środa, 20 stycznia 2016

ODŻYWKA WZMACNIAJĄCA GARNIER GOODBYE DOMAGE

Nigdy jakoś bardzo nie przepadałam za kosmetykami do włosów. Używałam tylko szamponu i nie przejmowałam się tym jak wyglądają. Maska czy odżywka były dla mnie obce. W sklepach nie zwracałam uwagi na takie kosmetyki. Aż do czasu gdy postanowiłam zmienić swoją pielęgnację. Polubiłam to na tyle że nie wyobrażam sobie nie stosować maski czy odżywki.

Dziś chcę Wam opowiedzieć trochę o odżywce którą odkryłam całkiem niedawno i kt
órą jestem zachwycona. Jest nią odżywka wzmacniająca Garnier Goodbye Domage. 


Odżywka wzmacniająca to wyjątkowe połączenie dwóch składników: Keraphyllu i olejku z owoców amli. Jej bogata, kremowa formuła o natychmiastowo rozpływającej się konsystencji wnika bezpośrednio do wnętrza włosów uzupełniając naprawcze działanie szamponu Fructis Goodbye Damage. Po umyciu włosów szamponem nałóż odżywkę na całą ich długość i po kilku chwilach spłucz by włosy stały się mocniejsze od nasady aż po same końce.



Możemy ją kupić w mniejszych lub większych drogeriach oraz marketach. Ja swoją kupiłam w Biedronce za cenę ok 9 zł. Opakowanie ma ładne, przyciągające uwagę w kolorze pomarańczowym. Zapach jak dla mnie cudowny, owocowy, czuć go długo na włosach. Uwielbiam tak intensywne zapachy. Konsystencję ma gęstą, w białym kolorze. 

Nakładam ją na 20 min pod czepek/reklamówkę i ręcznik. Po tym czasie spłukuję. Jeśli chodzi o działanie to odżywka dobrze nawilża i wygładza włosy, sprawia, że są miękkie, błyszczące, wygładzone, włosy dobrze się rozczesują, mam nawet wrażenie jakby było ich więcej. Bardzo mi służy i bardzo ją lubię :) Polecam Wam tą odżywkę. 

Moja ocena: 5/5


Już niedługo kolejne posty na blogu :)


10 komentarzy:

  1. Witaj w blogosferze, fajny blog :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj mnie ta odżywka nie służyła...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te odżywki z Garnier. Z tej serii Goodbye Damage super też jest serum na rozdwojone końcówki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusi mnie szampon z tej serii ale jeszcze nie kupiłam :)

      Usuń
    2. Nie używałam szamponu, ale słyszałam, że jest dobry :)

      Usuń
    3. Szampon bardzo kusi, nie tylko pod względem działania ale także zapachu. Uwielbiam ten zapach :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba zapach tej odżywki. Kusi mnie też szampon, ale trochę boję, że obciąży mi włosy.

      Usuń