sobota, 29 lipca 2017

NIVEA, LONG CARE & REPAIR ODŻYWKA DO WŁOSÓW

Z produktami marki Nivea mam średnie wspomnienia, gdyż miałam kiedyś lakier do włosów z tej marki, po którym moje włosy szybciej się przetłuszczały. Od tego czasu nie kupiłam więcej żadnego produktu do włosów Nivea. Jednak w ostatnim czasie skusiłam się na odżywkę. O jaką konkretnie chodzi i jak się u mnie sprawdziła? Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam do dalszej części postu.

Nivea,  Long Care & Repair Odżywka do włosów
Odżywka NIVEA+U306 Long Care & Repair skutecznie pielęgnuje długie, łamliwe i suche włosy, dzięki specjalnej formule z Nutri- Esencją i olejkiem babassu. Regularne stosowanie odżywki sprawia, że włosy są odżywione, i odbudowane na całej długości – od nasady aż po końcówki. Wyraźnie wzmacniając włosy, odżywka pomaga też wyeliminować ich łamliwość oraz zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Dzięki temu włosy zyskują zdrowy, zadbany wygląd, są miękkie i gładkie w dotyku, łatwiej się rozczesują. By uzyskać jak najlepsze rezultaty, stosuj razem z szamponem z tej samej linii do suchych i łamliwych włosów, NIVEA Long Care & Repair.

Skutecznie pielęgnuje włosy na całej długości – od nasady aż po końcówki
Wzmacnia i odbudowuje włosy
Chroni przed łamaniem się włosów i rozdwajaniem się końcówek
Sprawia, że włosy są gładkie i miękkie
Produkt przebadany dermatologicznie





Odżywka znajduje się w plastikowej, zgrabnej tubce, w kolorach jasno niebiesko - fioletowych, o pojemności 200 ml. Ja swoją zakupiłam w małej drogerii, w cenie około 7 zł. Natomiast jest też dostępna w większych drogeriach, m.in Drogeria Natura. Konsystencja produktu jest gęsta, kremowa, zbita, dobrze rozprowadza się na włosach, nie spływając z nich. Zapach ma bardzo ładny, delikatny, przyjemny, charakterystyczny dla produktów do włosów z tej marki. 
        


Nie odżywiła ona ani nie zregenerowała końcówek włosów, jednak po wyschnięciu były bardziej miękkie, błyszczące, wyglądały na zdrowsze, puszyste, mniej się puszyły (chociaż i tak puszenie się u mnie pojawia ;/ ), odżywka pozostawia włosy przyjemnie pachnące przez jakiś czas. Polubiłam tą odżywkę chociaż obawiałam się tego, że nie będzie dobra, jednak pomyliłam się. Myślę, że sięgnę po nią ponownie.

Moja ocena: 4/5

Znacie tą odżywkę?adny, delikatny, przyjemny, charakterystyczny dla produktów do włosów z tej marki.          

20 komentarzy:

  1. Tak sobie myślę i stwierdzam, że nie miałam żadnego produktu do włosów Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam mało produktów z Nivea ale chyba wypróbuję też innych.

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze okazji używać tej odżywki, także niestety nie mam zdania na jej temat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować. Może u Ciebie również się sprawdzi.

      Usuń
  3. Odżywki Nivea są bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. MIałam tą odzywke i dobrze ja wspominam. Nadawałą ładny wygląd włosom, ale bez wiekszego WOW

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej odżywce, ale używałam innych produktów Nivea, np. szamponów, które - według mnie - są godne polecenia. :)
    ohmylifex

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przepadam za nivea do wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam jej, ale ta nowa seria nivea do włosów mi służy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skład może i nie powala, ale zapach mają przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to zawsze chętnie sprawdzam Twoje opinie na temat 'w łosowych ' produktów bo mamy ten sam typ włosów :* Wypróbuje ją i ja :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej odżywki ale już miała inne z tej firmy. I mi się one bardzo dobrze sprawdziły. mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy post :) w ogóle masz super bloga, przejrzałam całego i obserwuję <3

    https://lily-vegas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. To jedna z moich ulubionych odżywek do włosów. Zużyłam jej już chyba z 5 opakowań:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używałam tą odżywkę kiedyś dawno temu zanim lekko zmienili skład i później opakowanie :) i bardzo ją lubiłam na tamte czasy (jakieś 4 lata temu).
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie ty ją znalazłaś? Ja szukam jej od dawna i wychodziło na to, że usunęli ją z produkcji ;o!? Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń