Ziaja, Intensywna Odbudowa, Maska do włosów zniszczonych


Nie było mnie "chwilę", ale wracam do Was z nowymi postami. Czy ktoś za mną tęsknił? Mam nadzieję, że tak :) Oczywiście wpadnę do Was i nadrobię wszystkie nowe posty. Jestem ciekawa co tam u Was :)

A dzisiaj mam dla Was post z recenzją kolejnego produktu jednej z moich ulubionych marek czyli Ziaji. Zapraszam serdecznie.



Jak wiecie bardzo lubię Ziaję więc postanowiłam wypróbować maskę z tej marki. Pierwszą maską którą kupiłam była maska Masło Kakaowe, jednak wtedy średnio mi się spodobała, więc oddałam ją siostrze. Później chciałam ją kupić ponownie jednak nie było jej w drogerii. Były inne maski, mój wybór padł na Maskę Intensywna Odbudowa, Do włosów zniszczonych. Dziś mam dla Was kilka słów o niej.


Ziaja, Intensywna Odbudowa, Maska do włosów zniszczonych
Skoncentrowany preparat o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce.
DZIAŁANIE:
- Uzupełnia niedobór składników budulcowych.
- Głęboko regeneruje naruszoną strukturę włosów.
- Zapobiega rozdwajaniu się końcówek.
- Zwiększa wytrzymałość włosów na uszkodzenia.

WSKAZANIA: do włosów zniszczonych


Maska zamknięta jest w słoiczku w kolorze biało - granatowym, o pojemności 200 ml, podobnie tak jak wszystkie maski Ziaja. Dostępna jest w małych drogeriach, raczej nie można jej dostać w drogerii typu Natura czy Rossmann. Cena tej maski to ok 7 zł. Konsystencja maski jest średnio rzadka, kremowa, w kolorze białym. Ma piękny, trochę budyniowo - kokosowy, przyjemny zapach który długo utrzymuje się na włosach. Maska dobrze się rozprowadza na włosach oraz spłukuje. Nakładałam ją po umyciu włosów na dłużej niż było napisane na opakowaniu, czyli ok 15 min, po tym czasie spłukiwałam.

Maska w działaniu bardziej przypomina odżywkę niż maskę, jest moim zdaniem za słaba jak na maskę. Włosy są po niej miękkie, wygładzone, dobrze się rozczesują i tyle. Nie sądzę, że kupię tą maskę ponownie ponieważ jest zwyczajna, nic specjalnego. Myślę jednak, że warto wypróbować ponieważ jest to tania maska, a być może sprawdzi się lepiej niż droższa. Być może będzie lepsza dla Waszych włosów niż dla moich. Na pewno wypróbuję inne produkty do pielęgnacji z Ziaji, bo bardzo lubię tą markę.

Moja ocena: 3/5

Znacie maski Ziaja? Używacie? Jaki produkt do włosów możecie polecić z Ziaji który dobrze się u Was sprawdził?

47 komentarzy:

  1. Z Ziaji używam tylko produktów do cery i jestem z nich naprawdę zadowolona. Jakoś nie jestem przekonana do innych.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! ;)


    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam inną wersję taka średnia była do masek daleko im :) wolę produkty kallos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Trochę za słabe jak na maski, ale można wypróbować i stosować jak odżywkę :)

      Usuń
  3. U mnie dobrze spisała się maska ale kakaowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maskę Masło Kakaowe również mam. Recenzja pojawi się niedługo :)

      Usuń
  4. Nie testowałam jeszcze żadnej z masek do włosów Ziaji. Póki co jednak - patrząc na mało pochlebne recenzje- nie skuszę się na żadną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbować można, ponieważ są tanie i łatwo dostępne, ale bardziej traktować jako odżywkę niż maskę.

      Usuń
  5. Miałam żółtą maskę z tej serii, ale szału nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może jeszcze wypróbuję inną maskę z Ziaji lub odżywkę albo szampon, tak z ciekawości.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ja mam maskę Masło Kakaowe. Może kiedyś wypróbuję też coś innego z tej serii bo pięknie pachnie.

      Usuń
  7. Naszym ulubieńcem jest czerwona maska do włosów z tej serii do włosów farbowanych. poza tym bardzo lubimy tę firmę i mamy sporo ich kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do farbowanych raczej nie będę testowała, ponieważ nie mam farbowanych włosów, ale na pewno wypróbuję inne produkty do włosów. Również bardzo lubię tą markę.

      Usuń
  8. jak ziaja to wiesz jakie mam zdanie;D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja napisze o swoim bublu. Zdecydowanie nie polecam szamponu oliwkowego do włosów przetłuszczających się! U mnie zdecydowanie się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze oliwkowego szamponu, ale nie wiem czy kupię skoro nie polecasz. On jest chyba do włosów suchych, zniszczonych ?? Ja raczej takich unikam.

      Usuń
  10. Ps. Nominowałam Cię Kochana do LBA będzie mi bardzo miło gdy odpowiesz na pytanka :) Zapraszam na bloga :) http://bugsowymakeupowy.blogspot.com/2016/09/troche-sobie-pogadamy-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  11. W zasadzie to nie używam masek do włosów, poza domowymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja domowe też używam, np z żółtkiem jajka, naftą kosmetyczną oraz sokiem z cytryny.

      Usuń
  12. Nie znam masek tej marki, można spróbować tym bardziej, że cenowo są ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbować można oczywiście :) Może się okazać, że będą lepsze niż te droższe.

      Usuń
  13. Uwielbiam kosmetyki Ziaji. Miałam kiedyś tę maskę i też bardziej przypominała mi odżywkę, a nawet śmiem twierdzić, że daje słabsze efekty niż odżywki bez spłukiwania. U mnie sprawdzają się odżywki Ziaji z serii intensywne nawilżenie i intensywne wygładzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygładzanie to średnio dla mnie ale nawilżanie może wypróbuję :)

      Usuń
  14. nie używałam tego produktu :) Coraz rzadziej kupuję Ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tę maskę, ale bardziej polecam Ci tę fioletową- intensywne wygładzenie :) ona u mnie sprawowała się całkiem dobrze :) i nie- nie zrażaj się, nie jakieś tam wygładzenie/przyklap itp tylko fajnie odżywione włoski :)
    zostaję u Ciebie na dłużej i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie wygładza aż tak bardzo to może wypróbuję :)

      Usuń
  16. Z produktów Ziaji to jedyny, który w miarę polubiłam-reszta to dramat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam teraz maskę Masło Kakaowe i jest jeszcze lepsza niż ta którą opisuję w tym poście.

      Usuń
  17. Nie miałam jeszcze tej maski, szkoda, że jest na maskę zbyt lekka, kiedyś może wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam firmę Ziaja, ale jeszcze żadnej maski z tej firmy nie testowałam;) ja też tak jak ty nadrabiam straty na blogu bo też jakiś czas nic nie dodawałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamierzam przetestować również inne produkty z Ziaji do włosów.

      Usuń
  19. Szczerze mówiąc nie przepadam za Ziają...

    OdpowiedzUsuń
  20. miałem u mnie ładnie wygładzała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie było jakoś bardzo dużych efektów, ale też nie była jakaś bardzo zła ta maska.

      Usuń
  21. Skoro bardziej przypomina odżywkę, niż maskę, to mnie niestety nie ciekawi. Lubię skoncentrowane produkty, które nawet po 2 minutach na włosach zrobią kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta maska to słabo działa a po 2 minutach pewnie nic była nie zadziałała.

      Usuń
  22. bardzo lubię Ziaję, ale niestety maska u mnie się nie sprawdziła. Nie zauważyłam żadnych zmian :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę słabe te maski, ale można wypróbować, bo są tanie.

      Usuń
  23. Miałam tą maskę i całkiem okey się spisywała, może wypróbuje jeszcze innych kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może też wypróbuję kiedyś innych produktów do włosów z Ziaji.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Mój Mały Kawałek Nieba , Blogger