wtorek, 18 lipca 2017

Ziaja Kokosowa, krem do rąk


Zapach kokosu nie należy do mojego ulubionego. Nie przepadam również za kokosem w jedzeniu. Jednak w ostatnim czasie skusiłam się na krem który pachnie kokosem. Jeśli jesteście ciekawe jak sprawdził się u mnie to zapraszam do dalszej części postu.





Ziaja Kokosowa, krem do rąk

kokosowa terapia zmysłów
zapach mleczka kokosowego – zapewnia przyjemne uczucie świeżości i podnosi komfort stosowania
SUBSTANCJE AKTYWNE
lipidy z orzecha kokosowego
- podobne do substancji zawartych w skórze, zapewniają wysoką efektywność ochrony warstwy lipidowej naskórka
- źródło NNKT bogatych w kwasy omega 3 i omega 6 niezbędnych do prawidłowego odżywienia i nawilżenia skóry
olej Canola
- bogaty w fitosterole i tokoferole
- odżywia i zmiękcza naskórek
- posiada naturalny system autooksydacji, neutralizuje wolne rodniki, chroni przed szkodliwym wpływem UV
- skutecznie łagodzi podrażnienia
DZIAŁANIE
- aktywnie pielęgnuje skórę narażoną na częsty kontakt z detergentami, wrażliwą na wiatr, mróz i zmiany temperatury
- regeneruje skórę zniszczoną nadmiernym opalaniem, również w solarium
- wyraźnie zmiękcza oraz wygładza skórę dłoni
- wzmacnia paznokcie, zmniejszając ich skłonność do rozdwajania się i łamania


Krem zamknięty jest w poręcznej, zgrabnej tubce w kolorze biało-brązowym o pojemności 80 ml. Dostępny jest w marketach spożywczych, mniejszych czy większych drogeriach, w cenie około 5-6 zł. Konsystencja kremu jest średniej gęstości w kolorze białym, zapach bardzo przyjemny, delikatny, nie drażniący. Mimo iż nie przepadam za kokosem ten zapach przypadł mi do gustu. Przyjemnie używało się tego produktu. Zapach utrzymuje się przez jakiś czas na skórze dłoni. Są również dostępne inne kremy do rąk z tej marki które znajdziecie tutaj ---> Klik




Krem ten fajnie sprawdził się u mnie. Jako, że nie mam dużych problemów ze skórą dłoni jestem zadowolona z działania. Dobrze nawilża, pozostawia dłonie miękkie i gładkie, szybko wchłania się. Jak dla mnie jest ok. Tani, łatwo dostępny, zapach przyjemny, działanie dobre. Chętnie wypróbuję również innego kremu z Ziaji.

Moja ocena: 4,5/5

Znacie ten krem lub inny z Ziaji? Jaki możecie polecić fajny krem do rąk?


35 komentarzy:

  1. Z tym też się polubiłam i dam podobną ocenę jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Ja chętnie wypróbuję również innych kremów z Ziaji :)

      Usuń
  2. Dawno go stosowałem i pamiętam, że zapach trafił w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również zapach tego kremu spodobał się chociaż nie przepadam za kokosem.

      Usuń
  3. Kiedyś miałam ten krem i pamiętam, że byłam z niego mega zadowolona! <3

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/07/wishlista-zaful-stroje-kapielowe.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że i u Ciebie sprawdził się ten krem.

      Usuń
  4. Nie miałam go, ale domyślam się, że zapach świetny, bo uwielbiam zapach kokosu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach o dziwo przypadł mi do gustu. Może kiedyś wypróbujesz tego kremu :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja również polubiłam ten krem i na pewno wypróbuję innych z tej marki.

      Usuń
  6. W kremach do rąk Ziaja przeszkadza mi to, że są rzadkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsystencja tego kremu nie była jakoś bardzo gęsta, ale też nie wodnista jak w niektórych tanich kremach. Mi odpowiadała :)

      Usuń
  7. Mialam teb krem z Ziaji i chetnie do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pewnie wrócę do niego kiedyś gdy przetestuję masę innych kremów których nie miałam :D

      Usuń
  8. Lubię zapach kokosa. Tego kremu nie miałam, ostatnio używam Balea.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Balea nie miałam żadnego produktu, ale może kiedyś uda się coś przetestować :)

      Usuń
  9. Widziałam, zapach nawet ciekawił, ale ogólnie kosmetyki od Ziai nie wzbudzają u mnie zaufania

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego akurat nie znam, ale ja po porstu uwielbiam Ziaję :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo bardzo lubię kosmetyki z Ziaji :)

      Usuń
  11. Miałam z nim styczność raz i to u koleżanki, osobiście go nie mam ale z tego co pamiętam produkt na plus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo uważam, że to fajny produkt i do tego tani :)

      Usuń
  12. dla mnie ten zapach jest okropny;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, też nie przepadam za zapachem kokosa, ale zapach tego kremu nawet przypadł mi do gustu ;)

      Usuń
    2. jakie plany na niedzielę?:)

      Usuń
    3. Dziękuję, bardzo dobrze u mnie, a u Ciebie? :)

      Usuń
  13. Uwielbiam kosmetyki o kokosowym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kokosu w jedzeniu nie lubię za bardzo, ale w kosmetykach jest ok. Zapach tego kremu spodobał mi się.

      Usuń
  14. musi mieć ładny zapach, kiedyś miałam masło i pięknie pachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkty Ziai są zazwyczaj bardzo dobre. :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...