wtorek, 19 kwietnia 2016

ZIAJA OCZYSZCZANIE, LIŚCIE MANUKA, KREM NAWILŻAJĄCY BALANS KORYGUJĄCO ŚCIĄGAJĄCY

Nigdy nie przepadałam za kremami do twarzy, więc bardzo rzadko je używałam. Oczywiście jakieś kupowałam, ale stosowanie ich trwało nie dłużej niż kilka tygodni. Wydawało mi się, że moja cera się po nich jeszcze bardziej świeci, jest wręcz tłusta. To był błąd, bo cerę mieszaną również trzeba nawilżać. W grudniu zeszłego roku postanowiłam to zmienić i kupiłam krem z Ziaji Liście Manuka. Wcześniej miałam też z kwasem migdałowym o którym będzie osobna recenzja.




ZIAJA OCZYSZCZANIE, LIŚCIE MANUKA, KREM NAWILŻAJĄCY BALANS KORYGUJĄCO ŚCIĄGAJĄCY

Oczyszczanie skóry normalnej, tłustej i mieszanej
Nietłusty, bardzo lekki krem z filtrami przeciwsłonecznymi. Szybko się wchłania, jest idealny pod makijaż. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

Substancje czynne głęboko oczyszczające
Ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
ściągająco-łagodzący glukonian cynku
normalizujący kwas oleanolowy

Substancje czynne głęboko nawilżające
biodostępna sól kwasu hialuronowego
alga brunatna Laminaria ochloreuca

Substancje czynne ochronno-korygujące
fotostabilne filtry UVA/UVB
wygładzający pigment balance

Czysta i świeża skóra
• Reguluje pracę gruczołów łojowych.
• Zmniejsza tłustość skóry oraz zapewnia efekt matujący.
• Redukuje zaskórniki i przeciwdziała ich tworzeniu.
• Skutecznie nawilża oraz łagodzi podrażnienia.
• Pozostawia skórę zadbaną, gładką o jednolitym kolorycie.


Krem ten zamknięty jest w tubce podobnej jak pasta z tej serii, białej z literami w kolorze turkusowym, jego pojemność to 50 ml. Dostępny jest w Drogerii Natura oraz mniejszych drogeriach i kioskach, w cenie ok 10 zł. Konsystencja kremu jest lekka, szybko się wchłania. Czytałam w opiniach na kilku blogach, że krem jest tłusty i gęsty, ale to nie prawda. W odpowiedniej ilości szybko się wchłania i dobrze rozsmarowuje. Zapach kremu jest delikatny, świeży, bardzo przyjemny. Jeśli chodzi o nawilżenie to może nie nawilża jakoś bardzo mocno, ale mi to wystarczy. Lekko matuje skórę, wyrównuje koloryt oraz zapobiega powstawaniu niedoskonałości. Odkąd używam kosmetyków z serii Liście Manuka faktycznie mam mniej niedoskonałości.

Polecam osobom które mają problem z niedoskonałościami. Bardzo cieszę się, że go wypróbowałam. Moja cera mniej się świeci, używam tego kremu ponad 3 miesiące. Gdy mi się skończy mam już inny krem na zamianę. Myślę, że kupiła bym go ponownie. Kusi mnie również tonik z tej serii.

Moja ocena: 4,5/5

Jakie możecie polecić kremy do cery mieszanej z takich drogeryjnych, aptecznych? Może jakieś wypróbuję ;)

40 komentarzy:

  1. Jak ściągający, to raczej nie dla mnie ;-) Mam ściągniętą i bez kremów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bez kremu mam ściągniętą ale po tym kremie wcale nie jest skóra ściągnięta ;)

      Usuń
  2. Muszę w końcu zakupić produkty z tej serii Ziaji, mam cerę problemową więc chętnie wypróbuję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Są bardzo dobre. Ja miałam żel normalizujący, krem z kwasem migdałowym, mam pastę oczyszczającą i ten krem, a chcę wypróbować również tonik :)

      Usuń
  3. Używałam go kiedyś i również byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z tej serii Liście Manuka używałam tylko pastę oczyszczającą. Mam cerę suchą, także ta seria raczej nie jest dla mnie :) Z drogeryjnych kremów, to raczej nic bym nie poleciła. Ja jestem zwolenniczką naturalnej pielęgnacji i serdecznie mogę polecić kremy Receptury Babuszki Agafii i z Sylveco :) Zapraszam do mnie, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie miałam żadnych kosmetyków które polecasz ale wypróbowałabym z ciekawości chociażby :)

      Usuń
  5. Dawno nie miałam żadnego kremu z Ziaji. Kiedyś używałam małego zielonego z oliwką przez długi czas

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się jakoś nie mogę przekonać do kremów do twarzy. Do rąk tak samo, nie wiem, skąd taka niechęć.. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mogłam się przekonać do kremów do twarzy długo, oj długo, ale postanowiłam to zmienić i cieszę się, że to zrobiłam. A do rąk bardzo lubię używać kremów ;)

      Usuń
  7. Miałam żel do mycia z Liści Manuka. Ciekawie pachnie :) http://mlodamama24h.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie się prezentuje ! :) Po ocenie widać że warty zakupu :* Super recenzja ;)) ZAPRASZAMY DO SIEBIE NA NOWY POST <3 http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. używam i osobiście nie ma nic lepszego dla mojej twarzy! :) http://lets-be-flawless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię ten krem, ale szukam jakiegoś innego do testu :)

      Usuń
  10. Polecam Ci krem Bielendy "Ogórek i Limonka" fajnie matuje i odświeża, do tego ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam już tonik i właśnie pastę tej serii, ale tego kremu jeszcze nie. Muszę się w go zaopatrzyć, bo tamte produkty bardzo mi się spodobały. :)

    Pozdrawiam!
    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam pastę ale toniku nie miałam jeszcze :) Więc muszę wypróbować :)

      Usuń
  12. Kupiłam :) czeka na swoją kolej :)
    Zapraszam na nowy post i zachecam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie myślałam żeby kupić młodemu coś z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Może będzie mu pasował. Miałam też inne produkty które opisywałam w innych postach :)

      Usuń
  14. oj ja nie lubię ziaji;p złe wspomneinia;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja córka stosuje od zawsze Ziaję i jest bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam różne kosmetyki, ale Ziaja chyba najbardziej przypadła mi do gustu.

      Usuń
  16. Marka ziaja ma coś takiego ,że albo się ją kocha albo nienawidzi albo się do niej wraca albo już nigdy więcej aczkolwiek ja należe do jej zwolenników . Kremów do twarzy nie lubię podobnie jak ty lecz lekkie, nawilżające są jednymi które w miarę lubie i właśnie takie kremy ma ziaja!
    Miłego dnia!
    indywidualnie123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ja lubię Ziaję. Mam jeszcze trochę kosmetyków do przetestowania z tej firmy :)

      Usuń
  17. Właśnie jestem na etapie testowania go od tygodnia, zobaczymy jak się sprawdzi. Jeśli chodzi o tonik to całym sercem go polecam, do tego ten świeży zapach - cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jest dla mojej skóry, ale cieszę się że Tobie służy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja osobiście bardzo lubię Ziaję a szczególnie ich kremy do rąk. Akurat z tym kremem się jeszcze nie spotkałam ale może także warto wypróbować. Pozdrawiam. www.bellacaroll.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię Ziaję, a krem polecam jeśli masz podobną cerę :)

      Usuń
  20. Miałam ten krem i średnio się sprawdził, z tej serii najbardziej lubię pastę oczyszczającą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastę oczyszczającą też mam, kusi mnie tonik z tej serii :)

      Usuń