Jak poprawiłam stan swoich włosów?


Dziś piszę do Was późną porą ponieważ nie bardzo mam czas pisać wcześniej. Nie chcę Was też zostawiać bez niczego więc piszę szybciutko co chcę i znikam :)

Chciałam Wam dziś napisać jak poprawiłam stan swoich włosów w przeciągu 2,5 roku pielęgnacji oraz napisać kilka słów o moich włosach. 

Moje włosy są cienkie, delikatne, oklapnięte, przetłuszczające się. Co zrobiłam by poprawić wygląd włosów?


1. Odstawiłam prostownicę 




i suszarkę 


- tak właśnie, prostownicy nie używam dlatego że niszczy włosy, Poza tym pozbawia moich cienkich włosów objętości której i tak mają mało. Z suszarką miałam wiele prób, nie wiedziałam czy je suszyć czy nie. W końcu z niej zrezygnowałam i nie suszę. 


2. Odstawiłam farbowanie - w swoim życiu farbowałam włosy 2 razy, jeden raz u fryzjerki, i jeden w domu, a poza tym nakładałam hennę. każda z nich ma wady, każda zalety ale ja postanowiłam nie nakładać nic. Może kiedyś pofarbuję włosy jeśli zauważę siwe włosy ale mam nadzieję że na to sobie poczekam.


3. Ograniczyłam stosowanie lakieru i innych środków stylizujących - wiadomo że wysuszają. Teraz stosuję tylko jak chcę ładnie wyglądać, Częściej związuję włosy niż mam rozpuszczone.


4. Po każdym myciu włosów nakładam odżywkę lub maskę - inaczej moje włosy są spuszone i brzydkie.




5. Delikatnie traktuję swoje włosy - nie szarpię, nie ciągnę, nie wycieram mocno włosów po myciu. 


6. Związuję włosy na noc - tak mi się lepiej śpi.

7. Stosuję olejek lub jedwab na końcówki włosów -  wiadomo dlaczego.






Moje włosy nie są idealne ale widzę poprawę. Są bardziej zdrowe, błyszczące, miękkie, mniej zniszczone. Widzę że pielęgnacja daje dużo dobrego. Mam nadzieję że kiedyś będą jeszcze lepiej wyglądały :)

Kolejne posty już niedługo. 

10 komentarzy:

  1. U mnie też podobnie :) Włoski lepiej rosną jak się o nie bardziej dba. Co prawda farbuje raz na czas włosy, ostatnio zrobiłam już kolor pod swoje i mam nadzieję że już nie będę musiała ich farbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się dbać tylko muszę częściej podcinać włosy. No ale i tak nie jest najgorzej :)

      Usuń
  2. Na początku związywania włosów do snu nie lubiłam efektu odgniecionych włosów. Jednak wypróbowałam wiele fryzur i obecnie związuję w luźnego koczka lub warkocz. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię koczka na noc albo papiloty :)

      Usuń
  3. Ja nie umiem zrezygnować z prostownicy :P inaczej moje włosy są pozakręcane w różną strone i okropnie to wygląda, a keratynowe prostowanie jest za drogie.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też było mi ciężko zrezygnowałać z prostownicy, zwłaszcza że gdy zaczęłam dbać o włosy z zapuszczałam z bardzo krótkiej fryzury. Potem obciełam i musiały odrosnąć i też odstawały końcówki ale dałam radę. Jeśli masz dłuższe włosy może spróbuj zrobić na noc wysokiego kucyka. Też trochę proste włosy są po nic i jest obejętość. Czasem tak robię ale średnio lubię swoje włosy w takiej wersji bo są cienkie i wtedy trochę bardziej to widać. A jak zrobię jakiegoś koczka czy papiloty nałożę to mają choć trochę objętości :)

      Usuń
  4. Dobry post! Mi, po porodzie włosy okropnie się zniszczyły i już nie wiem co robić, by zachować moje kręciołki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej polecam naftę kosmetyczną choć przy zmywaniu jej trochę włosów wypada. Jednak warto bo włosy są dzięki niej zdrowsze. Dobre jest też olejowanie, ale ja nie stosuję. Dobra maska też nie jest zła.

      Usuń
  5. Ja też często związuje włosy a już do spania to muszę :) inaczej nie zasnę ;)
    Nie używam prostownicy i suszarki od bardzoooo dawna :) Czasem są sytuacje wyjątkowe ale to bardzo rzadko :) Polecam Ci olejek do włosów z Dabur Vatika z hibiskusem :) daje rewelacyjne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię rozpuszczonych włosów na noc, a w dzień też często mam związane choć lepiej wyglądam w rozpuszczonych. Prostownicy i suszarki nie używam i lepiej mi z tym. Może wypróbuję kiedyś tego olejku :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Mój Mały Kawałek Nieba , Blogger