niedziela, 7 lutego 2016

POMADKI DO UST - NIVEA CLASSIC ORAZ NIVEA, MILK&HONEY - RECENZJA

Od jakiegoś bardziej dbam również o usta. Wcześniej nie używałam nic specjalnego. Jakiś krem Nivea wystarczył i tyle. A teraz gdy nie posmaruję ust kilka dni pomadką lub innym produktem do ust to mam suche i spierzchnięte usta. Codziennie coś na nie nakładam przed pójściem spać grubszą warstwę. W ciągu dnia 1-2 razy też nałożę. Nie używam szminek czy błyszczyków ponieważ nie lubię. Zdecydowanie bardziej wolę pomadki lub wazelinę.

Jednym z produktów które używam i lubię są pomadki Nivea. Można kupić je w wielu sklepach jak Drogeria Natura czy Rossmann oraz mniejsze drogerie. Ja za swoją dałam ok 7 zł, teraz ich cena to ok 10 zł za pojemność 4,8 g. Pomadki Nivea możemy znaleźć w różnych wersjach: truskawka, wiśnia, brzoskwinia, arbuz, classic itd. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.





Pomadki które miałam to:


NIVEA CLASSIC, POMADKA DO UST                                                       
Pielęgnuje Twoje usta i chroni je przed utratą wilgoci sprawiając, że stają się miękkie i gładkie. Pomadka wzbogacona drogocennym olejkiem jojoba i masłem shea.




NIVEA, MILK&HONEY, POMADKA DO UST
Siła naturalnych składników w formule wzbogaconej drogocennym ekstraktem z miodu i mleka długotrwale upiększa oraz pielęgnuje usta. Nie zawiera konserwantów.


Nie oczekuję od produktów do ust zbyt dużo ponieważ moje usta nie są w jakimś tragicznym stanie. Lekkie nawilżenie wystarcza. Te pomadki dają radę. Obydwie były bardzo podobne. Pierwsza czyli Classic ma delikatny mało wyczuwalny zapach, druga Milk & Honey pachnie ładniej, trochę czuć miód ale nie jakoś intensywnie. Mi ten zapach odpowiadał. Obydwie ładnie nawilżają usta, sprawiają że są one miękkie, dość długo utrzymują się na ustach. Mogę polecić te pomadki. Zwłaszcza że kosztują raczej mało. Kuszą mnie też inne wersje pomadek oraz masełka do ust Nivea. Wiem że popularne są Eosy. Ja ich jeszcze nie miałam ale może kiedyś się w nie zaopatrzę :) Jeśli coś kupię i przetestuję na pewno pojawią się recenzje.


Moja ocena: 4/5

Miałyście pomadki Nivea? A może masełka do ust? Co możecie o nich powiedzieć?

60 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tą niebieską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba ale lubię też owocowe zapachy więc może kupę inną pomadkę Nivea :)

      Usuń
  2. Jak dla mnie idealna jest truskawkowa. POzdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię wersję Olive&Lemon :) Jest świetna, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wypróbować tę wersję :)

      Usuń
  4. dobrych kilka lat temu mialam na nie ogromna faze :) mialam chyba wszystkie dostepne smaki :) obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę chyba przetestować wszystkie :)
      Dziękuję za obserwację :)

      Usuń
  5. Kochana ostatnio robiłam na blogu wpis o kremie NIVEA więc zapraszam zarówno do poczytania jak i o wzięcia udziału w moim walentynkowym rozdaniu i zabawie organizowanej na mojej stronie.

    Pomadki z NIVEA lubię, dobrze chronią usta, zapobiegają wysuszeniu oraz nadają promiennego wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od pewnego czasu większość moich kosmetyków pochodzi właśnie z tej firmy :)
    Płyn micelarny , krem uniwersalny , żel pod prysznic itp.
    Nawilżają , pięknie pachną, czego chcieć więcej :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę też wypróbować żel z Nivea bo nigdy nie miałam :)

      Usuń
  7. Mam pomadkę truskawkową od firmy GAL, ale NIvea tez lubię. Obserwuję i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy tej pomadki o której piszesz. Nie wiem czy w ogóle bym ją gdzieś dostała u siebie.

      Usuń
  8. Ja akurat nie używam pomadek nivea, ale ich balsamy do ust - płaskie w malutkich metalowych pudełeczkach. Nawilżają według mnie o wiele lepiej niż pomadki. :) pozdrawiam i zapraszam na nowy post - nataliatarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chcę wypróbować tych balsamów do ust o których piszesz :)

      Usuń
  9. Nie miałam żadnej pomadki z firmy Ziaja. Obecnie pozostaję wierna czekoladowej wazelinie czekoladowej do ust. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym pośce opisuję pomadki Nivea :) Co to za wazelina czekoladowa? :)

      Usuń
  10. ja wolę Isanowskie pomadeczki za 4 zł:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam z Isany pomadek. Nie mam nawet u siebie blisko Rossmanna ;/

      Usuń
    2. ja mam obok siebie 4 Rossmany xd

      Usuń
    3. Ooo dużo masz Rossmannów. Ja mam daleko, prawie 100 km, nigdy nawet nie byłam w Rossmannie ale kiedyś się tam wybiorę i będą zakupy :D

      Usuń
    4. Nie każdy ma blisko wszystkie fajne sklepy itd. Jakoś z tym żyję. Kiedyś to nadrobię :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dobre są choć muszę wypróbować innych :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem że mało używam kosmetyków z Nivea ponieważ miałam kiedyś lakier do włosów z tej firmy który mi przetłuszczał włosy. To mnie zniechęciło do tej firmy. Moja siostra używa szamponów, odżywek do włosów, żelu do ciała z Nivea. Chyba też kupię jakiś żel.

      Usuń
  13. Nie przepadam za pomadkami Nivea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego. Nie wszystko musi każdemu pasować.

      Usuń
  14. uwielbiam masełka nivea! ale niestety czasami moje usta są w takim stanie, że nawet one ich nie ratują :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wypróbuj maść ochronną z witaminą A lub wazelinę jeśli masz bardzo suche i spierzchnięte usta.

      Usuń
  15. Świetny post , uwielbiam pomadkiz nivea! :)
    Obserwuje ;)
    zapraszam do mnie :
    Kathnees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę też wypróbować inne pomadki oraz masełka do ust Nivea :)
      Dziękuję za obserwację :)

      Usuń
  16. Ja miałam już kilka pomadek z Nivea! Wszystkie jakie miałam były fajne! ostatnio mam strasznie popękane usta i używam Nutrogeny też polecam troszeczkę droższe ale na zimne dni jak znalazł!
    Pozdrawiam Cię i zapraszam również do siebie na bloga:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię też wazelinę Ziaja do ust, choć jest bez zapachu ale za tak niską cenę warto ją kupić. Niedługo też będzie jej recenzja :)

      Usuń
  17. Lubię się z wersją wiśniową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może też wypróbuję choć bardziej kusi np truskawkowa :)

      Usuń
  18. Ja mam żurawinę z maliną i brzoskwinię, to moje ulubione :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzoskwinia na pewno pięknie pachnie :)

      Usuń
  19. Uwielbiam wszystkie kosmetyki z firmy Nivea <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mało kosmetyków używam z Nivea choć kuszą mnie żele pod prysznic np taki niebieski bo pięknie pachnie.

      Usuń
  20. Kosmetyków Nivea jest u mnie w domu baaardzo dużo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mało kosmetyków używam z Nivea, ale może to się zmieni niedługo :)

      Usuń
  21. Lubię produkty Nivea, masełka również ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę wypróbować masełka do ust Nivea, ale też inne produkty. Nie wiem jeszcze co ale coś na pewno wypróbuję :)

      Usuń
  22. Odpowiedzi
    1. Dla mnie też była ok :) Mam zamiar kupić truskawkową lub inną pięknie pachnącą i też masełka do ust. Bardzo kuszą :)

      Usuń
  23. The post is so inspiring!

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. To zazdroszczę w takim razie mało wymagających ust, ja bym tak rzadko nie mogła smarować ich ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Nivea ogólnie dobra marka kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę choć nie wszystko bym używała, bo np żeli do mycia twarzy bym się bała i do włosów też, ale co kto lubi. Jeśli komuś pasuje, może używać.

      Usuń
  26. Dobry post i super blog!
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że podoba Ci się post :) Bardzo chętnie będę obserwowała Twój blog :)

      Usuń
  27. Miałam kilka pomadek z Nivea i świetnie się spisywały , tymczasem używam pomadki z Opearol z olejem z wiesiołka ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam pomadkę z Opearol i była ok :)

      Usuń