sposób jak producent przedstawiał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej nie widziałam tego peelingu w Biedronce, więc to dla mnie nowość. Mi pasuje, podobnie jak peelingi z Joanny. Za taką cenę warto wypróbować :)

      Usuń
  3. Miałam coś podobnego z Joanny, ale byłam średnio zadowolona, ciekawe czy ten byłby lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować :) za kilka złotych na prawdę warto :)

      Usuń
  4. Tego nie miałam ale lubię takie peelingi tym bardziej że są tanie i fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię takie produkty :) Z resztą w Biedronce można zakupić dużo tanich i fajnych kosmetyków.

      Usuń
  5. Mialam kiwi i owoce lesne. Aktualnie mam brzoskwinie. Najlepszy zapach dla mnie to kiwi. Rzeczywiscie sa rzadkie i przez to malo wydajne. Cena w sam raz jak na produkt sredniej jakosci. Pewnie kupie jeszcze inne zapachy jesli beda 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to wypróbuję peeling o zapachu kiwi :) Mi na długo wystarczy ten produkt bo rzadko go używam. Ciągle zapominam o nim albo nie chce mi się go używać :D

      Usuń
  6. też lubiłam te z Joanny, chociaż ciężko było pod koniec wyciągnąć go z buteleczki. ;) obecnie przerzuciłam się na takie w pojemniczkach, co wyciąga się je ręką i o wiele bardziej takie mi pasują. ;) a tych w Biedronce jeszcze nie widziałam, ale skoro mają 100 ml to się pewnie skuszę, bo idealne na podróż będą. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może też kiedyś wypróbuję takie w słoiczku peelingi. Na pewno na jeszcze dłużej by taki wystarczył :)

      Usuń
  7. Muszę wypróbować. Chociażby dla samego zapachu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla zapachu warto wypróbować, bo pięknie pachnie, owocowo, ale też cena i dostępność kusi i jest na plus :)

      Usuń
  8. Lubię takie mini peelingi bo są świetne kiedy gdzieś wyjeżdżam. Poza tym często mogę sięgać po coś nowego :) Tego akurat nie miałam ale myślę że to się zmieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie produkty, ale niestety rzadko stosuję peelingi. Kupię to leży u mnie dwa miesiące :D

      Usuń
  9. Lubię brzoskwinkowe produkty , chętnie bym wypróbowała ten peeling :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię brzoskwiniowe produkty, ogólnie owocowe zapachy są prześliczne :)

      Usuń
  10. Peelingi uwielbiam, a jeszcze kiedy pięknie owocowo pachnie to już przepadłam. Tej firmy znam i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki o owocowym zapachu, z olejkiem migdałowym czy np wanilię, masło kakaowe uwielbiam. Mogłabym wąchać i wąchać :)

      Usuń
  11. Nie znam, ale wygląda nieźle, może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tak niską ceną warto skusić się na ten peeling :)

      Usuń
  12. Uwielbiam jego intensywny zapach
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam taki zapach. Mniam, mniam. Mogłabym wąchać i wąchać :)

      Usuń
  13. A ja uwielbiam balsamy i peelingi, ale tego jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałabym zacząć używać regularnie balsamów do ciała, ale niestety jak na razie nie udaje mi się.

      Usuń
  14. Ja uwielbiam peelingi i miałam te peelingi w trzech wersjach i tylko brzoskwiniowego nie było w moich łapkach ale pewnie niedługo go kupię bo są świetne jak na taką cenę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamierzam wypróbować ten peeling o zapachu kiwi :)

      Usuń
  15. Nie znam; w sumie to rzadko używam peelingów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko używam peelingów, ale czasami skuszę się na jakiś :)

      Usuń
  16. Używałam i bardzo lubię. Fajnie pachną i nie są drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zobaczyłam zdjęcie, to pierwsze co mi się skojarzyło to takie małe peelingi z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No opakowanie podobne jak w przypadku peelingu z Joanny :)

      Usuń
  18. Osobiście bardzo polubiłam się z domowym peelingiem kawowym i rzadko sięgam po te dostępne w sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z domowych peelingów robiłam tylko z cukru i żelu pod prysznic, który podobał mi się, chociaż pewnie nie miał tylu właściwości co peeling kawowy :)

      Usuń
  19. chętnie bym go wypróbowała, bo bardzo lubię owocowe peelingi

    OdpowiedzUsuń