środa, 27 kwietnia 2016

EVELINE, SLIM EXTREME 3D TERMOAKTYWNE SERUM WYSZCZUPLAJĄCE

Rzadko stosuję balsamy do ciała, ponieważ nie chce mi się ich nakładać po kąpieli, jednak są takie które lubię i od czasu do czasu kupuję. Dziś chcę Wam powiedzieć kilka słów o moim ulubionym balsamie, a raczej serum,


EVELINE, SLIM EXTREME 3D TERMOAKTYWNE SERUM WYSZCZUPLAJĄCE

TRZYSTOPNIOWA KURACJA WYSZCZUPLAJĄCA:
- Intensywnie stymuluje proces spalania tkanki tłuszczowej
- Aktywnie zwalcza uporczywy cellulit
- Wysmukla sylwetkę, rzeźbi i modeluje talię, pośladki i uda

Pierwsze Termoaktywne Serum Wyszczuplające Antycellulit opracowane w laboratorium Eveline Cosmetics to unikatowa receptura zawierająca aktywne składniki, które skutecznie walczą z uporczywym cellulitem i nagromadzonym tłuszczem, pomagając udoskonalić kształt kobiecego ciała. Zaawansowana technologicznie formuła Thermo Fat Burner delikatnie rozgrzewa skórę, dzięki czemu umożliwia błyskawiczną penetrację substancji aktywnych w głąb epidermy zapewniając maksymalne efekty. Komórki tłuszczowe ulegają redukcji, skóra staje się bardziej jędrna, a sylwetka nabiera idealnych kształtów.

UNIKATOWE SKŁADNIKI:
Thermo Fat Burner aktywnie redukuje złogi tłuszczu, skutecznie usuwa zmagazynowane lipidy, jednocześnie zapobiegając powstawaniu nowych. Usprawnia drenaż i uaktywnia procesy wydalania z organizmu wody i toksyn.
Kompleks Isocell Slim, Kofeina, Centella Asiatica intensywnie stymulują spalanie komórek tłuszczowych, blokują ich syntezę, dzięki czemu aktywnie wspomagają działanie wyszczuplające oraz skutecznie zmniejszają objawy 'skórki pomarańczowej'.
Alga Laminaria bogata w sole mineralne głęboko nawilża, koi i eliminuje nadmiar wody z tkanek dodatkowo wzmacniając strukturę szkieletu skóry.

EFEKTY*:
-Wyraźna redukcja tkanki tłuszczowej - 81% badanych
-Zmniejszenie widoczności uporczywego cellulitu - 90% badanych
-Wymodelowana sylwetka - (talia, pośladki, uda) - 86% badanych



Serum Eveline możemy kupić w tubce w kolorze bordowym, o pojemności 250 ml. Dostępny jest w marketach oraz większych drogeriach typu Natura. Cena produktu to ok 18 zł, choć ja kupowałam za ok 15 zł. Konsystencja serum jest żelowa, dobrze się rozsmarowuje i szybko wchłania. Jeśli chodzi o zapach to nie pamiętam jaki był, ponieważ długo go już nie używałam, jednak mi on odpowiadał.

Serum to na pewno nie wyszczupli naszego ciała, ale fajnie ujędrnia skórę, poprawia jej wygląd, wygładza. Używałam go raz dziennie, po kąpieli. Bardzo lubiłam uczucie ciepła po nałożeniu tego serum. Często nakładałam też folię spożywczą na brzuch oraz uda dzięki czemu efekt był jeszcze lepszy.

Testowałam już kilka produktów do ciała z Eveline, jednak do gustu przypadło mi najbardziej termoaktywne serum, dlatego, że bardziej lubię efekt rozgrzania niż chłodzenia. 

Uważam, że jest to bardzo dobry produkt który pomoże nam w walce o piękną sylwetkę. Bardzo go Wam polecam. Małym minusem jest cena, ale można poszukać go trochę taniej, jednak i tak jest świetne.

Moja ocena: 5/5 

40 komentarzy:

  1. Nie używam tego typu produktów. Ujędrnić ciało pomaga mi peeling kawowy, a po kąpieli muszę naprzemiennie stosować coś silnie nawilżającego i emolientowego (najczęściej olej kokosowy jako balsam lub też inny olej dodany do wody w wannie), gdyż moja skóra jest bardzo sucha. Gdybym nie posmarowała ciała po jakimkolwiek kontakcie z wodą po kilku godzinach miałam był wiórki, a nie skórę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, niektórzy mają taką suchą i wrażliwą skórę. Ja nie mam ale chciałabym stosować jakiś balsam czy masło, jednak ja na razie nic takiego nie kupiłam :)

      Usuń
  2. Ja za to bardziej lubię chłodzący efekt ze względu na żylaki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię to ciepełko po użyciu tego serum :)

      Usuń
  3. Na pewno go kupię :) Musze się wspomagać w walce z brzuchem

    OdpowiedzUsuń
  4. Na szczęście ja jestem osobą bardzo szczupłą i mi się takie serum nie przyda, ale recenzja jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie serum przydaje się nie tylko osobom które chcą schudnąć ale także takim które mają ładną figurę, bo ładnie ujędrnia skórę, a taką skórę każda kobieta chyba chce mieć :)

      Usuń
  5. Lubimy firmę EVELINE ,lecz u nas się nie sprawdziła :) Tusz który zakupiłyśmy strasznie sklejał rzęsy , czego chciałyśmy uniknąć. Jak by to nie było mało strasznie źle się go zmywa z oczu :) Świetny post ! Pozdrowionka ^^ https://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tusz z Eveline i był całkiem dobry, ale ja ogólnie nie zwracam szczególnej uwagi na tusze do rzęs, a serum polecam, może kiedyś wypróbujecie :)

      Usuń
  6. Lubię to ciepełko, ale działania nigdy nie widzę :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Być może kupię :-) przyda się latem mieć ładną jędrną skórę w problematycznych miejscach na ciele :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie stosowałam go nigdy, może kiedyś się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam takich produktów. zwykle poprzestaję na olejach, olejkach albo tłustych, naturalnych masłach do ciała. Mam suchą skórę, która wręcz pożera takie treściwe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie każdy może używać takich produktów.

      Usuń
  10. Mnie denerwuje ten efekt termiczny, dlatego nigdy nie mogę się przemóc do używania go regularnie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo a ja go uwielbiam, czasami trochę swędzi, ale jest dobrze :)

      Usuń
  11. nie wierzę w działanie kosmetyków wyszczuplających:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszczuplać to one raczej nie wyszczuplają,ale ujędrniają trochę. Zawsze można stosować, żeby ciało ładniej wyglądało :)

      Usuń
  12. Hmmm, ja stosuję go od roku i prawie nie miałam cellulitu, a poprawę zauważyłam dopiero po pięciu miesiącach, zarówno w napięciu skóry jak i usunięciu cellulitu, i wyszczupleniu też. Tylko, tak jak mówię, musi być regularność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, a u mnie z tą regularnością jest średnio, bo miesiąc stosuję to serum a potem się skończy i nie kupuję przez długi czas. Trochę bez sensu.

      Usuń
  13. Lubię kosmetyki wyszczuplające Eveline, ale raczej stawiam na te chłodzące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brrrr ja właśnie nie lubię tych chłodzących.. :) Wolę ciepełko które czuć po użyciu serum termoaktywnego :)

      Usuń
  14. Dieta, ćwiczenia ok ale w kosmetyki wyszczuplające to nie wierzę:) Mogą poprawić jakość skóry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie wierzę w to, że jakiś kosmetyk miałby wyszczuplić, ale ujędrnia skórę, wygładza.

      Usuń
  15. Ja niestety nie mogę za bardzo stosować termoaktywnych produktów, ponieważ lubią mi się po nich pojawić naczynka :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to niedobrze... Ale są tez inne kosmetyki tego typu po których nie czuć tego ciepełka. Każdy znajdzie coś dobrego dla siebie :)

      Usuń
  16. Kiedyś używałam tego rodzaju kremów ale niestety żaden z nich nie przynosił efektów. Oprócz nawilżenia skóry i zapachu produkt nic nie robił.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam efekty w postaci ujędrnienia i wygładzenia skóry :) Również Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Myślę, że ten krem jest super opcją jeśli do tego zdrowo się odżywiamy i ruszamy. Sam w sobie niestety cudów nie sprawi :) Pozdrawiam i obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja niestety termoaktywnych kosmetyków nie mogę stosować bo po ostatniej próbie miałam uczulenie i jakoś się zraziłam do nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się może też zdarzyć :( Trzeba uważać.

      Usuń