Kwiat Lnu, Krem do rąk


Dziś mam dla Was recenzję kolejnego kremu do rąk którego być może nie znacie, mimo tego chcę powiedzieć o nim kilka słów. Jest to kolejny taki krem który miałam okazję przetestować, a że lubię tanie kosmetyki to z chęcią go kupiłam. Zapraszam do czytania.































Kwiat Lnu, Krem do rąk
Odżywczy krem do rąk wygładza, regeneruje i lekko natłuszcza suchą skórę dłoni. Dzięki zawartości oleju lnianego i gliceryny wspomaga proces odnowy naskórka, posiada właściwości ochronne i zmiękczające.  Zapewnia skórze odpowiednie nawilżenie oraz likwiduje uczucie szorstkości.


Krem ten zamknięty jest w tubce o pojemności 125 ml, w kolorze fioletowo- białym. Podoba mi się to opakowanie, ponieważ jest takie zwykłe, bez zbędnych kolorów, w dodatku w jednym z moich ulubionych kolorów. Kupiłam go w małej drogerii w cenie ok 3 zł. Konsystencja tego kremu jest nie za rzadka, dobrze się rozsmarowuje i szybko wchłania. Zapach ma delikatny, prawie niewyczuwalny. Nie przepadam za takimi zapachami, ale ten wyjątkowo mi się podoba.

Jak na tak tani krem jest on bardzo dobry, dobrze nawilża dłonie, wygładza. Jeśli nie macie dużych problemów z suchością dłoni polecam wypróbować. Używam go najczęściej przed pójściem spać. Na pewno kupię go ponownie.

Moja ocena: 4,5/5

33 komentarze:

  1. Według Twojej opinii to bardzo dobry krem i to w niskiej cenie, jak znajdę go gdzieś u siebie w drogerii na pewno wypróbuję :) stosowałam bardzo dużo kremów ale ulubionego i skutecznego jeszcze nie znalazłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi dużo kremów pasuje chociaż są lepsze i gorsze, najważniejsze jest dla mnie cena i zapach, no i może dostępność. Nie mam aż tak wymagających dłoni więc mogę używać każdego kremu :)

      Usuń
  2. Nie mam problemów z dłońmi, więc w sumie to krem jakoś szału nie robi - ale jego cena i zapach, nie powiem, przyciąga :)
    http://my-place-to-relax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam problemów z dłońmi dlatego chętnie kupuję tanie kremy bo wiem, że będą dobre :)

      Usuń
  3. Cena Faktycznie bardzo atrakcyjna , z chęcią zakupię. Ja jestem tego zdania że kremów do rąk nigdy za wiele:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam częściej używać kremów do rąk, czasami po prostu zapominam o tym :)

      Usuń
  4. Nie kupuję, bo mam całą szafkę kremów do rąk a nic nie używam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 3 kremy do rąk, 2 są otwarte, 1 leży koło łóżka i staram się przed pójściem spać nakremować dłonie, a drugi w kuchni, ale rzadko używam, bo ciągle zapominam.

      Usuń
  5. Za taką cenę z chęcią bym się skusiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego kremu, ale też lubię tanie kosmetyki więc pewnie się skuszę ;)
    www.czterydni.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam w sumie spore problemy z dłońmi,po uczuleniu na hybrydę ciągle są suche jak wiór,więc potrzebuję czegoś bardziej nawilżającego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj... ten krem jest dobry jak dla mnie, bo nie mam zbyt dużych problemów z dłońmi, ale przy większych problemach może sobie nie poradzić tak dobrze.

      Usuń
  8. Nie znam tego produktu, ale też nie mam problemu z dłońmi. Jeśli problem się pojawi, zakupie ten produkt, bo wydaje się super! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajny krem, miałam też aloesowy i także był fajny :)

      Usuń
  9. Nigdy go nie widziałam, a jestem maniaczką kremów do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem ten może być trochę słabo dostępny ale czasami można go dostać.

      Usuń
  10. Nigdy nie widziałam tego kremu - ani w drogeriach, ani w osiedlowych sklepikach. Jak na razie mam jednak dość kremów do zużywania, więc nie planuję go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo wysoka ocena jak na krem z tej półki cenowej. Muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dopóki krem dobrze nawilża - przygarnę każdy. Chociaż często daję się skusić kremom z Yves Rocher, których nawilżanie jest średnie, ale pachną pięknie. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post. nataliatarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale niziutka cena ;O chyba jeszcze się z taką nie spotkałam ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje dłonie niestety są bardzo suche, więc przypuszczam, że by sobie z nimi nie poradził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie by sobie nie poradził z większą suchością dłoni :(

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Mój Mały Kawałek Nieba , Blogger