piątek, 7 października 2016

FARMONA, RADICAL MED, SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW

Moje włosy są cienkie, delikatne, z małą objętością. Podczas jednej z wizyt u fryzjerki poleciła mi ona szampon do włosów po którym miało rosnąć dużo nowych włosów i który chwaliły klientki, że jest dobry. Postanowiłam go wypróbować, chociaż szczerze to nie wierzyłam, że pomoże. Zapraszam do czytania.


FARMONA, RADICAL MED, SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW
Szampon przeznaczony jest do mycia włosów osłabionych i wypadających. Specjalnie opracowana, oryginalna receptura, bogata w wyjątkowo silne składniki aktywne w wysokim stężeniu zapewnia skuteczne i wielopoziomowe działanie, eliminując główne przyczyny wypadania włosów. Sposób użycia: Na mokre włosy nanieść niewielką ilość szamponu i delikatnie masować skórę głowy. Pozostawić na 3 - 4 minuty, następnie dokładnie spłukać wodą. W razie konieczności czynność powtórzyć.

Efekty:
- szampon doskonale oczyszcza i pielęgnuje skórę głowy oraz włosy,
- wyraźnie wzmacnia i hamuje wypadanie włosów,
- poprawia ich kondycję i wygląd, pozostawiając aksamitnie gładkie i lśniące
- sprawia, że włosy lepiej się rozczesują i układają





Szampon znajduje się w małej butelce w kolorach biało- czerwonych, o pojemności 300 ml. Dostępny jest w aptekach oraz mniejszych drogeriach. Cena samego szamponu to około 11 - 12 zł, jednak można kupić go również w zestawie wraz z odżywką za cenę około 24 zł. Konsystencja szamponu jest przezroczysta, nie za rzadka, nie za gęsta, szampon dobrze się pieni. Zapach ma przyjemny, ziołowy, raczej nie przeszkadza podczas stosowania.

Stosowałam ten szampon tak jak zaleca producent, myjąc włosy i skórę głowy, potem pozostawiłam na kilka minut, następnie zmywałam. Stosowałam go dłużej, myślę, że 2 miesiące na pewno. Szampon ma hamować wypadanie włosów oraz pobudzić ich wzrost. Dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy, nie powoduje przetłuszczania włosów, włosy były lekko wygładzone, jednak nie zauważyłam by hamował wypadania lub działał na porost włosów. Może zbyt krótko go stosowałam, nie wiem, mi w tej kwestii nie pomógł. Szampon jak szampon, myć myje, nic szczególnego. Może gdybym dłużej go stosowała zauważyłabym efekty, ale moim zdaniem gdyby było coś widać to już po miesiącu stosowania chociaż minimalne efekty. Nie wierzę jakoś w takie szampony, jedynie wcierki mogą pomóc na porost włosów czy wypadanie lub witaminy, najlepiej takie dostarczane w naszej diecie. Ogólnie szampon służy do mycia włosów więc nie ma co za bardzo oczekiwać, że zahamuje nam wypadanie włosów, chociaż u każdego mogą być inne efekty i potrzeba czasu. Nie zaszkodzi wypróbować :)

Moja ocena: 3/5

Miałyście ten szampon? Co sądzicie o tego typu szamponach, które obiecują hamowanie wypadania, a nawet wzrost nowych włosów? Wierzycie w takie coś?

37 komentarzy:

  1. Miałam szampon i wcierke, średnio mi się spisał i szampon i wcierka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety średnio się spisał. Może u kogoś innego lepiej się sprawdził, ale ja nie kupiłabym go ponownie.

      Usuń
  2. Nie miałam i nie wiem czy wypróbuję :) ogólnie bez szału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezentuje się całkiem fajnie, ale niestety działanie słabe, przynajmniej u mnie.

      Usuń
  3. Pierwszy raz widzę ten szampon. Z fryzjerkami często jest tak, że polecają, bo chcę wychodzić na znawczynie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie kupię więcej takiego szamponu, bo lubię zmieniać je i testować nowe więc pewnie bym dłużej niż 2-3 miesiące takiego nie używała.

      Usuń
  4. Mi na wypadanie pomógł zestaw Janatar. Stosowałam równocześnie szampon i wcierkę - faktycznie ograniczyły wypadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to może wypróbuję :) Nie miałam jeszcze ani wcierki, ani szamponu Jantar :)

      Usuń
  5. Tego szamponu nie miałam, ale miałam inne produkty z Radical, wcierka jest naprawdę skuteczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę też wypróbować innych produktów z Radicala. :)

      Usuń
  6. Ja słyszałam o tym szamponie i podobno jest dobry. Ale to wiadome, nie każdy produkt jest dla każdego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, właśnie. Może u kogoś innego były/będą lepsze efekty.

      Usuń
  7. Dokładnie jak Ty, nie wierze takim obietnicom. To wszystko siedzi w genach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komuś może pomóc taki szampon, ale jakoś w to nie wierzę. Lepiej chyba stosować wcierki lub jeść zdrowo :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie wierzę w takie szampony, ale może powinnam wypróbować również innych i wtedy stosować dłużej, jednak nie wiem czy to zrobię :)

      Usuń
  9. Kiedyś używałam szamponu z Radicala i pamiętam, że wyjątkowo nie potrafiłam nawet uczesać włosów po nim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też plączą się włosy po szamponach ale nie jakoś bardzo mocno. Przeczeszę lekko palcami, a potem grzebieniem z szeroko rozstawionymi ząbkami i jest w miarę dobrze.

      Usuń
  10. U mnie niespecjalnie sprawdził się ten szampon..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie też nie sprawdził się jakoś bardzo dobrze. Szampon jak szampon, nic specjalnego.

      Usuń
  11. mi standardowo podrażnił łepetynę;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj każdy ma chyba z czymś problemy, jeden z skórą głowy, drugi z cerą, trzeci jeszcze z czymś innym i trudno to opanować i zaradzić coś na to.

      Usuń
  12. Czy on kiedyś nie miał innego opakowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie. Dokładnie takie samo opakowanie miał :)

      Usuń
  13. Ja mam ten szampon i odżywkę i jeszcze takie serum ale ja mam to ziołowe i się u mnie sprawdza świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no widzisz, u każdego są inne efekty. Dobrze, że u Ciebie lepiej się sprawdza :)

      Usuń
  14. z tej marki jeszcze nic nie stosowałam, ale ma porost włosów polecam maseczkę drożdżową :) u mnie zrobiła prawdziwą rewolucję na glowie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domowa maseczka z drożdży czy jakaś kupiona ?? Coś o niej czytałam kiedyś, ale nie próbowałam.

      Usuń
  15. tez jestem na etapie poszukiwania preparatu który zahamuje wypadanie moich włosow, wchodzac na Twoj wpis mialam nadzieje ze to bedzie ten produkt,ale dziekuje za Twoja opinie bo wiem ze musze poszukiwac dalej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej to chyba wcierki działają na zahamowanie wypadania, niestety u mnie z stosowaniem wcierek jest duży problem :( a przydałoby się trochę zahamować wypadanie włosów i zagęścić.

      Usuń
  16. Nie wierzę w niezwykłe działanie szamponów. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jakoś w to nie wierzę. Tak samo w jakieś regenerujące czy nawilżające szampony też mało wierzę, ponieważ szampon ma być włosy. Od nawilżania, wygładzania itd są maski, odżywki, oleje.

      Usuń