piątek, 23 czerwca 2017

Joanna, Rzepa, Szampon wzmacniający do włosów przetłuszczających się ze skłonnością do wypadania


Dzisiaj mam dla Was recenzję szamponu do włosów którego używałam w ostatnim czasie.



Joanna, Rzepa, Szampon wzmacniający do włosów przetłuszczających się ze skłonnością do wypadania

PROBLEM? Masz włosy przetłuszczające się, ze skłonnością do wypadania i szukasz naprawdę skutecznego produktu?
ROZWIĄZANIE: Szampon wzmacniający Rzepa - zawiera zestaw aktywnych składników, takich jak ekstrakt z czarnej rzepy oraz inne specjalnie wyselekcjonowane ekstrakty naturalne, aby skutecznie zmniejszać przetłuszczanie się skóry głowy oraz działać tonizująco i wzmacniająco.
DLACZEGO? Czarna rzepa jest uznawana przez medycynę ludową za jeden z najskuteczniejszych, naturalnych środków wzmacniających i zapobiegających wypadaniu włosów, a dodatkowe ekstrakty naturalne działają przeciwłojotokowo.
REZULTAT! Dokładnie i skutecznie umyte włosy i skóra głowy. Włosy puszyste, lekkie i pełne życia. Mocniejsze i bardziej lśniące.



Szampon znajduje się w butelce w kolorze kremowo - brązowej - zielonej, z nakrętką z kolorze brązowym. Szampon który ja miałam zawierał 200 ml pojemności, jego cena to około 6 zł. Dostępny jest on w mniejszych drogeriach, drogerii Rossmann oraz marketach. Można zakupić również większą pojemność produktu czyli 400 ml, która kosztuje nieco drożej, około 10 zł. Konsystencja szamponu jest perłowa, średnio gęsta. Zapach ziołowy, czuć rzepę, dosyć intensywny, ale przyjemny, czuć go jeszcze jakiś czas na włosach oraz w łazience po myciu. Na początku wydawał mi się dziwny ponieważ długo nie używałam takich szamponów, jednak po kilku użyciach przyzwyczaiłam się.



Dostępne są również inne wersje szamponu m.in: wzmacniający do włosów cienkich, delikatnych, ze skłonnością do wypadania oraz szampon wzmacniający z odżywką do włosów przetłuszczających się, ze skłonnością do łupieżu i wypadania.

Z działania szamponu jest zadowolona. Świetnie pieni się, dobrze myje oraz oczyszcza włosy i skórę głowy, włosy są po nim puszyste, delikatnie przedłuża świeżość włosów, chociaż efekt ten nie jest bardzo zauważalny. Na pewno nie powoduje większego przetłuszczania włosów. Nie zauważyłam by włosy mniej wypadaniu dzięki używaniu tego produktu. Nie powoduje podrażnień skóry głowy ani nie wywołuje łupieżu. Po użyciu szamponu najczęściej stosuję odżywkę ponieważ gdy użyję samego szamponu włosy puszą się, a po odżywce są bardziej miękkie, błyszczące.Dobrze radzi sobie również z usunięciem środków do stylizacji, lakier, puder do włosów. Na pewno kupię ten szampon ponownie ponieważ jest tani, łatwo dostępny, dobrze działa.

Moja ocena: 4/5

Znacie ten szampon? Stosowałyście kiedyś?

26 komentarzy:

  1. Kiedyś stosowałam, ale niestety przy takich szamponach włosy plączą mi się jeszcze bardziej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę plączą się włosy, ale ja staram się nie szarpać ich wtedy grzebieniem tylko najpierw przeczesuje samymi palcami i jest w miarę dobrze.

      Usuń
  2. KOjarze ten szamponik i u mnie w ogóle sie nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie był dobry, chociaż pewnie są lepsze szampony.

      Usuń
  3. No ja na te moje mocno przetłuszczające się włosy warto spróbować. Zobaczę czy mogę go dostać w Polskim sklepie :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pasował ten szampon ponieważ włosy były po nim puszyste a to już dużo jak na moje cienkie włosy.

      Usuń
  4. Swego czasu używałam go bardzo często i lubiłam podobnie jak inne ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś, ale nie przepadałam za nim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprawdź sobie skład tego szamponu np. aplikacją badającą kosmetyki. Ma wiele substancji rakotwórczych, nie warto używać go często...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zużyłam jedną butelkę i na razie nie zamierzam kupić tego szamponu. Poza tym teraz wiele produktów na złe składy i co nie ma się niczego używać? Nie można popadać w paranoję bo wtedy by się nie używało żadnych kosmetyków ;)

      Usuń
  7. Kiedyś używałam tego szamponu, nawet ten charakterystyczny zapach mi nie przeszkadzał :) Lubię kosmetyki z rzepą w składzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też zapach nie przeszkadzał, na początku tylko wydawał się trochę dziwny, ale można się przyzwyczaić :)

      Usuń
  8. U mnie i u mojej córki niestety się nie sprawdził :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, szkoda, że nie sprawdził się u was. No, ale nie każdemu pasuje to co sprawdziło się u kogoś innego.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Oj, no wiem. U Ciebie nie sprawdziłby się pewnie.

      Usuń
  10. kiedyś miałam i nie polubiłam się z nim:)

    OdpowiedzUsuń
  11. O idealny dla mnie na wypadajace wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbować można, ale nie sądzę że pomoże na wypadanie włosów.

      Usuń
  12. Nigdy nie miałam tego szamponu,ale nie jestem też przekonana do szamponów akurat tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię. Jest też inny do włosów cienkich który myślę, że też wypróbuję.

      Usuń
  13. Kiedyś go miałam i muszę przyznać, że był całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam ten i inne szampony Joanny, ale nie byłam z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...