czwartek, 6 kwietnia 2017

Taft Instant Volume, Stylizujący Puder do włosów

Dzisiaj mam dla Was post z recenzją produktu do stylizacji włosów którego używam w ostatnim czasie i którego bardzo lubię. Zapraszam do czytania.

Jak wiecie mam cienkie włosy którym brakuje objętości, są delikatne, lekkie, gdy mam je rozpuszczone potrzebują utrwalenia, dlatego gdy chcę mieć rozpuszczone włosy używam jakiegoś produktu do stylizacji. Wiem, że najlepiej nie używać niczego gdyż takie produkty mogą wysuszać włosy, ale staram się to robić rzadko, 1-2 razy w tygodniu. Moim ulubionym produktem jest puder do włosów. Jakiś czas temu pojawił się post o pudrze do włosów Got2Be który bardzo dobrze się u mnie sprawdził. Dla osób które nie widziały tego postu link ---> Klik

Dzisiaj natomiast mam dla Was post w którym opiszę wrażenia po używniu pudru który używam teraz.




Taft Instant Volume, Stylizujący Puder do włosów 
Puder stylizujący Taft dla natychmiastowej objętości!
Natychmiast widoczna i długotrwała objętość. Wyjątkowa kontrola bez sklejania włosów. Rozetrzyj niewielką ilość między dłońmi. Nakładaj na suche włosy u nasady i stylizuj. Lekki i trwały efekt. Lekka formuła wystarczy na 50 aplikacji. Wskazówka: Dla większej objętości wytrząśnij proszek bezpośrednio na suche włosy u nasady. Trzymaj poza zasięgiem dzieci.


Puder zamknięty jest w opakowaniu w kolorze szarym, z jasno-zieloną etykietą. Pojemność produktu to 10 g, natomiast cena około 19 zł, jednak można go dostać w promocji za około 12 zł. Dostępny jest w wielu drogeriach m.in Rossmann, Natura, mniejsze drogerie. Ja właśnie dorwałam puder w Rossmannie w promocyjnej cenie, z czego jestem bardzo zadowolona. Cena może wydawać się wysoka, w stosunku do pojemności, jednak myślę, że warto skusić się, zwłaszcza w promocji. Ja osobiście będę kupowała puder w promocji gdyż wydaje mi się, że cena jest nieco za wysoka. Konsystencja produktu jest sypka, biały, drobno zmielony proszek. Zapach prawie niewyczuwalny.


Puder nasypywałam najczęściej na dłonie, następnie roztrzepywałam na włosach, układając je delikatnie, dodając im tym samym objętości. Puder sprawia, że włosy są matowe, tak samo jak w przypadku poprzedniego pudru który miałam, dodaje lekko objętości, usztywnia włosy. W zależności ile go nałożymy usztywnienie jest bardziej delikatnie gdy nałożymy mniej, a gdy przesadzimy z ilością mogą być sklejone i efekty odwrotny do zamierzonego. Należy uważać by nie użyć go za dużo. Efekt jaki daje puder nie jest może jakoś bardzo dobry, nie dodaje on włosom mega wielkiej objętości, ale mimo wszystko bardzo go lubię i często używam gdy chcę mieć rozpuszczone włosy, a i zdarza się go użyć przy związanych włosach. Staram się jednak nie przesadzać z jego stosowaniem by nie przesuszyć włosów. Częściej po prostu spinam włosy i daje mi odpocząć do środków stylizujących. Moim zdaniem jest to lepszy produkt od lakieru gdy chcemy utrwalić trochę rozpuszczone włosy i dodać im delikatnie objętości. Na pewno sięgnę po niego jeszcze wiele razy.

Moja ocena: 4,5/5

Znacie ten puder? Używacie produktów do stylizacji włosów czy raczej ich unikacie, ze względu na to, że dbacie o włosy lub po prostu ich nie potrzebujecie?

40 komentarzy:

  1. Cieszę się Aniu, że jesteś z niego zadowolona :) Ja mam spory zapas lakieru w opakowaniu i prawdę mówiąc, nie wie, kiedy go wykończę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu :) nie Aniu he he. Ja chyba wolę taki puder. Lakier jest trochę za słaby. Chyba, że wypróbuję kiedyś jakiegoś innego mocniejszego. Najlepiej takiego który dodaje objętości. Zobaczę jeszcze :)

      Usuń
  2. Ja właśnie zawsze boję się o to przesuszenie, nie mogę nigdy znaleść złotego środka :/ Spróbuję jednak bo jak wiesz ja mam takie same włosy jak Ty :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio mniej używam tego pudru, lakieru tylko jak mam rozpuszczone włosy by nadać im objętości. Najbardziej używam go u nasady włosów.

      Usuń
  3. Miałam go próbować ale jakoś cały czas zwlekam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj. Jest bardzo dobry, poprzedni puder który miałam również był całkiem niezły.

      Usuń
  4. Ja niestety mam uczulenie na kosmetyki.
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to nie dobrze, że masz uczulenie. Ja trochę muszę tego używać, ale staram się ograniczać.

      Usuń
  5. Nie używam takich produktów do włosów, ale fajnie wiedzieć że są :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam, bo muszę. Bez tego moje włosy są oklapnięte ;/

      Usuń
  6. Polecę ten kosmetyk siostrzeńcowi :D Teraz nastolatkowie lubią mieć postawioną czuprynę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Z produktów do stylizacji włosów używam jedynie lekkiego lakieru ;-)

      Usuń
  8. Mam podobny puder, ale rzadko go używam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też staram się ograniczać ten puder, by dać włosom odpocząć od takich produktów, ale lubię go :)

      Usuń
  9. Nigdy czegoś takiego nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś wypróbujesz jeśli będziesz chciała :)

      Usuń
    2. Jak będę miałam okazję to wypróbuję :)

      Usuń
    3. Jak dla mnie jest to lepszy produkt niż lakier do włosów, ale co kto lubi.

      Usuń
  10. Mam podobny puder, ale jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj, fajny produkt, oczywiście używany z umiarem jak wszystko.

      Usuń
  11. Nigdy nie używałam pudru do włosów. Z tego co piszesz to działa trochę jak suchy szampon tj. matowi i dodaje objętości,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matowi, delikatnie dodaje objętości oraz usztywnia włosy. Lubię go!

      Usuń
  12. Myślałam kiedyś o wypróbowaniu takiego pudru, ale jakoś się nie złożyło. Zdążyłam za to polubić suchy szampon Batiste, który dodatkowo zwiększa objętość włosów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam go. kiedyś stosowałam puder, ale innej firmy. Całkiem fajnie się sprawdził.
    http://sandicious.pl/2017/04/urzadzenia-na-przebarwienia/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również taki puder fajnie się sprawdza. Nawet lepiej niż lakier.

      Usuń
  14. Jak mam czas to korzystam z produktów do stylizacji włosów. W domu mam puder innej firmy i nie lubię jak po aplikacji włosy są dziwne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że są trochę dziwne w dotyku, matowe, ale ja już wolę ten efekt niż mieć oklapnięte włosy. To mi dużo bardziej przeszkadza.

      Usuń
  15. nigdy nie używałam tego typu produktów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Chyba nawet nie możesz używać, ze względu na swoją skórę głowy ?

      Usuń
  16. Na moje włosy te proszki nie działają, ale moja mama zużywa je w hurtowych ilościach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na krótsze włosy taki puder działa lepiej, ja mam średniej długości włosy. Efekt nie jest może jakiś bardzo duży, ale lepiej to niż oklapnięte włosy.

      Usuń
  17. Nie używam takich produktów, bo mam naturalnie lwa na głowie hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym mieć dużą objętość na włosach i gęste włosy, ale niestety nie mam ;/

      Usuń