Pomadki - Cantare Cosmetics i Verona, Butterfly Beauty, Balm. Która lepsza?


Nie wiem czy zauważyłyście, ale znowu pojawiły się zmiany na moim blogu. Bardzo Was za to przepraszam, ale szukam swojego idealnego wyglądu bloga. Chyba powoli zbliżam się do tego co mi się podoba więc zmiany nie będą długo trwały.

Dziś mam dla Was recenzję dwóch pomadek do ust. Dotychczas myślałam, że to co tanie nie zawsze musi być złe, ale czasami na prawdę tak jest. Dwie pomadki - Która z nich jest lepsza? Jeśli jesteście ciekawe zapraszam do dalszej części posta.

Pierwszą tańszą pomadką jest ochronna Cantare Cosmetics




Pomadki z Cantare Cosmetics znajdują się w opakowaniu w różnych kolorach. Ja mam akurat pomarańczową. Można ją kupić w marketach, małych sklepikach, nie widziałam jej w drogeriach typu Natura, choć może i tam są. Jej cena to około 1,50 zł, za pojemność 4,5 g. Pomadka ma bardzo ładny zapach, czuć nutkę owocową, mogłabym ją wąchać i wąchać. bardzo przyjemnie się jej używa. Mi się bardzo podoba.

Jeśli chodzi o działanie nie to może tak dobra pomadka jak np Nivea ponieważ krótko utrzymuje się na ustach, ale całkiem dobrze nawilża i chroni przed chłodem.



Drugą pomadką jest pomadka do ust Verona, Butterfly Beauty, Balm




Tą pomadkę natomiast możemy kupić w cenie ok 1,80 zł. W zależności od sklepu. Także jak jej poprzedniczka znajduje się w opakowaniu w różnych kolorach o pojemności 3,6 g. Ja mam wersję w kolorze różowym, ale nie wiem czy od koloru zależy zapach. Zapach ma ładny, nie czuję w nim żadnej owocowej nuty, dość przyjemny. Też całkiem dobrze nawilża, ale w porównaniu do pomadki z Cantare Cosmetics utrzymuje się na ustach jeszcze krócej.

Podsumowując, nie wszystko co tanie jest złe, ale też nie zawsze dobre. Gdybym miała wybrać którąś z tych pomadek i kupić ponownie, kupiłabym pierwszą ponieważ jest po prostu lepsza. Można taką pomadkę kupić jeśli nie mamy za dużo pieniędzy. Myślę, że warto wypróbować, jednak przy większych problemach z ustami nie pomoże.

Moja ocena:
Pomadka 1- 3,5/5
Pomadka 2- 1,5/5

A czy Wy skusiłyście się kiedyś na takie pomadki? Znacie jakieś pomadki poniżej 5 zł które są dobre?

54 komentarze:

  1. Nie miałam żadnej z nich
    _____________
    Pozdrawiam MARCELKA ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, są lepsze pomadki ale zawsze można wypróbować taką tańszą gdy nie ma się za dużo pieniędzy czy możliwości kupić innej.

      Usuń
  2. Z tych tańszych bardzo lubię taki polski carmex z lovely - Lip natural, czy jakoś tak. U mnie tisane lub carmex najczęściej goszczą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam ani Tisane ani Carmex, ale kiedyś na pewno wypróbuję :)

      Usuń
  3. Lubie bardzo te pomadki <3
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już znam Twój blog i obserwuję. Bardzo fajny blog :)

      Usuń
  4. Nie znam tych produktów! Pierwszy raz o nich słyszę! Fajnie ze wpadłam na Twoj blog i o nich usłyszałam. Świetny wpis! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wypróbować. Zwłaszcza tą z Cantare Cosmetics, ładnie pachnie owocowo :)

      Usuń
  5. Masz rację, nie zawsze to co tanie jest złe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię testować tanie kosmetyki, ale nie wszystko kupuję. Oprócz ceny musi mnie też urzec np zapach czy opakowanie, bo cena to nie wszystko.

      Usuń
  6. Bardzo fajna recenzja:) Skończy się moja pomadka ochronna i skuszę się na którąś z tych :) Sama lubię też szukać perełek w tańszych kosmetykach:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej polecam tą pomadkę z Cantare Cosmetics bo jest lepsza. Ja też szukam tańszych kosmetyków żeby przetestować i sprawdzić czy są dobre czy złe.

      Usuń
  7. Nie miałam ich nigdy ale kto to wie.. może kiedyś spróbuję. :D


    http://mjjlena.blogspot.com
    Zapraszam. ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tania pomadka, więc można wypróbować. Nie będzie szkoda wydanych pieniędzy jeśli nie będzie pasowała :)

      Usuń
  8. Jako nastolatka często kupowałam te małe pomadki ( pierwsze z poleconych) Asiu uważam że twój wygląd bloga jest świetny ! Jest czytelny i przejrzysty a ja takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak mi miło czytać, że komuś podoba się mój blog. Fajnie, że chociaż ktoś za pomadki które opisuję w tym poście :)

      Usuń
  9. Raczej nie sięgam po takie pomadki, wątpię, żeby się mogły u mnie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, są trochę słabe, ale można wypróbować. Najwyżej by się częściej smarowało usta a jakby na krócej wystarczyła to i tak nie kosztuje dużo więc warto :)

      Usuń
  10. w dzieciństwie zawsze tą pierwszą kupowałam ; ) http://twinstyl.blogspot.com/2016/03/maxi-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest taka zła choć wiem, że są lepsze :)

      Usuń
  11. Pamiętam, że w podstawówce był szał na te kolorowe z owocami. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i nadal są marketach. Nie są takie złe, ale teraz są lepsze pomadki i szminki to o takich tańszych dziewczyny nie myślą :)

      Usuń
  12. Przyznaję, że nie miałam tych pomadek. U mnie najlepiej sprawdzają się zdecydowanie masła z oriflame oraz avon. Lubię też masełka i pomadki z Nivea. Serdecznie polecam, jeśli jeszcze nie próbowałaś :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam na http://maginspires.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy musi znać i używać wszystkich kosmetyków jakie są :) Pomadki z Nivea miałam i też uważam, że są dobre. Pisałam nawet o nich w jednym z postów. A masełka Nivea też chcę wypróbować :) Teraz mam zwykłą wazelinę z Ziaji i niedługo mi się skończy, a potem inną truskawkową którą mam pierwszy raz i będę testowała. Inne pomadki czy wazelinki czekają na mnie w drogerii :)

      Usuń
  13. Miałam te pierwsze :) nie są złe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę są ok :) Czasem można kupić. I ładnie pachną :)

      Usuń
  14. nie miałam ich jeszcze :)

    zapraszam do mnie na rozdanie :)
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl/2016/02/29/rozdanie-na-blogu/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wypróbuj tą pierwszą pomadkę. Nie jest taka zła :)

      Usuń
  15. Ja niestety nie mam żadnej z nich. Wolę EOS albo Nivea.
    Pozdrawiam oraz obserwuje
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę np Nivea czy jakąś wazelinę ale można też czasem kupić tańszą pomadkę :) Dziękuję za obserwację :)

      Usuń
  16. Niestety ne znam ani jednej :) rzadko kiedy używam takich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to tańsze pomadki i mało znane. Lepsze są Nivea i tak dalej :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Ooo fajnie. Myślałam, że nikt nie zna tych pomadek :)

      Usuń
  18. Nie znam ich ale poniżej piątki polecam pomadki Isana :) już parę wersji miałam i każda spisuje się doskonale

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś miałam tą 1,ale to bardzo dawno temu.Teraz do kupienia są u mnie w kiosku xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kioskach też może są, kiedyś też ja używałam. :)

      Usuń
  20. Jak byłam młodsza to używałam tych pomadek z Cantare. Pamiętam, że mama kupowała mi ją sklepiku niedaleko domu, albo w kioskach ją nie raz widziałam. Na moje potrzeby była okej. Ja np rok temu używałam szminkę Celia która nie kosztowała więcej niż 10 zł a utrzymuje się długo. Jedyny minus zapach :) nie wszystko co tanie jest złe :) Pozdrawiam

    ps u mnie na blogu pojawił się nowy post. Zapraszam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ta pomadka nie jest zła i pewnie ją kiedyś jeszcze kupię, ze względu na cenę i zapach :)

      Usuń
  21. nie znam tych pomadek , kojarzą mi się z tymi z podstawówki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to są takie najtańsze pomadki które nawet dziewczyny z podstawówki mogą używać, ale nie tylko :)

      Usuń
  22. Nie znam tych pomadek. Ja lubię te z firmy Alterra lub Carmex, ale cenowo już są troszkę droższe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że są lepsze pomadki, też wolę te lepsze, ale akurat miałam te dwie więc postanowiłam dodać recenzję :)

      Usuń
  23. Ja to zdecydwanie najbardziej lubię pomadki z Carmexa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy tych pomadek, ale na pewno wypróbuję :)

      Usuń
  24. ... oczywiście, że zauważyłam zmianę! :) Próbuj i testuj różne wyglądy, aż będziesz na prawdę zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba teraz najbardziej podoba mi się mój blog, ale może jeszcze coś się zmieni :)

      Usuń
  25. Jeśli chodzi o pomadki to będę na zawsze wierna tylko eos. Najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EOSa nigdy nie miałam, ale kiedyś kupię :)

      Usuń
  26. Czasami tanie pomadki dają lepszy efekt niż te drogie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to też prawda. Ja mam teraz wazelinę Ziaja za 2,50 zł do ust i jest bardzo dobra :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Mój Mały Kawałek Nieba , Blogger