czwartek, 1 czerwca 2017

Joanna Naturia Body, Żel pod prysznic z mango i papają

Dzisiaj mam dla Was post w którym będę opisywała żel pod prysznic który stosowałam w ostatnim czasie. Jeśli jesteście ciekawe o jaki produkt chodzi to zapraszam do dalszej części postu.





Joanna Naturia Body, Żel pod prysznic z mango i papają
Żel pod prysznic Naturia o świeżym, owocowym zapachu zapewnia doskonałe odprężenie i oczyszczenie ciała. Specjalnie opracowana receptura zawiera ekstrakty z mango i papai, które działają nawilżająco i poprawiają elastyczność skóry.

Wspaniałe rezultaty
- delikatnie odświeżona i oczyszczona skóra
- delikatna i miła w dotyku
- subtelnie i przyjemnie pachnąca


Żel zamknięty jest w plastikowej, przezroczystej butelce w kolorze pomarańczowo - białym, o pojemności 300 ml. Nie wiem jak jest u Was, ale mnie przyciągają takie kolorowe opakowania, a produkty z Joanny takie właśnie posiadają. Ja swój zakupiłam w markecie spożywczym, w cenie 5 zł. Dostępny jest on również w Drogerii Rossmann, jednak w mniejszej pojemności, bo 100 ml i kosztuje około 4 zł, a także w internecie. Konsystencja żelu jest żelowa, średniej gęstości, w kolorze pomarańczowym, natomiast zapach bardzo przyjemny, świeży, owocowy. Dostępne są również inne wersje tych żeli.




Żel bardzo dobrze się pieni, delikatnie oczyszcza skórę, nie wysuszając jej, ani nie podrażniając. Nie zauważyłam, by nawilżał on skórę, ale nie wysusza, więc jest to duży plus. Z resztą wydaje mi się, że żele, płyny do mycia ciała nie wysuszają tak skóry jak mydło. Być może ze względu na skład, który zawiera jakieś ekstrakty czy olejki. Natomiast też nie wydaje mi się by jakikolwiek produkt nawilżał tak samo jak balsam, może jedynie olejek do mycia ciała może mieć podobne działanie, jednak ja takiego nie miałam, więc nie będę oceniała. Żel jak żel, myć myje, ładnie pachnie, jest tani. Jak dla mnie jest to ważne, gdyż często szukam tańszych produktów. Czego chcieć więcej. Nie oczekuje od takich produktów nie wiadomo jakiego działania. Bardzo lubię owocowe żele do mycia ciała, więc myślę, że sięgnę po inną wersję tego żelu których jest ich całkiem sporo.

Moja ocena: 5/5

Znacie ten żel?

23 komentarze:

  1. Ja z tej serii używam pelling do ciała, jest cudowny i rewelacyjnie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingi również miałam i są bardzo dobre.

      Usuń
  2. Z tej firmy to miałam tylko peelingi, ale chętnie wypróbowałabym również żel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam żel. Bardzo fajny. Ja na pewno wypróbuję również innych wersji :D

      Usuń
  3. Musze koniecznie spróbować tego żelu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam różne rodzaje ale nie wszystkie ogólnie to bardzo je lubię fajne są też peelingi i olejki albo dwufazowe żele nie pamiętam dokładnie jak się nazywały :D z taką pianką jakby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejków nie miałam jeszcze, ale muszę też rozejrzeć się za takimi.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Szampon również miałam ale trochę są słabe jak dla mnie.

      Usuń
  6. Bardzo lubię produkty od joanny . Kiedyś miałam szampon z jedwabem, absolutnie fantastyczne rezultaty ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego nie miałam szamponu nigdy. Jakiś czas temu miałam jakiś szampon ale trochę słaby był. Chociaż są to tanie szampony, więc można wypróbować.

      Usuń
  7. Te szampony cudnie pachną. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są akurat żele pod prysznic, a szampony nie wiem jakie konkretnie są z tej marki. Miałam tylko jeden z brzozą i łopianem.

      Usuń
  8. musi mieć piękny zapach, uwielbiam owocowe żele<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo przyjemny, owocowy, słodki zapach :)

      Usuń
  9. Nie miałam nigdy tych żeli, ale je kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wypróbujesz kiedyś. Według mnie są całkiem dobre.

      Usuń
  10. Nie znam, ale ogólnie lubię takie żele które dobrze się pienią i mają cudowne zapachy - świeże, słodkie no dosłownie wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię takie żele, nie tylko takie które mają owocowe, świeże zapachy, ale też inne kremowe :)

      Usuń
  11. Nie miałam nigdy żeli do mycia od Joanny

    OdpowiedzUsuń