poniedziałek, 18 lipca 2016

ZIAJA, OCZYSZCZANIE, LIŚCIE MANUKA, KREM MIKROZŁUSZCZAJĄCY Z KWASEM MIGDAŁOWYM NA NOC

Jak wiecie jeszcze jakiś czas temu nie przepadałam za używaniem kremów do twarzy, jednak postanowiłam to zmienić. Pół roku temu zaczęłam stosować krem nawilżający balans korygująco-ściągający Liście Manuka z Ziaji. Jednak pierwszym kremem z tej serii był ZIAJA, OCZYSZCZANIE, LIŚCIE MANUKA, KREM MIKROZŁUSZCZAJĄCY Z KWASEM MIGDAŁOWYM NA NOC, o który opowiem Wam dzisiaj trochę.

Oczyszczanie skóry normalnej, tłustej i mieszanej
Nawilżający krem z 3% zawartością kwasu migdałowego. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

Substancje czynne głęboko oczyszczające:
antytrądzikowo-złuszczający kwas migdałowy
ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
ściągająco-łagodzący glukonian cynku

Czysta i świeża skóra
• Złuszcza i odnawia naskórek nie powodując podrażnień.
• Redukuje porfiryny odpowiedzialne za zmiany trądzikowe.
• Rozjaśnia powierzchniowe przebarwienia posłoneczne i pozapalne.
• Zmniejsza zaskórniki i rozszerzone pory.
• Nawilża, poprawia elastyczność, jędrność i sprężystość.
• Pozostawia skórę świeżą o jednolitym kolorycie.




Krem możemy kupić w tubce w pięknym, turkusowym kolorze, w takim jak żele z tej serii. Jego pojemność to 50 ml. Dostępny jest w Drogerii Natura, Rossmann, oraz mniejszych drogeriach, aptekach, w cenie ok 10 zł. Konsystencja kremu jest lekka, nietłusta, w kolorze białym, dobrze się rozsmarowuje oraz szybko wchłania. Natomiast zapach delikatny, świeży, przyjemny, nie mam mu nic do zarzucenia, mi się jak najbardziej podoba.

Krem przeznaczony jest do cery normalnej, tłustej i mieszanej. Ja mam tą ostanią czyli mieszaną. Na początku spowodował u mnie wysyp niedoskonałości (pryszcze), co raczej nie jest zbyt fajne, jednak po jakimś czasie cera się uspokoiła i nawet pojawiało się mniej krostek. Całkiem dobrze nawilżał moją cerę, wyrównał koloryt skóry jednak nie zauważyłam zmniejszenia zaskórników. Dzięki lekkiej konsystencji nie trzeba go nakładać dużo, szybko się wchładnia, pozostawiając skórę gładką i miękką i nawilżoną.

Myślę, że warto wypróbować ten krem jeśli macie problemy z lekkim trądzikiem. Cena i dostępność moim zdaniem jest na plus.

Moja ocena: 4/5

Znacie ten krem? Stosujecie? Możecie polecić jakiś inny produkt na przebarwienia potrądzikowe?

Dla zainteresowanych posty dotyczące produktów Ziaja Liście Manuka których używałam
Żel do mycia twarzy - Klik
Krem nawilżający - Klik
Pasta do głębokiego oczyszczania -  Klik

49 komentarzy:

  1. Kremu nie znam ale używam żel do mycia twarzy z tej serii i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również miałam żel. Był bardzo dobry chociaż troszeczkę wysuszał moją cerę.

      Usuń
  2. Używałam całej serii i mnie wysypalo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj. Nie dobrze, u mnie tak było tylko na początku podczas stosowania kremu.

      Usuń
  3. Mam próbki z Ziaji z liściem manuka, muszę w końcu wypróbować :-) Ziaja to dobra firma :-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, zgadzam się. Bardzo lubię produkty z Ziaji :)

      Usuń
  4. Miałam pastę do głębokiego oczyszczania i byłam z tego produktu zadowolona. Teraz kusi mnie żel do mycia twarzy z tej samej serii. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bardzo żel do mycia twarzy. Ja miałam normalizujący. Był bardzo dobry mimo malutkiego ściągnięcia na twarzy.

      Usuń
  5. Nie kupuję nic z ziaji odkąd nie sprawdził się u mnie krem 25+ :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ;/ ja mam teraz krem Ziaja 25+ i bardzo mi pasuje :)

      Usuń
    2. Ja go miałam i u mnie też spisywał się super :) Co do liści manuka - ta seria ma wielu zwolenników jak i przeciwników. Mi osobiście siadła pasta i żel do mycia twarzy z drobinkami :)

      Usuń
  6. Lubię tę serię, ale akurat krem średnio mi odpowiada ;)
    Używam więc ziajkę, ale arganowy, a na upały jakiś inny w białej tubce, niestety nie mam teraz przy sobie, aby sprawdzić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z olejkiem arganowym? Hmmm, ciekawe jaki to krem :) Chyba nie do cery mieszanej, trądzikowej? Staram się właśnie takie stosować, bez dodatku parafiny w składzie.

      Usuń
  7. Miałam pastę z tej serii - jednak nie do końca się u mnie sprawdziła. Wolę inne serie np. oliwkową. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oliwkowej nie miałam, ale też chyba wypróbuję :)

      Usuń
  8. Słyszałam o tej serii, ale nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra jest chociaż u niektórych może powodować wysuszenie skóry ;/

      Usuń
  9. ostatnio duet pasta+ krem były za 11 z w naturze i zastanawiałam się ale jakoś nie mam zaufania że mi pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to tanio ten zestaw ;O Ja bym kupiła. Mógł być też np żel do mycia twarzy i pasta to bym kupiła :)

      Usuń
  10. no niestety ta seria jak zwykle z ziaji nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem i pamiętam :) Oj, szkoda :)

      Usuń
    2. Tak, to prawda. Nie każdemu pasują wszystkie kosmetyki. :)

      Usuń
  11. mnie ta seia trochę podrażniła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo niestety u niektórych osób może wysuszyć skórę. U mnie też trochę, ale nie aż tak bardzo. Pastę do głębokiego oczyszczania bardzo lubię :)

      Usuń
  12. Z tej serii znam tylko pastę, bardzo dobrze się u mnie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam tą pastę którą bardzo lubię.

      Usuń
  13. Miałam próbkę Ziai z tej serii, ale był to chyba żel do mycia twarzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie wiem :) Ja lubię bardzo produkty z Ziaji :)

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Polecam. Wypróbuj sobie. Krem nie jest drogi więc warto przetestować :)

      Usuń
  15. Miałam bardzo dawno temu... ale teraz zdecydowanie bym po niego nie sięgnęła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie był zły, ale nie wiem czy kupię go ponownie.

      Usuń
  16. Z tej serii lubię żel i pastę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pastę mam i bardzo lubię. Żel też był dobry chociaż trochę wysuszał cerę, jednak jest to jeden z lepszych żeli.

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Ja również. Bardzo dobra. Muszę wypróbować kiedyś toniku :)

      Usuń
  18. mam go,ale rzadko po niego sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam, ale nie wiem czy kupię ponownie.

      Usuń
  19. Ja na noc wolę już coś przeciwzmarszczkowego, ale na dzień fajnie by było użyć podobnego kremu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie nie używam przeciwzmarszczkowych kremów, ale chyba powinnam coś wypróbować.

      Usuń
  20. Z tej serii miałam na razie tylko tonik i miło wspominam ;) na krem pewnie się skuszę, kiedy zużyję to, co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Robiłam do niego kilka podejść i za każdym razem wysyp ;/ Ale lubię żel z peelingiem i tonik tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam wysyp, ale potem trochę się uspokoiło, chociaż nie do końca, dlatego przestałam go używać, ale był całkiem dobry. Nie miałam żelu z peelingiem ani toniku. Trochę boję się, że ten żel by wysuszał moją skórę jeszcze bardziej niż ten normalizujący.

      Usuń
  22. Jakos nie moge przekonac sie do Ziaji. Ciezko mi uwierzyc ze tanie znaczy dobre 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię produkty z Ziaji. Nie wypróbujesz to nie dowiesz się czy są dobre, czy Tobie pasują :)

      Usuń
    2. Mydło oliwkowe jest mega ♥

      Usuń