niedziela, 20 marca 2016

UBRANIA KTÓRE MI SIĘ PODOBAJĄ

Dziś chcę Wam pokazać ubrania które mi się podobają. Jestem raczej osobą która nie lubi się stroić, która lubi wygodę, ale jednocześnie nutkę elegancji. Nie przepadam za sportowymi ubraniami. To już nie ten wiek. Niestety mam mało ładnych ubrań w których czułabym się ładnie i pewnie siebie.

Ubrania które Wam pokażę są i na wiosnę i na zimę. Jesteście ciekawe to zapraszam do oglądania :)


KURTKI - Bardzo podoba mi się kurtka parka, w kolorze czarnym, bądź granatowym. Najlepiej
dłuższa, ponieważ nie lubię jak coś jest mi za krótkie, nieważne czy to kurtka, czy bluzka czy sweterek.. Wszystko muszę mieć dłuższe :)










SWETERKI - Podobają mi się dłuższe sweterki, lekko luźne, nie za obciśnięte, mięciutkie, wygodne, kolory różne. Nie za jasne, nie za ciemne. 












KOSZULE - Koszule też mi się podobają. Nigdy nie miałam żadnej ładnej, ale podobają mi się takie jak poniżej. Oczywiście też dłuższe.














BLUZKI - Lubię dłuższe, nie za bardzo przylegające do ciała. W różnych kolorach.














SUKIENKI - Nie jestem kobietą która lubi nosić sukienki jednak wiele mi się podoba. Między innymi takie jak poniżej.









 Długość drugiej sukienki idealna.


S P Ó D N I C E -Spódnic też nigdy nie nosiłam (rzadko) jednak podobają mi się rozkloszowane.








SPODNIE - noszę rurki jeansowe, mam 3 pary, w tym dwie materiałowe ale nie są zbyt wygodne. Marzą mi się jegginsy. Na pewno sobie takie kupię. 








BUTY - Buty. Nic specjalnego. Ważne żeby były wygodne. Nigdy nie nosiłam i nie będę
nosiła szpilek czy innych butów na obcasach, ponieważ źle się czuję w takich.
Jestem wysoka (172 cm) więc sądzę, że nie potrzebuję więcej cm.






Co z tego się Wam podoba?

Nic szczególnego tutaj nie pokazałam, tylko to co mi się podoba i co bym chciała kupić. Dokładnie tego samego nie kupię, ale podobne. Na codzień lubię nosić spodnie dresowe i/lub legginsy, ale tego tutaj nie pokazałam. Wiem, że pewnie połowę z tego macie już dawno i nosicie albo lepsze, ładniejsze. 

Każdy nosi to co mu się podoba i w czym czuje się dobrze i wygodnie. Nie będę nosiła szpilek i krótkich spódniczek tylko dlatego, że inne dziewczyny to noszą. Ludzie są różni. Nie każdy musi się stroić w sukienki, spódnice, buty na obcasach. Oczywiście nie mam nic do tego, bo mi się takie rzeczy też podobają, ale ja bym się czuła w takich źle. Wolę kupić wygodne spodnie, bluzkę, sweterek, buty i czuć się dobrze. 

Mam nadzieję, że podobał Wam się post. Napiszcie co Wy lubicie nosić i co Wam się podoba :)

26 komentarzy:

  1. Ja lubię elegancki styl, choć z wygody lubię też luźne ubrania. Bardzo podobają mi się sukienki ale ich praktycznie nie noszę, chyba że latem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie noszę sukienek, ale może kiedyś się to zmieni.

      Usuń
  2. Parka z pierwszego zdjęcia i nudziakowy sweter bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobnie jak Ty! :) Niespecjalnie lubię się stroić, trochę szkoda mi czasu na długie stanie przed szafą/lustrem, ale lubię połączyć właśnie elegancję z wygodą - to jest zestawienie idealne :) Podoba mi się w zasadzie wszystko, co tutaj przedstawiłaś, ale chyba wskażę koszule, jako mojego faworyta i mój absolutny numer jeden :)
    Ale z kolei ta sukienka... Czarna i ta niebieska... O raju, cudo! To znaczy, na co dzień sukienek/spódniczek nie noszę, stawiam na spodnie, ale kilka ładnych egzemplarzy, na jakieś ważniejsze okazje, przecież nie zaszkodzi :D
    Obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet nie mam żadnych sukienek/spódniczek, ale nie mówię, że nigdy ich mieć nie będę. Za kilka lat może się coś zmienić. Na jakąś okazję można przecież ubrać.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Fajnie, że lubisz sukienki. Ja nie przepadam, chociaż podobają mi się. Może kiedyś się przekonam do nich :)

      Usuń
  5. Masz bardzo fajny styl :) Podobny do mojego, wiele z tych ubrań i ja bym z chęcią chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że nikomu nie będą podobały się te ubrania, a tu niespodzianka :) Fajnie, że Tobie się też podobają :)

      Usuń
  6. Też lubię dłuższe kurtki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzę dziewczyny które mają takie krótkie kurtki, sweterki, bluzki to mnie ciarki przechodzą. Ja tego bardzo nie lubię.

      Usuń
  7. Powiem szczerze buty mi się strasznie nie podobają ale każdy ma swój styl :) Za to bardzo podobają mi się spódniczki :) lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale ja nie lubię butów na obcasach, wolę bardziej wygodne.

      Usuń
  8. Ja też jestem zwolenniczką dłuższych koszulek, kurtek, swetrów czy bluz niż tych, które sięgają nieco poza pępek :D Fajne ubrania, inspirujący post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wiele lepiej czuję się w dłuższych sweterkach czy kurtce. Nie znoszę mieć odkrytych pleców ;/

      Usuń
  9. Masz bardzo podobny gust do mnie :). Chociaż ja czasem coś krótszego na siebie wdzieję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz krótsze bluzki czy sweterki albo kurtki to możesz nosić. Ja nie przepadam :)

      Usuń
  10. Uwielbiam takie dłuższe i luźniejsze sweterki ;) Sukienki na zdjęciach są świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię dłuższe sweterki i luźniejsze, ale mam niestety większość bardziej dopasowanych.

      Usuń
  11. Drugi płaszczyk jest świetny, sweterki uwielbiam, mam ich spora kolekcje!! :)
    Koszule w kratę posiadam w swojej szafie. Ogółem ciuszki są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam właśnie mało sweterków, a też je lubię :(

      Usuń
  12. Sporo tego :) nie wiedziałabym co wybrać :) prawie wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie znalazłoby się jeszcze więcej rzeczy które mi się podobają :)

      Usuń