wtorek, 4 lipca 2017

Bebeauty Sole do kąpieli - Exotic Peach oraz Kaszmir Odprężenie


Prawie każda kobieta, ale może też i mężczyzna ( nie wiem jak jest u panów, jednak wiem, że panie tak mają ) lubi zrobić sobie czasami relaksującą kąpiel w wannie. Ja również. Do takiej kąpieli najczęściej używamy kul, żeli, płynów, ale też soli do kąpieli. Dzisiaj mam dla Was post z recenzją dwóch soli do kąpieli z Biedronki. Zapraszam do czytania.




Bebeauty, Sól do kąpieli, Exotic Peach

Wygładzająca  sól do kąpieli, wykorzystuje siły natury w codziennej pielęgnacji skóry. Kosmetyk ten, dzięki dobroczynnemu działaniu soli kamiennej oraz wygładzającym właściwościom ekstraktu z brzoskwini, pozwala uzyskać wspaniale nawilżoną i miękką skórę, opóźniając przy tym procesy jej starzenia. Jego radosny, owocowy zapach uspokaja i wprawia w doskonały nastrój.



Sól znajduje się w plastikowym, przezroczystym słoiku, ze srebrną zakrętką, o pojemności 600 g. Dostępna jest w Biedronce, w cenie około 4 zł. Konsystencja soli to granulki, średniej wielkości, w kolorze pomarańczowo - żółtym. Zapach bardzo ładny, delikatny, świeży, słodki. Sól rozpuszcza się przy kontakcie z ciepłą wodą, tworząc delikatną pianę. Barwi wodę na kolor pomarańczowo - żółty.




Bebeauty, Sól do kąpieli, Kaszmir Odprężenie

Odprężająca sól do kąpieli Bebeauty Kaszmir jest bogatym źródłem minerałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu. Ekstrakt z róży zawarty w soli ma działanie wzmacniające i ochronne, korzystnie wpływa na delikatną skórę która stanie się wyjątkowo miękka i aksamitna. Sól posiada wspaniały, intrygujący zapach dzięki czemu kąpiel z jej dodatkiem będzie prawdziwą chwilą relaksu i odprężenia.


Ta sól tak jak i jej poprzedniczka również znajduje się w plastikowym, przezroczystym słoiku ze srebrną zakrętką. To opakowanie nieco różni się od poprzedniego gdyż było kupione w innym czasie. Tamta to chyba stara wersja, czy mylę się ?? Sól jest dostępna w Biedronce,  za niską cenę 4 zł. Konsystencję ma w kolorze różowym, są to średniej wielkości granulki, zapach  również delikatny, przyjemny, kwiatowo - różany.

Obydwie sole stosowałam raz w tygodniu, w połączeniu z odrobiną żelu pod prysznic, dzięki czemu piana była większa. Sól jak wiecie nie pieni się zbyt mocno, ale mi to nie przeszkadza. Za to przepięknie pachnie, co na pewno uprzyjemnia kąpiel. Ta sól barwi wodę na kolor różowy. Sole nie podrażniły ani nie wysuszyły mojej skóry. Wręcz przeciwnie miałam wrażenie, że nawet delikatnie nawilżają. Bardzo fajne sole, tanie, o dużej pojemności, łatwo dostępne (chociaż nie wszystkie wersje można znaleźć). Na pewno wypróbuję je jeszcze wiele razy.

Moja ocena: 5/5

Miałyście te wersje soli do kąpieli Bebeauty? Jaką inną sól możecie polecić?

16 komentarzy:

  1. Powiem ci że ich sole są jedynymi z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię te sole. Są tanie i bardzo dobrze się sprawdzają, chociaż kuszą też inne z innych marek. Może jakąś inną też wypróbuję.

      Usuń
  2. Mam tą drugą sól i jestem również bardzo zadowolona :) Za tą cenę, produkt rzeczywiście godny polecenia! No, i zapach cudny :) Kto nie lubi wygrzewać się w wannie :D
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak uważam. Świetne sole za kilka złotych :)

      Usuń
  3. Lubię sól do kąpieli ale jak mam wybór to sięgam po typowy płyn do kąpieli, bo się pieni. Sól tylko ładnie pachnie i trochę barwi wodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, płyn czy żel jest lepszy bo pieni się oraz ładnie pachnie, ale czasami lubię też kupić taką sól, zwłaszcza te z Biedronki ponieważ są tanie.

      Usuń
  4. Ale tanie, ładny zapach najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam ich, ale mnie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakss nie jestem przekonana do kosmetykow z biedronki. Bałabym sie, ze dostane podraznienia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz wrażliwą, alergiczną skórę to lepiej nie ryzykuj. Ja raczej nie mam problemów ze skórą i lubię produkty z Biedronki :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię takie umilacze do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...