środa, 13 września 2017

TANI KOSMETYK - ACHEM, SZAMPON POPULARNY RUMIANKOWY

Tanie kosmetyki - kto ich nie lubi? Chyba każdy z nas chociaż raz skusił się na kosmetyk za kilka złotych. Niektóre z tych kosmetyków mimo niskiej ceny są całkiem dobre, natomiast inne okazują się kompletną klapą. Dzisiaj mam dla Was post z recenzją taniego produktu. Jeśli chcecie wiedzieć o jaki produkt chodzi i jak on sprawdził się u mnie to zapraszam do dalszej części postu.


ACHEM, SZAMPON POPULARNY RUMIANKOWY
Przeznaczony jest do włosów tłustych i normalnych. Zawiera naturalny wyciąg z rumianku, działający przeciwzapalnie i bakteriobójczo na powierzchnię skóry. Systematyczne stosowanie wzmacnia cebulki włosowe, zapobiega przetłuszczaniu się włosów, nadaje im elastyczność i połysk.


Szampon zamknięty jest w sporej wielkości, przezroczystej, plastikowej butli. Może ona wydawać się nieporęczna, gdyż wylewanie szamponu z tak dużej butelki może być po prostu niewygodne i skutkować wylanie zbyt dużej ilości szamponu. To prawda, jednak ja w takim przypadku zawsze przelewam szampon do mniejszej butelki, dzięki czemu używanie szamponu jest o wiele prostsze.
Pojemność produktu to aż 1 litr. Cena to około 5 zł. Dostępny jest on w mniejszych drogeriach i marketach albo w internecie np. na stronie Super Koszyk Klik

Szampon dostępny jest też w mniejszej pojemności 250 ml w cenie około 3 zł.

Jego konsystencja jest średniej gęstości, żelowa, nie za rzadka, nie za gęsta, a zapach delikatny, przyjemny, rumiankowy.

Można zakupić również inne wersje szamponu m.in:
- Szampon Popularny piwny
- Szampon Popularny brzozowy
- Szampon Popularny czarna rzepa
- Szampon Popularny tataro-chmielowy
- Szampon Popularny pokrzywowy


Na początku gdy używałam tego szamponu wydawało mi się, że słabo się on pieni. Po jakimś czasie postanowiłam przed myciem włosów spłukiwać je bardziej wodą, dzięki temu szampon lepiej się pienił. Dodatkowo staram się mieszać szampon z odrobinką wody. Pewnie wiele z dziewczyn unika stosowania takich szamponów z obawy przed niekorzystnym jego działaniem. Ja nie byłabym sobą gdybym nie wypróbowała go, a że lubię tanie kosmetyki to z chęcią to zrobiłam. Zapewne są lepsze szampony, czy te tańsze, powyżej 10-15 zł, czy te droższe za cenę 20 zł czy 30-50 zł.Wiele osób, zwłaszcza kobiety takich właśnie używa. Ja zazwyczaj kupuje szampony tańsze i nie widzę by źle działały na moje włosy. Jedne są lepsze, inne nieco gorsze. Być może kiedyś i ja będę używała droższych szamponów. Wypróbuję też naturalnych by sprawdzić jak będą działały na moich włosach, jednak teraz zamierzam testować tańsze kosmetyki, nie tylko szampony. Co by sprawdzić, czy tanie na prawdę jest gorsze?

Jeśli chodzi o szampon Popularny rumiankowy to jego działanie jest takie średnie. Dobrze radzi sobie z oczyszczaniem włosów i skóry głowy, włosy na drugi dzień po umyciu prezentują się jeszcze w miarę dobrze. Nie zauważyłam żeby przedłużał on świeżość włosów, zapobiegał przetłuszczaniu włosów. Szampon także nie wzmacnia włosów. Przeznaczony jest on do włosów tłustych i normalnych. Ja mam cienkie i delikatne. Czy działanie jego spodobało mi się? Szczerze to nie jest to najgorszy szampon, jednak nie mogę powiedzieć, że byłby on moim ulubionym. Ja oprócz skutecznego oczyszczenia włosów, tego by szampon nie powodował wzmożonego przetłuszczania i oklapnięcia włosów oczekuję, że będą one nieco puszyste. W przypadku tego szamponu taki efekt był minimalny.

Ze względu na niską ceną można skusić się na ten szampon. Gdyby nie sprawdził się do mycia włosów zawsze można użyć do czegoś innego. Nie wiem czy kupię go ponownie, chociaż trochę kuszą inne wersję.

Moja ocena: 3/5

Znacie ten szampon? Lubicie tanie szampony do włosów jak ten opisywany w dzisiejszym poście?

28 komentarzy:

  1. Słyszałam kiedyś o tych szamponach, ale nie miałam okazji przetestować :) Może się skuszę ale na inną wersję bo jestem uczulona na rumianek,bo sama bardzo lubię tanie kosmetyki :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też skuszę się na inną wersję tego szamponu, ale jeszcze nie wiem na którą :)

      Usuń
  2. Nie znam jeszcze tego szamponu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś poznasz ten szampon gdy skusisz się na niego. Myślę, że za kilka złotych warto zaryzykować :)

      Usuń
  3. Bardzo zainteresował mnie Twój post i opinia, zwłaszcza że kiedyś z ciekawości sprawdziłam skład podobnego szamponu rumiankowego i niestety, ale nie są to szampony dla mnie, ponieważ zawierają w składzie SLS, który wywołuje swędzenie i wysuszenie mojej suchej skóry. Bardzo chciałabym, aby takie szampony produkowane były z naturalnych składników bez SLS i parabenów - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety wiele szamponów zawiera SLS itp. A tym bardziej tak tani nie ma najlepszego składu. Jednak czasami tańszy produkt okaże się być lepszy niż te droższe więc warto się skusić.

      Usuń
  4. Jeszcze go nie stosowałam i chyba nie będę. Często przy zmianie szamponu mam nawrót łupieżu ;o Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszyscy muszą używać tanich szamponów. Zwłaszcza jeśli ma się jakieś problemy jak np łupież itp. Chociaż ja lubię testować nowości, nawet te tanie za kilka złotych.

      Usuń
  5. Zupełnie nie znałam marki. To taki typowy zwyczajny oczyszczacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtańszy szampon jaki tylko może być, no może jest taki za niecałe 3 zł, tylko w mniejszej pojemności. Nie jest to najgorszy szampon, ale też nie ideał. Z resztą czego by się spodziewać po produkcie za kilka złotych?! :)

      Usuń
  6. Pierwszy raz widzę ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że mało kto będzie znał ten szampon :)

      Usuń
  7. Ja chyba kiedyś lata temu używałem podobnego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to wiele osób unika tego typu szamponów :)

      Usuń
  8. Nie znałam tych kosmetyków, ale wypróbuję:) Fajnie piszesz:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wypróbować tego szamponu, zwłaszcza, że jest tani ;)

      Usuń
  9. nie znałam tej marki, ale super, że o niej piszesz:) może wypróbuję!
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dobrze kojarzę z tego miałam szampon jajeczny który kompletnie się nie nadawał do niczego i z pokrzywy które moje włosy polubiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie u każdego musi się dobrze sprawdzić dany produkt. Każdy człowiek jest inny.

      Usuń
  11. Nie znam, niemniej jednak przyjrzę się mu :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wypróbować jeśli ktoś lubi tanie kosmetyki i nie boi się zaryzykować :)

      Usuń
  12. Szampon rumiankowy kojarzy mi się typowo z babcinie, ale po twojej recenzji raczej nie kusi mnie po niego sięgać - zwykły przeciętniak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to najlepszy szampon, ale też nie jest to bubel moim zdaniem :)

      Usuń
  13. miałam go chyba. ale szału mi nie robił;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie szampon ten jest w porządku, chociaż są lepsze.

      Usuń
  14. ja nigdy nie słyszałam ani ich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam sobie jakiś czas temu taki litrowy szampon rumiankowy z Biedronki i powiem szczerze, że praktycznie niczym się nie różni od tych markowych. Na tyle mi podpasował, że kupiłam wersję oliwkową. Trzeba tylko stosować odżywkę, by z łatwością rozczesać włosy.

    OdpowiedzUsuń