ODWIEDZINY

środa, 10 maja 2017

ZIAJA, MASKA KAOLINOWA Z GLINKĄ RÓŻOWĄ, SKÓRA WRAŻLIWA

Ziaja posiada w swojej ofercie dużo kosmetyków które cieszą się większym lub mniejszym powodzeniem u kobiet. Ja bardzo lubię produkty z Ziaji. Jest bardzo mało produktów z tej marki które nie sprawdziły się u mnie  lub były dobre ale coś w nich brakowało. Jedna maseczka, a konkretnie z serii Nuno spowodowała u mnie niezbyt przyjemną reakcję, podrażnienie oraz zaczerwienie skóry, przez co na pewno nie kupię jej ponownie.

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją innej maski na twarz z Ziaji którą stosowałam jakiś czas temu. Jeśli jesteście ciekawe jak się sprawdziła zapraszam do dalszej części postu.


ZIAJA, MASKA KAOLINOWA Z GLINKĄ RÓŻOWĄ, SKÓRA WRAŻLIWA

SUBSTANCJE AKTYWNE
• glinka różowa łagodząca
  - zawiera magnez, wapń, sód, mangan, potas i fosfor
  - jest źródłem mikroelementów - głównie krzemu (około 57%), glinu (około 24%), żelaza (około 7%)
• ECO-certyfikowany olej Canola
  - bogaty w fitosterole, tokoferole oraz kwasy tłuszczowe
  - doskonale odżywia i zmiękcza naskórek
• ECO-certyfikowane glicerydy kokosowe
  - źródło NNKT bogatych w kwasy omega 3 i omega 6, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania skóry
  - zapewniają wysoką efektywność ochrony warstwy lipidowej naskórka
• prowitamina B5
  - aktywnie nawilża oraz skutecznie regeneruje podrażniony naskórek
• alantoina
  - pochodna mocznika o doskonałych właściwościach kojących i osłaniających naskórek
  - skutecznie łagodzi podrażnienia oraz zmniejsza skłonność do ich powstawania

DZIAŁANIE
• redukuje podrażnienia skórne
• zmniejsza wrażliwość naskórka
• łagodzi zaczerwienienia


Maska znajduje się w saszetce w kolorze biało- różowym. Dostępna jest w mniejszych oraz większych drogeriach w cenie 1,50 - 2 zł. Pojemność maski to 7 ml. Maseczka taka wystarczy mi na dwa razy. Konsystencję ma gęstą, kremową, nie zastyga na twarzy, w kolorze jasno różowym, natomiast zapach ładny, przyjemny, delikatny. Maseczka nie zawiera parafiny, co jest dla mnie bardzo ważne ponieważ produkty które ją posiadają mogą zapychać.


Jest ona przeznaczona do cery wrażliwej. Jej zadaniem jest redukować podrażnienia skórne, zmniejszyć wrażliwość naskórka oraz łagodzić zaczerwienia. Na oczyszczoną skórę nakładałam maseczkę na 20 min. Po tym czasie zmywałam. Maseczkę bardzo łatwo nakłada się na twarz, ze względu na jej konsystencję. Skóra po zmyciu maski jest nawilżona, miękka, gładka, odżywiona, zaczerwienia trochę złagodzone. Bardzo fajna maska. W dodatku tania i łatwo dostępna. Na pewno powrócę do niej jeszcze wiele razy.

Moja ocena: 5/5

Znacie tą maskę? Jaką maseczkę nawilżającą do twarzy możecie polecić która nie zapchała by mieszanej cery?


16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak, całkiem przyjemna i do tego tania oraz łatwo dostępna.

      Usuń
  2. Znam maskę i uwielbiam ją :) W ogóle Kocham kosmetyki od Ziajii :) Buziaczki :*
    szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię kosmetyki z Ziaji. Nie miałam ich dużo, ale prawie każdy był dobry. Zamierzam wypróbować również innych produktów.

      Usuń
  3. Jeśli chodzi o maski z glinką to wolę te w proszku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W proszku też są dobre, ale jak na razie nie mam możliwości zakupienia takich jednak na pewno też wypróbuję jakiś. Ta z Ziaja jest całkiem dobra.

      Usuń
  4. Na pewno wyprobuje skoro u Ciebie tak dobrze sie sprawdzila! :) Ja tez bardzo lubie kosmetyki Ziaji, ale z ta maseczka jeszcze nie mialam stycznosci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam ją pierwszy raz. Jest jeszcze jedna maska z Ziaji regenerująca z glinką brązową, którą na pewno wypróbuję.

      Usuń
  5. Szkoda, że maski są zawsze w tak małych opakowaniach ;/ Dobrze napisany post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie maski Ziaji powinny być w większych opakowaniach które byłyby bardziej wydajne.

      Usuń
  6. O koniecznie muszę przyjrzeć się tym maską z bliska, widzę że mają ciekawe składy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie całkiem fajne maski są z Ziaji. Dużo dziewczyn stosuje, a na składach niestety nie znam się.

      Usuń
  7. Miałam wersję zieloną i szarą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również miałam te wersje. Obydwie dobre chociaż częściej sięgałam po szarą maskę oczyszczającą, ale może i kupię ponownie zieloną nawilżającą :)

      Usuń
  8. Bardzo ciekawa maseczka, jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no moje zdanie o Ziaji znasz;p

    OdpowiedzUsuń