wtorek, 26 lipca 2016

TAG: 40 KOSMETYCZNYCH PYTAŃ

Dziś przychodzę do Was z kolejnym tagiem. Bardzo lubię tagi kosmetyczno - urodowe w których można poznać trochę osobę która odpowiada na pytania, poznać co lubi itd. Zapraszam serdecznie do czytania oraz odpowiadania na pytania.





1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz? 
Twarz myję 2 razy dziennie, rano i wieczorem. Nie wyobrażam sobie nie oczyszczać twarzy, szczególnie wieczorem po całym dniu. Rano czasami przemyję twarz samą wodą.

2. Jaki masz typ cery? 
Mam cerę mieszaną, z niedoskonałościami.

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy? 
Moim ulubionym jest chyba Żel-krem Bebeauty do cery suchej i wrażliwej. Recenzja tego żelu pojawi się niedługo.




4. Czy używasz peelingów do twarzy? 
Tak, robię to 1-2 razy w tygodniu.

5. Jaka to marka?
Ziaja :) Pasta do głębokiego oczyszczania która służy mi jako peeling.

6. Jakiego kremu do twarzy używasz? 
Używam kremu do twarzy Ziaja nawilżający matujący 25+. Recenzja pojawi się za jakiś czas.

7. Czy masz piegi? 
Nie mam piegów.

8. Używasz kremu pod oczy? 
Jak na razie nie używam, ale zamierzam kupić.

9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Niestety miałam i nadal mam problem z trądzikiem, jednak jest on o wiele mniejszy.

10. Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych? 
Nigdy nie używałam takich tabletek.

11. Jakiego podkładu używasz? 
Nie używam podkładu.

12. Co z korektorem? 
Także nie używam korektora.

13. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Są ok, chociaż ja nie używam.

14. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?
Tak, ale ja robię to co około pół roku.

15. Jakiej maskary teraz używasz?
Obecnie używam maskary Rimmel Extra Super Lash.






16. Sephora czy MAC? 
Nic z tego.

17. Masz kartę pro do MAC? 
Nie mam.

18. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu? 
Nie mam żadnych specjalnych narzędzi, jedynie mały pędzelek do cieni.

Ooo takich :D Zwyczajne, za dosłownie grosze.



20. Używasz bazy pod makijaż? 
Nie używam bazy pod makijaż.

21. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Mój ulubiony kolor cieni do powiek to brązy, beże. Cienie które używam teraz to takie





22. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie? 
Jeśli miałabym coś wybrać to byłaby to kredka do oczu.

23. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką ? 
Nigdy ;)

24. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach? 
Nie używam takich.

25. Używasz kosmetyków mineralnych?
Nie używam kosmetyków mineralnych.

26. Ulubiona szminka? 
Nie używam szminek.

27. Ulubiony balsam do ust? 
Nie mam ulubionego balsamu do ust.

28. Ulubiona marka lakierów do paznokci?
Nie używam lakierów do paznokci :P

29. Ulubiony róż?
Nie używam różu.

30. Kupujesz kosmetyki na E-bay/Allegro? 
Nie kupuję kosmetyków z E-bay/Allegro.

31. Lubisz kosmetyki z drogerii?
Tak, lubię kosmetyki z drogerii.

32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
Nie, nigdy nie kupiłam żadnego kosmetyku z bazaru.

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?
Tak, myślę, że byłyby to ciekawe zajęcia, na których dowiedziałabym się dużo nowych rzeczy.

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż? 
Raczej nie.

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć? 
Zbyt ciemny podkład, nałożony w ogromnej ilości.

36. Lubisz kolorowe makijaże? 
Podobają mi się kolorowe makijaże, jednak u siebie takich nie robię.

37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż? 
Nie zwracam na to szczególnej uwagi.

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu, używając tylko jednego produktu, co by to było? 
Myślę, że tusz do rzęs lub krem na twarz.

39. Czy wychodzisz z domu, bez makijażu? 
Kiedyś, kilka lat temu wstydziłam się wychodzić bez makijażu, jednak teraz często wychodzę z domu bez makijażu.

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu
Bez makijażu nie wyglądam idealnie, ale też nie najgorzej.

13 komentarzy:

  1. Ja do mycia twarzy też używam żelu Bebeauty tylko niebieskiego, jak to wykończę, to kupię różowy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski też miałam, nie był zły ale ten jakoś bardziej mi odpowiada :)

      Usuń
  2. Fajny tag :) kilka odpowiedzi pokrywa się z moimi np że kiedyś nie wychodziłam bez makijażu a teraz pfff wyjdę :) bo uważam że aż takiej tragedii nie ma :D na gwiazdy i ich wygląd też uwagi nie zwracam :) lubię makijaże kolorowe u kogoś sama u siebie wolę nudziaki, brązy i złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mamy taki sam ulubieniec jeśli chodzi o żel do mycia twarzy! <3 Nie zamieniłabym go na nic innego! Fajny wpis, coś innego :) Prosimy o więcej takich! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel tani i bardzo dobry. Ja też lubię takie posty :)

      Usuń
  4. Sztuczne rzęsy mi się podobają, ale nie potrafię ich przykleić niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Chyba trzeba dojrzeć do tego by umieć wyjść bez makijażu. Jak się jest młodszym to się bardziej człowiek wstydzi, krępuje.

      Usuń