ODWIEDZINY

sobota, 13 maja 2017

BEBEAUTY, OIL CARE, ODŻYWCZY KREM DO CIAŁA Z OLEJKAMI

Jakiś czas temu rozpoczęłam w końcu stosowanie kosmetyków nawilżających do ciała. Przez pewien czas regularnie, każdego dnia stosowałam balsam do ciała, z czego byłam bardzo zadowolona. Niestety teraz po kilku miesiącach używanie balsamu do ciała bardzo ograniczyłam. Stosuję go 2 razy w tygodniu. Dzisiaj mam dla Was post w którym chcę opisać produkt który używam w ostatnim czasie do nawilżenia swojego ciała. Zapraszam do czytania.


BEBEAUTY, OIL CARE, ODŻYWCZY KREM DO CIAŁA Z OLEJKAMI 
Intensywnie regenerujący krem do pielęgnacji ciała skutecznie odżywia, nawilża i chroni bardzo suchą skórę, poprawia jej elastyczność oraz przyspiesza regeneracje naturalnej  bariery ochronnej naskórka. Przeznaczony do pielęgnacji twarzy i ciała ze szczególnym uwzględnieniem szorstkich, wysuszonych miejsc. Krem regeneruję skórę, chroni ją przed wysuszeniem, pozostawia przyjemne uczucie ukojenia i komfortu.
Substancje czynne:
Masło Shea- nawilża i natłuszcza skórę, opóźnia procesy starzenia skóry, przywraca elastyczność
Olej oliwki- posiada właściwości wygładzające, ochronne i nawilżające
Olej avocado- działa łagodząco, regenerująco i wygładzająco
Olej z pestek porzeczki- działa ochronnie
Olej z moreli- poprawia napięcie skóry, pobudza naturalne funkcje skóry, utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia
Gliceryna- substancja nawilżająca i zmiękczająca skórę




Krem znajduje się w zgrabnym, plastikowym słoiku w kolorze biało - żółto - czarno - czerwonym, który jest raczej zwykły, mało przyciągający wzrok. Produkt dostępny jest w Biedronce, w cenie około 6 zł, jednak często można go zakupić w promocji za około 5 zł. Także cena bardzo niska, jak za taki produkt. Nie widziałam nigdzie balsamu, kremu do ciała w tak niskiej cenie, więc myślę, że warto się skusić. A może produkt okaże się być lepszy niż te droższe? Myślę, że warto. Jeśli nie sprawdzi się to zawsze można wykończyć do innej części ciała lub oddać komu bliskiemu.

Pojemność kremu to 300 ml. Za tak niską cenę wydaje się być duża gdyż większość tego typu produktów kosztuje 8 zł wzwyż, a pojemność jest mniejsza. Zapach ma bardzo ładny, delikatny, mi pasuje mimo iż bardziej wolę mocniej wyczuwalne zapachy. Konsystencja gęsta, kremowa, w kolorze białym, mogłabym porównać do masła do ciała, jednak takowego nie miałam nigdy, ale tak mi się jakoś kojarzy z takim produktem. Jest bardzo przyjemna, szybko się wchłania.

Dostępne są również inne wersje tego kremu, m.in:

- Soft Skin Lekki krem nawilżający do ciała
- Olive Oil Oliwkowe masło do ciała.




Jeśli chodzi o działanie tego produktu jest ono bardzo dobre. Jest on przeznaczony do skóry suchej i bardzo suchej. Krem fajnie nawilża skórę, po jego użyciu jest ona miękka, przyjemna w dotyku, gładka, delikatnie pachnąca przez pewien czas. Dużo nie mogę tutaj powiedzieć gdyż nie mam problemów ze skórą. Mi działanie tego kremu jak najbardziej odpowiada. Nie wiem jak sprawdziłby się u osób ze suchą skórą. Fajnie sprawdza się również do nawilżenia dłoni. Za jakiś czas pojawi się post z recenzją drugiego kremu który posiadam. Jestem ciekawa jak się sprawdzi. Chętnie sięgnę również po masło oliwkowe do ciała. Jest to tani, łatwo dostępny produkt, który myślę warto wypróbować. Jeśli nie do ciała to do rąk.

Moja ocena: 4/5

Znacie ten produkt?

40 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi również podoba się opakowanie. Takie zgrabne, bez zbędnych kolorów. Jest ok :)

      Usuń
  2. widziałam produkt nie raz, ale nigdy nie miałam i nie stosowałam. Skoro jest dobry na suchą skórę to koniecznie muszę polecić mamie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za te kilka złotych myślę, że warto wypróbować :)

      Usuń
  3. Firme przyznam średnio kojarzę ale widac, iz produkt ma bardzo fajny skład :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię Biedronkowe kosmetyki. Żele do mycia ciała są fajne :)

      Usuń
  4. skład olejków i cena to duży atut tego balasamu. Uwielbiam takie kosmetyki! Są takie nie pozorne a tak skuteczne. O wiele bardziej wolę takie kosmetyki od Loreal, Garnier.... itp Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie bardzo fajny produkt i do tego tani oraz łatwo dostępny. Ja nie miałam nigdy żadnych balsamów z Garnier czy innych marek ale może wypróbuję kiedyś coś.

      Usuń
  5. Widziałam go i nawet zastanawiałam się nad kupnem, ale zrezygnowałam, bo mam kilka innych mazideł w zapasie i muszę je zużyć w pierwszej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj kiedyś jak skończą Ci się wszystkie inne produkty :)

      Usuń
  6. hm kremów póki co mam aż nadto:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj wszyscy widzę mają zapasy kosmetyków. Może ktoś się ze mną podzieli :D ale kosmetykami do włosów i twarzy bo takich mi brakuje np. maseczek na twarz itd.

      Usuń
    2. ja mam przez spotkania blogowe tyle mazideł

      Usuń
    3. Ja jeszcze nie byłam na żadnym spotkaniu blogowym niestety, bo są trochę za daleko.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Ja też lubię. Bardzo dobry i tani produkt.

      Usuń
  8. Z tej marki sięgam tylko po zmywacz do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię kosmetyki z Bebeauty. Jeszcze żaden mnie nie zawiódł :)

      Usuń
  9. Niezła ocena, będę o nim pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie bardzo dobrze sprawdził się ten produkt :) Szkoda, że nie ma więcej wersji.

      Usuń
  10. Za taką cenę kupiłabym na wypróbowanie. ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Za taką cenę widzę że kosmetyk warty zakupu :) W ogóle niektóre te ,,marki marketowe" mają świetne kosmetyki zrobione przez większe znane koncerny. To samo a znacznie taniej

    OdpowiedzUsuń
  12. Great product! Have a lovely Day! 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tej marki mam dużo produktów,ale tego kremu nie testowałam.Ładne ma opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że się sprawdził... :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgrabne opakowanie, cenne olejki odżywcze w składzie. Fajny produkt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również podoba się opakowanie. Produkt również całkiem dobry.

      Usuń
  16. Nie znałam wcześniej tego produktu, ale patrząc na ocenę to sprawdza się niezle, myślę, że warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena zachęca, więc może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena bardzo niska, także warto wypróbować. Jeśli nie sprawdzi się do ciała to można używać jako krem do rąk.

      Usuń