Natei Naturals, Szampon do włosów suchych i zniszczonych

Dziś przychodzę do Was z recenzją szamponu z Biedronki który stosowałam pierwszy raz. Konkretnie chodzi o szampon do włosów. Zapraszam do czytania.





Natei Naturals, Szampon do włosów suchych i zniszczonych
Szampon do włosów Natei Intensywna Regeneracja opracowany został przez specjalistów z myślą o zdrowych u pięknych włosach. Specjalnie opracowana receptura z zawartością olejku migdałowego (wzmacniającego i nawilżającego włosy) oraz olejku z orzechów macadamia (odżywia,chroni przed utratą wilgotności) pielęgnuje i odżywia włosy suche oraz pielęgnuje i odżywia nadając im puszystość i poprawiając nawilżenie. Dzięki delikatnej konsystencji szampon jest wyjątkowo przyjemny w użyciu.


Szampon znajduje w butelce w kolorze jasnobrązowym, w dużej pojemności, bo aż 500 ml. Dostępny jest w Biedronce, w cenie ok 4 zł, ja natomiast dałam za niego mniej gdyż był wtedy w promocji. Chciałam kupić szampon do włosów przetłuszczających się, jednak takiego nie było. Był tylko do włosów suchych i zniszczonych oraz do włosów farbowanych. Bez wahania wzięłam ten pierwszy. Nie wiem czy butelka którą posiadam ja jest w starej wersji ponieważ w internecie, na blogach widziałam inne, ale na opakowaniu jest napisane to samo. Szampon ma konsystencję nie za rzadką, nie za gęstą, w kolorze zielonkawym, dobrze się pieni. Zapach ma bardzo ładny, hmm migdałowy, raczej przyjemny.

Dostępne są również szampony do włosów:
- Natei szampon do włosów farbowanych  
- Natei szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się 
- Natei szampon do włosów przetłuszczających się


Szampon przeznaczony jest do włosów suchych i zniszczonych. Ja mam cienkie, przetłuszczające się, ale też trochę zniszczone. Lekko się puszą. Dobrze myje włosy i skórę głowy, co jest na plus. Moje włosy powinnam myć co drugi dzień, a nawet codziennie, żeby jakoś normalnie wyglądały. Po tym szamponie nie przetłuszczały się bardziej ani też nie były dłużej świeże, a szkoda, bo dobrze by były gdyby wyglądały dłużej na świeże. Nie zauważyłam, żeby je jakoś specjalnie pielęgnował, nawilżał, odżywiał. Sądzę, że jest to niemożliwe. Szampon raczej nie sprawi, że wygląd naszych włosów się poprawi. Nie pogorszył też stanu moich włosów.

Nie wiem czy sięgnę ponownie po ten szampon ponieważ mimo iż jest tani, ładnie pachnie, ma dużą pojemność to nie zachwycił mnie jakoś bardzo. Natomiast wypróbuję inną wersję szamponu do włosów przetłuszczających się.

Moja ocena: 3,5/5

Znacie ten szampon? Miałyście go? A może inny z Natei?

39 komentarzy:

  1. Nie miałam, ogólnie pierwszy raz widzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nie zwracałam uwagi na szampony Biedronkowe ale chyba wypróbuję jakieś jeszcze, z ciekawości. Zwłaszcza takie do włosów przetłuszczających się.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No pewnie, że tak. Muszę wypróbować też innego szamponu z Natei.

      Usuń
  3. Fajnie byłoby gdyby w parze z ładnym zapachem, ceną i pojemnością szła też jakość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie był zły ten szampon chociaż chyba wolę takie do włosów przetłuszczających się cienkich ponieważ takie mam.

      Usuń
  4. Raczej bez szału i w sumie chyba bym nie wzięła gdybym zobaczyła na półce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam, bo był w promocji, gdyby nie był pewnie bym nie wzięła, ale mam ochotę na inny szampon z Natei.

      Usuń
  5. Z natei ten do włosów przetłuszczających się jest dobry. Ten co teraz ty opisywałaś miałam ale ostatecznie używam go jako płyn do kąpieli bo mi strasznie przetłuszcza włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuję więc szampon do włosów przetłuszczających się :)

      Usuń
  6. ja bym się bała go używać;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie to prawda, nieznany trochę produkt. Można by pomyśleć że bubel, ale nie jest źle chociaż są lepsze szampony.

      Usuń
    2. mój skalp by miał na pewno niespodzianki po tym ziomie;p

      Usuń
    3. No pewnie tak :( Ja lubię testować nowości chociaż nie wszystkie bo boję się, że moje włosy będą się przetłuszczały po jakimś produkcie. Do włosów raczej średnio testuje, chyba, że właśnie szampony, ale też nie wszystkie.

      Usuń
    4. ale Twój skalp ma problemy czy jest silny?:D

      Usuń
    5. Ja mam cienkie włosy które szybko się przetłuszczają szczególnie u nasady ;/ więc chyba tak idealnie nie jest ;/

      Usuń
  7. jakoś nie kusi mnie ta firma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę taka zwyczajna, mało przyciąga uwagę.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie znałam tego szamponu. Raczej nie zwracałam uwagi na produkty do włosów typowo Biedronkowe...

      Usuń
  9. Nie miałam tego szamponu i wydaje mi się, że żadnego innego z tej firmy, ale może skuszę się na ten do włosów przetłuszczających się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chyba skuszę się na szampon do przetłuszczających się włosów. Zobaczymy jak się sprawdzi.

      Usuń
  10. Nie znam tego szamponu, ani tej firmy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej nie znałam tego szamponu wcześniej.

      Usuń
  11. Nie znam produktu, ale zaciekawił mnie! Bardzo fajnie opisany! Buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy go nie miałam i raczej mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam, nie kupuję tam kosmetyków (no chyba, że lakiery ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię produkty z Biedronki chociaż raczej do włosów nie kupuję typowo Biedronkowych produktów. Raz miałam odżywkę Garnier do włosów kupioną w Biedronce i była dobra :)

      Usuń
  14. Nie znam tej marki, czekam w takim razie na recenzje szamponu do włosów przetłuszczających się - tutaj mam niestety z tym problem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kiedy zakupię ten szampon, ale na pewno wpadnie w moje rączki, jestem ciekawa czy będzie dobry :)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ja też nie znałam i raczej nie zwracałam uwagi na produkty do włosów typowo Biedronkowe. Jestem ciekawa innego szamponu. Zwłaszcza do włosów przetłuszczających się.

      Usuń
  16. Nigdy nie miałam tych kosmetyków do włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz miałam szampon z Biedronki. Wcześniej nie zwracałam uwagi na te produkty. Kupiłam z ciekawości i dlatego że był w promocji.

      Usuń
  17. Pierwszy raz o nim w ogole słyszę :D

    Micia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz miałam ten szampon :) wcześniej nie zwracałam uwagi na produkty typowo Biedronkowe do włosów. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Mój Mały Kawałek Nieba , Blogger