wtorek, 25 kwietnia 2017

Poezja, Kremowy żel pod prysznic o zapachu malinowym

Dzisiaj mam dla Was post w którym będę opisywała żel pod prysznic który kosztuje dosłownie kilka złotych i który bardzo mi się spodobał. Zapraszam do czytania.

Nie mogłam znależć w internecie opisu tego produktu, takiego samego jak był na butelce, a niestety nie spisałam tego z buteleczki którą miałam. Mam taki który znalazłam.





Poezja, Kremowy żel pod prysznic o zapachu malinowym
Jeżeli szukasz żelu pod prysznic, który nie tylko doskonale pielęgnuje i czyści skórę, ale też będzie pachniał ładnie i elegancko, wybierz żel pod prysznic Poezja. Jego naturalna formuła pozbywa się z ciała zabrudzeń i bakterii, a ciekawe nuty zapachowe będą krążyć wokół Ciebie jeszcze na długo po wyjściu spod prysznica.


Produkt zamknięty jest w butelce w kolorze białym, z etykietą, z przodu której widnieją owoce malin. Butelka jest raczej zwykła, mało przyciągająca wzrok. Trochę przypomina mi szampon familijny który opisywałam wam jakiś czas temu. Ten również ma takie zwykłe opakowanie, bez zbędnych, napisów, kolorów. Wiele osób pewnie nie zwróciłoby uwagi na ten żel, jednak ja się skusiłam. Zakupiłam go przede wszystkim ze względu na cenę oraz zapach. Opakowanie nie zawsze świadczy o jakości produktu tak myślę. Czasami tańszy produkt może być lepszy od droższego który ma piękne opakowanie. Pojemność żelu to aż 500 ml, natomiast cena to około 5 zł. Ja swój zakupiłam w markecie spożywczym. Niestety nie wiem gdzie on jest dostępny. Myślę, że gdybyście chciały go wypróbować szukajcie w mniejszych drogeriach, marketach, kioskach. Konsystencję ma kremową, średnio gęstą, w kolorze jasno różowym. Zapach cudowny, po prostu genialny! Jeśli jesteście fankami słodkich, owocowych zapachów kosmetyków to ten na pewno przypadnie Wam do gustu. Kojarzy mi się on z gumą Mambą którą jadłam w dzieciństwie. Mniam!


Dostępne są również inne wersje tego żelu:

- Poezja Sensitive Żel pod prysznic konwalia i jaśmin
- Poezja Fresh Żel pod prysznic frezja i jaśmin
- Poezja delikatny Żel pod prysznic gruszka
- Poezja Żel pod prysznic owoce tropikane exotic
- Poezja Żel pod prysznic jagoda delicate


Także wybór jest całkiem spory. Każdy wybrałby coś dla siebie.



Żel bardzo dobrze się pieni. Delikatnie myje skórę, oczyszcza ją po całym dniu, jest ona odświeżona, miła i przyjemna w dotyku. Nie wysusza ani nie podrażnia. Piękny zapach jest oczywiście dużą zaletą produktu. Jest to jeden z tych żeli które mogłabym wąchać i wąchać, a zapach się nie znudzi. Co by tutaj dużo pisać. Bardzo cieszę się, że odkyłam ten żel pod prysznic. Na pewno wypróbuję innych wersji. Tylko nie wiem jeszcze na jaką się zdecyduje. Mogę go wam polecić. Jeśli gdzieś go znajdziecie koniecznie wypróbujcie.

Moja ocena: 4,5/5

Kojarzycie ten żel? Jakie inne tańsze produkty do mycia ciała możecie polecić?

37 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też jest nowość, ale nie załuję, że kupiłam. Za tak niską cenę świetny żel i do tego ten zapach :)

      Usuń
  2. Pierwszy raz go widzę :)Jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach bardzo przyjemny, słodziutki. Bardzo mi się podobał.

      Usuń
  3. Ciekawy produkt przedstawilas. Nie widziałam go nigdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny, tani żel pod prysznic. Myślę, że warto wypróbować gdyby się gdzieś go znalazło i lubi się owocowe, słodkie zapachy.

      Usuń
  4. Poezja - fajna nazwa! ;) Ciekawi mnie on kochana!

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda zwyczajnie, ale to bardzo dobry produkt za niską cenę i faktycznie nazwa interesująca :)

      Usuń
  5. Tego nie znam ale cień ma tanie i fajne żele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Cienia nie miałam żadnych żeli ale na pewno wypróbuję jak tylko będę miała okazję.

      Usuń
  6. bardzo sympatyczna szata graficzna bez udziwnień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka zwykła, bez zbędnych kolorów itp. ale opakowanie nie jest najważniejsze tylko działanie produktu, zapach, cena.

      Usuń
    2. ja zwracam zawsze uwagę na opakowanie. im dziwniejsze tym mnie odstrasza

      Usuń
    3. Bo ładne opakowania produktów bardziej przyciągają :) ale ja lubię tanie kosmetyki więc takie zwykłe opakowania mnie nie odstraszają, ponieważ produkt może mieć bardzo dobre działanie.

      Usuń
  7. Malinowy zapach kusi i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie kremowe zele pod prysznic wiec na pewno o tym produkcie pomysle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz słodkie i owocowe zapachy kosmetyków oraz znajdziesz gdzieś ten żel polecam wypróbować :)

      Usuń
  9. Musi pięknie pachnieć, kocham malinowy zapach ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie pachnie. Zapach przypomina mi nieco gumy mamba :D

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. A może kiedyś poznasz ten żel, gdybyś widziała go gdzieś to wypróbuj.

      Usuń
  11. To mnie teraz zaskoczyłaś. Nigdy nie widziałam żeli tej marki.
    Ja lubię żele Le Petit Marseillais, mają spory wybór zapachów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz miałam ten żel. A że lubię tanie kosmetyki to chętnie kupiłam go i nie żałuję :)

      Usuń
  12. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej nieznana marka kosmetyczna ale ja na pewno jeszcze wypróbuję inny żel z tej marki :)

      Usuń
  13. Interesting post! Have a lovely Day! 🌻🌻🌻❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach musi być obłędny ;p może gdzieś go wypatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach prześliczny, słodki. Coś cudownego! Uwielbiam i bardzo polecam ten żel :)

      Usuń
  15. Nie znam kompletnie firmy ale gruszkę i jagodę chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel o zapachu gruszki pewnie też słodziutko pachnie.

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Ooo tak, aż by się chciało zjeść, a nie można :D

      Usuń
  17. Nie znam tej marki, nazwa bardzo przypadła mi do gustu ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również podoba się nazwa tego żelu. Mimo swojego niezbyt przyciągającego uwagę opakowania jest to bardzo dobry produkt.

      Usuń