Dax Cosmetics, Maseczka Oczyszczająca, Cera mieszana


Jakiś czas temu pisałam Wam o maseczce oczyszczającej Verona z minerałami 4D Spa&Wellness. Dla tych którzy jeszcze nie widzieli tutaj link do posta Klik

Długo szukałam maseczki w tubce. Nigdzie nie mogłam takiej znaleźć. Pierwszą maseczką była właśnie maseczka z Verony. Będąc kiedyś na zakupach zauważyłam w sklepie magazyn Joy, a wraz z nim była maseczka do twarzy. Na początku nie zwróciłam uwagi jaki to był konkretnie kosmetyk. Myślałam, że to krem do twarzy. Gdy byłam już w domu okazało się, że jest to maseczka. Byłam bardzo zaskoczona i jednocześnie szczęśliwa (tak, wiem, co to za radość z maseczki). Maseczki o większej pojemności są bardziej wydajne. Jednak nie zawsze jest możliwość pójść do drogerii po małe saszetki więc maseczka w tubce czy słoiczku jest lepsza oraz wygodniejsza.




Maseczką o której chcę Wam dzisiaj opowiedzieć będzie Dax Cosmetics, Maseczka Oczyszczająca, Cera mieszana

Oczyszczająca maseczka Perfecta polecana jest dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery mieszanej, czyli tłustej w strefie T (czoło, nos, broda) i suchej na policzkach. Zawarta w maseczce Perfecta Cera Mieszana glinka termalna absorbuje nadmiar serum, odblokowuje pory skóry i działa antybakteryjnie.  Oligoelementy takie jak krzem, magnez, mangan i selen stymulują metabolizm komórek i ich odnowę. Naturalny czynnik nawilżający NMF utrzymuje prawidłowy poziom wilgoci skóry. Cera doskonale oczyszczona, odświeżona i jedwabista w dotyku. Rozszerzone pory mniej widoczne, wydzielanie serum uregulowane. Długotrwały efekt zmatowienia w strefie T.


Maseczka znajduje się w tubce w kolorze szaro-beżowym, o pojemności 60 ml. Jak już wspomniałam wcześniej kupiłam ją jako dodatek do magazynu Joy, razem kosztowało to ok 7 zł. Normalna cena maseczki to ok 13 zł. Konsystencja produktu jest lekko rzadka, przypominająca krem do twarzy. Zapach glinkowy. Dobrze się ją nakłada na twarz.

Stosuję ją na oczyszczoną skórę twarzy, pozostawiając na 15 min. Maseczka lekko zastyga na twarzy. Po zmyciu maseczki cera jest oczyszczona, nawilżona, gładka i odświeżona. Miałam kiedyś maseczkę Perfecta ale w saszetce która była bardzo podobna. Gdybym mogła ją kupić ponownie na pewno bym to zrobiła.

Moja ocena: 4/5

Znacie tą maseczkę? Używałyście kiedyś?

42 komentarze:

  1. Nie kojarzymy jek maseczki, ale wygląda świetnie :) Kosmetyki z Perfecty podobno dobrze się spisują ;D Super recenzja :) Widzimy, ze ocena też nie jest zła, więc może kiedyś kupimy ten produkt lecz zazwyczaj przed kupieniem czegoś musimy zobaczyć przynajmniej 3 inne recenzje na temat kosmetyku ^^ Miłych i udanych wakacji życzą Agssymi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O, z Joy chętnie bym ją wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się opłacało kupić tą maseczkę z tym magazynem :)

      Usuń
  3. Ja niestety jestem zbyt leniwa na maseczki i nakładam je rzadko. Tej nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię maseczki. Przynajmniej raz w tygodniu nakładam :)

      Usuń
  4. TEJ MASECZKI NIE MIAŁAM ALE OSTATNIĄ MAM FAZĘ NA RÓŻNE MASECZKI:)BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna ta maseczka ale niestety nie wiem gdzie można ją dostać :)

      Usuń
  5. tej nie miałam ale z Perfecty kupiłam teraz maseczke którą zostawia się na noc ale jeszcze jej nie próbowałam :) ogólnie bardzo lubię wszystkie i wszelkiego typu maski :) (i to najbardziej w takich tubach, słoikach za saszetkami nie przepadam bo mnie denerwuje aplikacja :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale lepiej w saszetce niż wcale, tak myślę :)

      Usuń
  6. Chętnie bym ją wypróbowała ^-^
    Chyba ją zakupie
    Świetny post
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować- to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie bym ją wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Jeśli gdzieś znajdziesz to wypróbuj lub w internecie poszukaj :)

      Usuń
  9. Nigdy nie używałam masek z Perfecty, ale skoro ma takie fajne działanie to może kiedyś się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Firmę znam, ale akurat tego kosmetyku nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znałam, tylko maseczki w saszetkach stosowałam z Perfecty.

      Usuń
  11. Zastanawiałam się nad tą maseczką, ale teraz jestem już pewna że powinnam ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś maseczki z Perfecty (różne rodzaje) ale w saszetkach, miło je wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam ale widzę, że idealna do mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz cerę mieszaną to będzie bardzo dobra, chociaż przy cerze trądzikowej też będzie ok :)

      Usuń
  14. Lubię od czasu do czasu użyć maseczki :D Ale przyznam się że ostatnio jestem leniwa pod tym względem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię maseczki, chociaż czasami nie chce mi się ich nakładać :)

      Usuń
  15. Maseczka u mnie się sprawdzała dobrze, chętnie do niej wrócę jak skończą mi się aktualne maseczki :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że znasz tą maseczkę i u Ciebie również się dobrze sprawdziła :)

      Usuń
  16. Nie znam tej maski, ale mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam wiele maseczek z Perfecty, ale tej akurat nie. Może kiedyś spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tę MASECZKĘ i na prawdę bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Mój Mały Kawałek Nieba , Blogger