wtorek, 23 maja 2017

RODZAJE CERY. PRZYKŁADOWE KOSMETYKI - PEELINGI DO TWARZY

Dzisiaj mam dla Was kolejny post z przykładowymi kosmetykami do różnego rodzaju cery. Będą to Peelingi do twarzy. Niestety ostatni post w którym przestawiłam Wam przykłady Żeli do mycia twarzy przykładowo usunęłam. Nie wiem jak to się stało.








CERA MIESZANA, TŁUSTA, TRĄDZIKOWA





CERA SUCHA, WRAŻLIWA




CERA NACZYNKOWA





CERA DOJRZAŁA



Do cery naczynkowej należy stosować delikatne peelingi, nie gruboziarniste, najlepsze są enzymatyczne. Te które przestawiłam do cery suchej, wrażliwej również powinny być dobre i do cery naczynkowej, jeśli ktoś lubi i stosuje. Ja osobiście chcę wypróbować peelingi do cery mieszanej, tłustej, trądzikowej oraz te do suchej, wrażliwej. Pewnie dużo czasu potrwa zanim je wszystkie przetestuję, ale kiedyś to na pewno nastąpi. Oprócz tych jest na pewno wiele innych. Ja przestawiam tylko przykładowe.

Napiszcie czy używałyście jakiś z tych produktów.

31 komentarzy:

  1. Przydatny post :) używałam kiedyś tego z lirene i soraya dla cery tłustej i mieszanej i z tego co pamiętam to były całkiem niezłe. Ogólnie uważam kosmetyki od soraya za dobre, choć teraz nie mogę ich używać bo mnie uczulają :( no ale teraz juz od 3 lat nie mam problemów z cerą więc mogę używac czegokolwiek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam niestety trochę problemów z cerą, jednak nie jest tak źle jak było jeszcze kilka lat temu. Peelingi lubię używać.

      Usuń
  2. Miałam z Himalaya peeling morelowy chyba to był (ten ze zdjęcia) :) Całkiem fajny.
    ps Odpisałam Ci u mnie pod postem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam maseczkę na twarz z Himalaya która była całkiem dobra więc myślę, że i peeling wypróbuję.

      Usuń
  3. I'm in love with that products, great post ^_^
    I'm now following you dear, how about follow for follow? :*
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś peeling Himalaya, ale nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że kiedyś wypróbuję tego peelingu i zobaczę jak się u mnie sprawdzi.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dlatego dodaję takie posty. Przydadzą się mnie i może jeszcze komuś :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię peelingi od Nacomi :) Są całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy wpis!

    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpis jak najbardziej na plus :) nie pamiętam czy coś miałam :) ja mam cerę mieszaną i dosłownie zv3 naczynka wokół nosa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam cerę mieszaną, trochę niedoskonałości oraz przebarwień. Lubię produkty typowo do tej cery ale też bardziej delikatne do cery wrażliwej.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Tłuściocha to trzeba oczyszczać i nawilżać ;) Ja używam różne produkty nie tylko do cery mieszanej, ale też i do wrażliwej.

      Usuń
    2. tak to prawda;) dobra pielęgnacja daje rady

      Usuń
  10. Hmm...chyba żadnego z nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś wypróbuję jakiś z tych peelingów :)

      Usuń
  11. Mam dojrzałą, mieszaną. Ostatnio stosuję krem Alverde 45+.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Alverde nie miałam jeszcze żadnych produktów.

      Usuń
  12. mam i używam teraz peelingu enzymatycznego z Sylveco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Sylveco nie miałam jeszcze żadnych produktów.

      Usuń
  13. Ostatnio praktycznie w ogóle nie używam peelingów.Czasem sięgam po maseczkę z sody:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam cerę suchą, wrażliwą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja lubie delikatne lub enzymatyczne peelingi

    OdpowiedzUsuń
  16. Very interesting post! Have a lovely Day! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń