niedziela, 6 marca 2016

CO LUBIĘ PIĆ? HERBATY, SOKI, WODA.

Mój blog jest nie tylko o kosmetykach, ale także o odżywianiu i rzeczach z tym związanych. Dlatego dziś chcę pokazać Wam co lubię pić i piję najczęściej. Ciekawa jestem czy pijecie to samo i też lubicie.



Najbardziej lubię ZIELONĄ HERBATĘ. Piję ją już kilka lat. Najczęściej wybieram taką w torebkach, choć wiem, że sypana jest lepsza. Kupuję tą z Biedronki, czasem też inne ze zwykłego marketu. Lubię zwykłą zieloną bez dodatków, ale także




Tej nigdy nie miałam.

Lubię też zieloną herbatę z jaśminem np Posti.





Kiedyś widziałam w Biedronce herbatę jaśminową Feel Green, ale teraz jej nie ma. Lubię taką z jaśminem ponieważ jest delikatna w smaku. Bardziej czuć jaśmin niż zieloną herbatę. Smakuje mi też zielona herbata z maliną Bio Activ lub Saga, ale te rzadko kupuję.


Drugą herbatą którą lubię jest czerwona. Tą piję rzadziej, ale też lubię. Wybieram CZERWONĄ HERBATĘ BIO-ACTIV.

Piję też CZARNĄ HERBATĘ, bez cukru lub z cukrem. Dwie poprzednie herbaty zawsze piję bez cukru. Piłam też herbaty owocowe, ale mi się znudziły i teraz takich nie kupuję.


SOKI 100% - najczęściej Tymbark pomarańcza.






Piję też zwykły TYMBARK lub SOK PORZECZKOWY, JABŁKO 100 % lub NEKTAR.

Czasem mam ochotę też na kawę zbożową.



Nie piję zwykłej kawy, bo mi nie smakuje. Najwięcej staram się jednak pić WODY.






MOJA HERBATKA. ULUBIONA ZIELONA  



A wy co pijecie najczęściej?

33 komentarze:

  1. Ja uwielbiam zieloną herbatę. Jeżeli chodzi o soki najzdrowsze są gdy sama je zrobisz - ja je kocham :)
    Konwaliove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem że najzdrowsze są domowe soki, ale te 100% nie są złe. Na pewno lepsze niż napoje gazowane, a gazowanych wcale nie piję :)

      Usuń
  2. DLa mnie rano obowiązkowo kawa, a herbata wieczorem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kawy nie lubię, ale herbatę tak. Codziennie piję kubek zielonej herbaty i bardzo ją lubię :)

      Usuń
  3. Kawa,herbata i woda z cytryną limonką i ogórkiem to mój must have ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z cytryną piję wodę, ale z limonką nigdy nie piłam :)

      Usuń
  4. Kawa i herbata to mus. Jeśli woda to tylko gazowana, ponieważ niegazowana mi nie smakuje. Wodę lubię z limonką i odrobiną białego pieprzu - niesamowicie orzeźwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię wcale gazowanych napoji :/

      Usuń
  5. Ja ostatnio często piję kawę zbożową, a jeszcze niedawno jej nie lubiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawa zbożowa jest ok. Polecam właśnie kawę zbożową Inkę. Jest tania i dobra :)

      Usuń
  6. świetny blog :)
    Zapraszam do sb http://definitelyfashionablebymona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham herbaty! Ja ostatnio dorwałem dilmah cynamonową i jest niesamowita. Tez uwielbiam zieloną z jaśminem, bo zwykła jakoś mi, niestety, nie wchodzi. A woda to must have. Zazdroszczę ci, ze nie lubisz kawy. Ja uwielbiam - szczególnie wszelakie latte, najlepiej z karmelem - wyjątkowo kaloryczne.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawa tak jak wszystko nie jest zła, oczywiście z umiarem.

      Usuń
  8. Ja lubię kawę i wodę.
    Ps.zostaję u ciebie i wpadaj do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam zielona herbate :D
    Pycha !


    www.patryczko.blogspot.com
    Zapraszam na nowy post o kosmetycznych nowościach ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak ja. Mogłabym pić litrami zieloną herbatę, ale jak wszystko i ją trzeba pić z umiarem :)

      Usuń
  10. Ja również lubię herbaty jaśminowe dlatego moja ulubiona to zielona z jaśminem lipton :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować tą herbatę z Liptona :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak smakuje ta z ananasem. Mam nadzieję, że jest dobra :)

      Usuń
  12. Zielona herbata to jest to!:) ale ja wolę do parzenia niż w torebkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że w torebkach herbaty są gorsze :)

      Usuń
  13. Herbaty i kawy to moje codzienne popijanie :-) Herbaty zielone, białe i czerwone, czarne również. Za owocowymi nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mi też nie smakują owocowe herbaty :) ale zieloną uwielbiam :)

      Usuń
  14. Uwielbiam zielona i czerwoną herbatę :) Inkę też bardzo lubię ale zalewaną tylko gotowanym mlekiem :) W ciąży piłam tylko taką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo nie piłam Inki z mlekiem samym. Może kiedyś wypróbuję :)

      Usuń
  15. Wodę. Niestety gazowaną. I dużo kawy z mlekiem. Wiem, że niezdrowa, ale nie mogę bez niej żyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawa nie jest zła, ale też trzeba zachować umiar w jej piciu. Ja wolę wodę niegazowaną :)

      Usuń
  16. Bardzo lubię wodę z cytryną i dobrą kawe zbożową!
    Mój Blog
    Nowy dział na blogu

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też od jakiegoś czasu ograniczam słodkie napoje gazowane oraz fikcyjnie "zdrowe" soki owocowe.
    Natomiast zacząłem regularnie pić napar z czystka oraz wodę z cytryną! :)
    Zapraszam na mojego bloga: www.zdrowomowa.pl
    Będzie mi bardzo miło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gazowanych napoi nie lubię więc z tym nie mam problemu. Lubię za to zieloną herbatę, wodę, kawę zbożową, sok 100 % tak jak napisałam :)

      Chętnie będę obserwowała Twojego bloga :)

      Usuń