piątek, 29 kwietnia 2016

PUDER DLA DZIECI JAKO SUCHY SZAMPON

W ostatnich latach popularne stały się suche szampony do włosów. Ulubionym szamponem dziewczyn z blogów oraz youtube jest szampon Batiste. Tego produktu nie miałam, ale kilka lat temu skusiłam się na szampon firmy Garnier Klik Nie zachwycił mnie on jednak na tyle, żebym kupiła go ponownie. Szukałam więc czegoś co mogłoby być zamiennikiem suchego szamponu i znalazłam - puder dla dzieci jako suchy szampon. Miałam przed tym oczywiście pewne obawy, ale pomyślałam, że wypróbuję. Zdecydowałam się na puder Nivea i dziś mam dla Was recenzję tego produktu.

 


Puder ten znajduje się w plastikowym opakowaniu w kolorze niebieskim, z białym korkiem który posiada małe dziureczki, przez które łatwo można wydobyć odpowiednią ilość pudru.




Dostępny jest on w marketach oraz w drogeriach, w cenie ok 10-12 zł, za pojemność 100 g. Wydajność produktu jest bardzo dobra. Wystarcza na rok lub nawet dłużej. Konsystencję ma sypką jak przystało na produkt tego typu.




Stosowałam go posypując odrobinę pudru na włosy, następnie pozostawiłam na kilka minut, po tym czasie strzepywałam. Włosy faktycznie były po tym odświeżone, Można po takim zabiegu wyjść gdzieś, jednak nie zastąpi to nam normalnego mycia. Jest to na pewno lepsze niż przetłuszczone, nieświeże włosy. Produkt pozostawia nieco białego pyłku na włosach, ale nie jest to jakoś bardzo widoczne. Wystarczy przeczesać włosy lekko zwilżonymi wodą dłońmi i efekt też znika.

Odpowiada mi ta wersja odświeżenia włosów  pomiędzy myciami chociaż wolę umyć włosy zwykłym szamponem. Lubię także taki puder  bardziej niż suchy szampon ze względu na to, że jest wydajny. Na sytuacje kiedy muszę wyjść gdzieś, a moje włosy są nieświeże nadaje się bardzo dobrze.

Moja ocena: 4/5

A czy Wy stosowałyście tego typu sposób na odświeżenie włosów? Może bardziej wolicie suche szampony i nie eksperymentujecie z innymi sposobami?


48 komentarzy:

  1. Fajna sprawa i zdecydowanie tańsza niż Batiste, który o tak używam sporadycznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nawet odpowiada ten produkt w awaryjnych sytuacjach.

      Usuń
  2. Świetny pomysł ! :) Musimy wypróbować :* Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy przypadkiem głównym składnikiem tych suchych szamponów nie jest talk, tak jak w pudrach dla dzieci? Mogę się mylić, ale jeśli nie, pomysł jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Puder w domu jest, więc podwędzę go synkowi i wypróbuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, może też będzie Ci pasowała ten sposób :)

      Usuń
  5. O tej metodzie to jeszcze nie słyszałam.
    Dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja znam trik z mąka ziemniaczaną hehe. Ja nie mogę używać takich suchych szamponów no ale moja skóra głowy jest wyjatkowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, czasami tak jest że nie może się używać czegoś bo ma się wrażliwą, problemową skórę. Sposobu z mąką ziemniaczaną nie próbowałam :)

      Usuń
  7. Ja zdecydowałam się kiedyś na suchy szampon syossa. Kiedy z niego korzystałam, wypadało mi praktycznie 2 razy tyle włosów, co normalnie. W ten sposób mocno zraziłam się do tego typu produktów. Być może faktycznie dziecięcy puder okaże się mniej szkodliwy? Myślę, że w końcu przekonam się i jakiś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł. Ja nigdy nie używałam pudru. Suchego szamponu używałam raz i muszę sobie kupić znowu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli komuś bardziej pasuje suchy szampon to nie ma co się zmuszać do innej formy odświeżenia włosów :)

      Usuń
  9. ciekawy sposób, nie słyszałam nigdy o nim,,,
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też tego sposobu nie znałam ale wypróbowałam i jest ok, choć lepsze jest mycie normalne :)

      Usuń
  10. U mnie niezawodna metoda na odświeżenie włosów :D Ja lubię puder z baby dream

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już myślałam, że nikt tego sposobu nie zna :)

      Usuń
  11. Ciekawa rzecz, szczerze nie interesuje się takimi rzeczami, więc pewnie dlatego go jeszcze nie widziałam na oczy.
    mój blog(klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty, nie widziałaś w sklepach takich pudrów dla dzieci ;)

      Usuń
  12. W takich nagłych wypadkach stosuje po prostu... skrobię ziemniaczaną :) To główny składnik suchych szamponów, a o ile tańszy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrobii ziemniaczanej jeszcze nie próbowałam, może kiedyś wypróbuję z ciekawości.

      Usuń
  13. Może kiedyś wypróbuję ten sposób :D

    OdpowiedzUsuń
  14. W życiu bym na to nie wpadła! Super pomysł, jednak ja-tak samo jak Ty wolę umyć włosy normalnym szamponem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami można wypróbować takiego sposobu chociaż lepiej umyć włosy normalnie, chociaż samym szamponem na szybko i tyle...

      Usuń
  15. Jeszcze nie słyszałam o takim wykorzystaniu pudru dla dzieci, ale z tego co czytałam to jest świetny sposób żeby nie myć włosów np codziennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, właśnie chociaż niektórzy mogą bardziej używać suchych szamponów niż takiego pudru :)

      Usuń
  16. Suche szampony podrażniają mi skalp, muszę kiedyś wypróbować taki sposób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj. Może ten sposób będzie delikatniejszy dla Ciebie :)

      Usuń
  17. W życiu bym nie wpadła na takie zastosowanie pudru dla dzieciaczków. Suchych szamponów raczej nie używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś bym nie wpadła na to, ale znalazła w internecie i postanowiłam wypróbować. :)

      Usuń
  18. Kiedyś spotkałam się już z takim pomysłem, by wykorzystać ten talk na odświeżenie włosów.
    Bardzo ciekawy blog, dodaję do obserwowanych,
    Zapraszam do mnie :) Jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj! Będzie mi miło :*
    Udanego weekendu!
    http://karolajn-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nawet nie wiedziałam o istnieniu suchych szamponów, raz wypróbowałam właśnie suchy szampon Garnier ale jakoś mi się nie spodobał. potem szukałam czegoś innego i wpadłam na taki sposób, wypróbowałam i raczej nie będę z niczym innym kombinowała. Może jedynie wypróbuję kiedyś mąkę ziemniaczaną, bo podobno też jest dobra :)

      Usuń
  19. Uwielbiam suche szampony! Ratowały mi życie (a przynajmniej dobry wygląd ;)) nie raz! Moim ulubieńcem jest ten z Aussie! Polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się skuszę na ten który polecam albo na Batiste :)

      Usuń
  20. Słyszałam o owym zastosowaniu pudru, boję się tylko że przy tak podrażnionej i suchej skórze głowy jaką mam teraz byłoby raczej nieciekawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeśli masz problem ze skórą głowy to może nie ryzykuj :)

      Usuń
  21. taaak, też go do tego używam i się super sprawdza :D
    https://karolinastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo świetnie że się u Ciebie sprawdza ten puder :)

      Usuń
  22. przez jakiś czas stosowałam suchy szampon I sprawował się w miarę dobrze, słyszałam też o tym żeby zamiast suchego szamponu używać również pudru dla dzieci, po twojej pozytywnej recenzji chyba się skuszę :D
    zapraszam: http://labeauteofblondes.blogspot.com/
    również na instagrama: https://www.instagram.com/_claudella_/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to bardzo fajnie, że podoba Ci się recenzja. Wypróbuję tego pudru :)

      Usuń