TAG : Lustereczko powiedz przecie...


Dziś mam dla Was Tag pt. Lustereczko powiedz przecie... Zapraszam Was również do odpowiadania na te pytania :)



1) Jak czujesz się bez makijażu?
Kiedyś gdy miałam większy trądzik źle czułam się bez makijażu, wstydziłam się pokazać przy ludziach bez makijażu. Teraz już się nie wstydzę. Szczerze, mam gdzieś co pomyślą sobie ludzie. Taka straszna chyba nie jestem :P


2) Gdybyś mogła wybrać tylko jeden element w makijażu to jaki byś wybrała?
Myślę, że oczy. Gdy pomaluje się je tuszem, cieniami lub eyelinerem od razu wyglądają inaczej, ładniej.





3) Z całego świata znikają podkłady do twarzy, możesz zatrzymać tylko JEDEN, dowolny.  Który byś wybrała?
Nie wiem, ponieważ nie używam podkładu. A gdy używałam to też miałam problem ze znalezieniem idealnego.

4) Czym kierujesz się kupując kosmetyki kolorowe do makijażu?
Chyba ceną, ale też tym, żeby dany kosmetyk mi odpowiadał np cienie do powiek, żeby miały ładny kolor. Kupuję raczej tańsze kosmetyki do makijażu.

5) Co Cię bardziej interesuje : makijaż czy pielęgnacja? 
Pielęgnacja. Uwielbiam kupować kosmetyki do pielęgnacji - maseczki, maski, odżywki, kremy. Uwielbiam dbać o siebie, nakładać to wszystko na włosy, twarz.





6) Stoisz przed lustrem, bez makijażu, bez ubrania - zupełnie nago. Kogo w nim widzisz?
Zwyczajną, nie za piękną, nie za brzydką kobietę, raczej zadbaną (choć można bardziej), jeszcze chyba za mało wierzącą w siebie.

7) Jak dbasz o swoje ciało i ile czasu dziennie mu poświęcasz?
Niestety nie używam balsamu do ciała (chyba dlatego, że mi się nie chce :( ) Czasem używam peelingu, kąpię się codziennie i tyle. Nic szczególnego. Mało to czasu zajmuje. Powinnam zdecydowanie zacząć używać balsamu codziennie. Może mnie jakoś zmotywujecie?





8) Wymień 3 produkty jedzeniowe które spożywasz i które Twoim zdaniem najbardziej dbają o nasze ciało, cerę i włosy.
Owoce, warzywa, kasza jaglana.

9) Jak czujesz się po zjedzeniu fast food/ słodyczy/ chipsów?
Jeszcze jakiś czas temu bym miała wyrzuty sumienia. Teraz już nie. Chociaż nie powiem, wolę jeść zdrowsze jedzenie.

10) W skali od 1-10 na ile uważasz się za atrakcyjną?
7. Nie jestem jakąś pięknością, ale też chyba nie jestem brzydka.

58 komentarzy:

  1. Bardzo podobnie bym odpowiedziała na te pytania :) Po zjedzeniu fast foodów czuję się jakbym połknęła piłkę,więc również wole zdrowsze jedzenie i co za tym idzie dobre samopoczucie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie. Lepiej jeść zdrowiej i czuć się lepiej, choć czasem można zjeść coś niezdrowego, ale nie dużych ilościach.

      Usuń
  2. Też mam problem z używaniem balsamu.. Jak mi się raz na tydzień przypomni to jakieś święto jest. A pomysłów jak to zmienić nie mam ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zmusiłam do używnia codziennie balsamów, jak miałam spore zapasy, a bo to jakieś spotkanie blogowe, a to jakieś gifty od firm i teraz stało się to dla mnie taką rutyną, że po wieczornym prysznicu nie wyobrażam sobie go nie użyć :) Ja również inaczej podchodzę do siebie bez makijażu, odkąd nie mam problemu z trądzikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, może u mnie to podobnie jak z kremami do twarzy, kiedyś ich nie używałam, ale się zmusiłam i od ponad trzech miesięcy stosuję regularnie, wiem, to krótko, ale ważne że to robię. Mam nadzieję, że tak samo będzie z balsamami do ciała. Najlepiej byłoby kupić jakiś pięknie pachnący balsam, a że uwielbiam piękne zapachy to miło by było go używać.

      Usuń
  4. Uwielbiamy tego typu posty :) Cudowny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie posty. Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  5. Ja tez jestem leniem, ale staram sie smarowac balsamem po kąpaniu, zwlaszcza po goleniu :-) Polecam Ci kupic taki, ktory ladnie pachnie. To zawsze zacheca ^^

    Tez staram sie zdrowo odzywiac, ale od czasu do czasu zjem cos niezdrowego. Do tego moim uzaleznieniem sa energetyki, z ktorych nie potrafie zrezygnowac :-( No ale ograniczylam je do 1 max 2 na tydz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak właśnie pomyślałam, żeby kupić jakiś ładnie pachnący balsam to wtedy będę chętniej go używała, a bardzo lubię pięknie pachnące kosmetyki. Ja w ogóle nie przepadam za gazowanymi napojami :)

      Usuń
  6. Interesujące pytania i ciekawe odpowiedzi :) post daje do myślenia i chyba wielu czytelników zaintrygował... Powodzenia w prowadzeniu bloga - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Tagi :) Na pewno pojawią się jeszcze jakieś :)

      Usuń
  7. Fajnie dowiedzieć się nieco o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Balsamu używam sporadycznie, czasem 2 razy w tygodniu, czasem rzadziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja mam z tym problem :D Ja jak kupię balsam (zazwyczaj ujędrniający) to używam miesiąc a potem jak się skończy to nie kupię więcej i nie używam kilka miesięcy. Trochę to bez sensu.

      Usuń
  9. ... a ja miałam taki czas, że byłam maniaczką balsamów - osobny do stóp, do rąk, do piersi, na uda, na brzuch, ... ;-)) Teraz trochę wystopowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do stóp dobrze jest mieć krem, do ciała, do piersi też dobrze. :) Ale co za dużo to niezdrowo :D

      Usuń
  10. Również wybrałabym oczy :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza jeśli ma się ładną cerę to po co nakładać podkład choć wiele kobiet to i tak robi mimo iż ma ładną cerę.

      Usuń
  11. odpowiedzi fajne, mądre:) też wole jeść zdrowsze jedzenie chodź czasem skuszę się na pizzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, czasem zjem coś mniej zdrowego, ale wolę zdrowsze jedzenie.

      Usuń
  12. ja podkładu zaczęłam używać od niedawna xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może też bym znowu zaczęła używać podkładu, ale musiałabym mieć na prawdę dobry - kryjący i matujący, no i puder, ale nie wiem jakie są dobre.

      Usuń
    2. polecam Ci rimmel stay matt. naprawdę fajny:)

      Usuń
    3. Może wypróbuję. Muszę to poważnie przemyśleć. Niby to nic takiego, ale gdybym miała kupić podkład i go nie używać to po co go kupować i tracić pieniądze.

      Usuń
  13. Fajnie cię bliżej poznać ;p kaszę jaglaną uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nie jadłam kaszy jaglanej, ale spróbowałam i polubiłam :)

      Usuń
  14. Fajny wpis. Ja miałam etap, że się nie pokazywałam bez makijażu nikomu, na szczęście to już dawno minęło, myślę, że pewność siebie przychodzi z wiekiem. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jak się jest młodszym to się bardziej wstydzi.

      Usuń
  15. Interesujący wpis! :) Też dużą wagę przywiązuję do podkreślania oczu, ogólnie mam bardzo podobne podejście do makijażu i pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło wiedzieć, że ktoś podobnie myśli jak ja :)

      Usuń
  16. Nie cierpię swoich wyrzutów sumienia po zjedzeniu Fast Fooda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już chyba nie mam wyrzutów sumienia po zjedzeniu fastfoodów ponieważ rzadko je jem :)

      Usuń
  17. Moje odpowiedzi praktycznie pokrywają się z Twoimi, tylko balsamu używam ale to już taki wiek, że raczej wyjścia nie mam, pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie potrafię się przekonać do kaszy jaglanej, ale mogę chociaż powiedzieć że próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na początku nie smakowała, ale po jakimś czasie się przyzwyczaiłam :)

      Usuń
  19. ciekawy post!pierwszy raz sie z takim spotkałam, ale bardzo mi sie sodobał sama sb odpowiedziałam na te pytania!
    z jedzeniem jak najbardziej sie z Tb zgadzam i równiez tak jak ty wole pielegnacje ciała!niz upiększanie sie za pomoca kosmetykow:)
    pozdrawiam;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znałam tego tagu, ale widziałam go u koleżanki na innym blogu więc postanowiłam również odpowiedzieć na swoim blogu na te pytania :)

      Usuń
  20. Jezu jakie to dziwne... w 90% jakbym czytała swoje własne odpowiedzi, haha :D Telepatia! :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kaszy jaglanej nie lubię, jadam fast foody i zapominam o balsamie, hmm sprawiłaś, że poczułam się nieswojo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie jadłam kiedyś kaszy jaglanej, ale spróbowałam i polubiłam. Fastfoody też jem, ale rzadko. Mniej niż kiedyś. O balsamie też zapominam, a raczej używam miesiąc, a potem się skończy i... no właśnie nic. Bo nie lubię kolejnego przez kilka miesięcy :D

      Usuń
  22. Jakbym siebie słyszała :D Buziaki Kochana ;*
    http://twoimioczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. wow - świetny tag
    ps - ostatnio cierpię na straszn brak czasu - ale jak tylko będę mogła - nadrobię :**
    pozdrawiam
    MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nic nie szkodzi :)
      Cieszę się, że tag się podoba :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Mój Mały Kawałek Nieba , Blogger