ODWIEDZINY

czwartek, 13 kwietnia 2017

NOWOŚCI KOSMETYCZNE OSTATNICH MIESIĘCY

Dzisiaj mam dla Was kolejny post w którym chcę pokazać Wam kosmetyki które zakupiłam w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Takie posty prawdopodobnie będą pojawiały się co jakiś czas na moim blogu, gdy zakupię więcej kosmetyków... Nie ma sensu pokazywać jednej czy dwóch produktów dlatego zawsze czekam aż kupię wszystko co planuję, gdy większość kosmetyków mi się pokończy lub jest na wykończeniu. Myślę, że fajnie jest zobaczyć nowości kosmetyczne które ktoś nabył. Ja bardzo lubię także posty na blogach innych dziewczyn, ale nie tylko. Zapraszam do dalszej części postu.






DO KĄPIELI I PIELĘGNACJI CIAŁA 

Oceania Eavning Melody Żel pod prysznic lawenda i patchouli

Cztery Pory Roku Delikatny Żel pod prysznic Soczysta Malina

Joanna Body Naturia Żel pod prysznic mango i papaja

Biały Jeleń Żel do higieny intymnej chaber, bławatek

Bebeauty Sól do kąpieli Exotic Peach

Bebeauty Sól do kąpieli Kaszmir odprężenie  

Bebeauty Oil Care Odżywczy krem do ciała z olejkami

Bebeauty Soft Skin Lekki nawilżający krem do ciała

 Garnier Mineral Invisible Antyperspirant w kulce

Isae Fresh Dezodorant


DO WŁOSÓW

Joanna Rzepa Szampon wzmacniający do włosów przetłuszczających się

Schauma 7 herbs Szampon odświeżający

Mrs. Potter’s Balsam do włosów z aloesem, jedwabiem i białą herbatą

Kulpol Woda brzozowa

Greenelixir Olejek arganowy do włosów


DO TWARZY ORAZ UST

Tołpa Green Matowienie Krem normalizujący

Bielenda Skin Clinic Aktywne serum korygujące do cery mieszanej i tłustej

Bielenda Rose Care serum różane do skóry wrażliwej

Bielenda Carbo Detox Pasta węglowa do mycia twarzy 3w1

Bielenda wazelina kosmetyczna



DO DŁONI

Ziaja Kokosowa krem do rąk

Bebeauty Hydrate Nawilżający krem do rąk

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, każdy komentarz oraz zapraszam na nowe posty.

18 komentarzy:

  1. Antyperspiranty w kulce mi świetnie się sprawdzają i często do nich wracam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie. Ja mam pierwszy raz ten antypierspirant w kulce.

      Usuń
  2. Moje ulubione serum korygujące Bielenda :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie używam go i również całkiem dobrze się sprawuje u mnie, niestety trochę za późno zaczęłam go używać, bo dopiero w lutym, ale używam nadal gdyż jeszcze nie ma zbyt mocnego słońca. Na pewno wrócę do niego w październiku/listopadzie na jesień, zimę i będę używała dłużej.

      Usuń
  3. Widzę kilka swoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej interesuje mnie produkt z Joanny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel z Joanny, właśnie niedawno zaczęłam go używać. Na pewno pojawi się recenzja :)

      Usuń
  5. Sporo nowości;) Znam białego jelenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię wracać do sprawdzonych i ulubionych kosmetyków, ale teraz zamierzam testować nowości :)

      Usuń
  6. Nie miałam żadnego kosmetyku z Twoich nowości, ale serum z Bielendy wygląda zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum są dobre, obywa. Szczególnie skusiło mnie serum korygujące gdyż jest do mojego typu cery, ale mam nadzieję, że różane serum również będzie dobrze się sprawdzało u mnie.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj moje zakupy kosmetyczne to pielęgnacja. Kolorówki kupuję bardzo mało.

      Usuń
  8. Ooo, ta sól do kąpieli to magia! Zwłaszcza po ciężkim dniu czy tygodniu warto sobie wypoczać w wannie z solą :) mają cudowne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam i w dodatku jest bardzo tania :)

      Usuń
  9. Kocham te sole do kąpieli. Używam od lat i jestem zachwycona:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serum korygujące od Bielendy miałam. W porządku jest :)

    OdpowiedzUsuń