wtorek, 18 kwietnia 2017

Himalaya Herbals, Nourishing Hand Cream, Odżywczy krem do rąk

Święta, święta i... po świętach. Jak Wam minął świąteczny czas? U mnie dobrze.. Dajcie znać jak u Was 😊 A teraz zapraszam na nowy post.

Są kosmetyki które używam niezależnie od pory roku. Jednym z takich produktów są kremy do rąk, które staram się używać nie tylko podczas zimy, ale też i wiosną, latem gdyż dłonie wysuszają się nie tylko do chłodnego powietrza, ale też i podczas prac które wykonujemy w domu tak jak sprzątanie. Dzisiaj mam dla Was post z recenzją kremu do rąk którego używałam w ostatnim czasie.




Himalaya Herbals, Nourishing Hand Cream, Odżywczy krem do rąk
Unikalny krem do rąk do codziennego użytku zawierający bogate w składniki ekstrakty z lawendy i masła kokum, które zapewniają trzy podstawowe korzyści, chronią skórę, pozostawiając dłonie miękkie i gładkie. Nawilża, wygładza i odżywia.. Zapewnia niezbęne odżywienie. Długotrwale nawilża i wygładza skórę. Chroni skórę i zapobiega utracie nawilżenia. Nie zawiera: parabenów i oleju mineralnego. Kluczowe składniki: Masło kokum, olejek z lawendy.


Krem zamknięty jest w tubce w kolorze białym, z zieloną zakretką oraz fioletowo - zielonymi napisami. Ja swój zakupiłam w markecie spożywczym (większość kosmetyków kupuje w marketach, czasami w mniejszych drogeriach). Natomiast można go również zakupić w internecie, nie wiem czy jest dostępny w Drogerii takiej jak np Rossmann czy Natura. Cena produktu to około 5 zł za pojemność 50 ml, która jest malutka, w porównaniu do innych kremów np. Ziaja który ma pojemność 100 ml. W internecie natomiast widziałam, że kosztuje około 7-8 zł. Konsystencja kremu jest średniej gęstości, w kolorze białym. Zapach delikatny, przyjemny, kwiatowy.



Krem ten miałam po raz pierwszy i nie żałuję gdyż całkiem dobrze się sprawdzał. Fajnie nawilżał, wygładzał, po użyciu dłonie były gładkie i miękkie. Zapach również przypadł mi do gustu, dzięki czemu przyjemnie używało się go. Malutka pojemność sprawiła, że szybko się skończył jednak nie jest to żaden problem gdyż mam w zapasie jeszcze dwa inne kremy do rąk. Mimo wszystko chętnie siegnę po ten krem ponownie lub wypróbuję jakiegoś innego z tej marki. Myślę, że warto wypróbować ten produkt.

Moja ocena: 4,5/5

Znacie ten krem? Miałyście? Jaki krem do rąk używacie obecnie?

28 komentarzy:

  1. Miałam go, działanie ok, ale zapach nie przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ta firmę, ale jeszcze tego kremiku nie miałam okazji testować ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś wypróbujesz tego kremu, bo jest całkiem fajny i tani.

      Usuń
  3. Ja ostatnio jestem wierna kremom do rąk od Banii Agafii :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych kremów jeszcze nie miałam, ale wypróbuję jakiś jeśli będę miała okazję, ponieważ lubię kremy do rąk :)

      Usuń
  4. Ja mało kiedy używam kremu do rąk, tak naprawdę wystarczy mi tyle co jak wieczorem balsamuje ciało :) Ale może kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię kremy do rąk, jedynie muszę częściej używać w ciągu dnia, by dłonie były gładkie i nawilżone :)

      Usuń
  5. Ciekawe, czy dałby radę z moimi wymagającymi dłonmi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dałby radę. Nie jest drogi więc myślę, że warto wypróbować.

      Usuń
  6. Great post! Have a lovely Day! 🌷🌷🌷🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego kremiku, Święta spędziłam wspaniale, szkoda tylko, że tak szybko zleciały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety szybko mijają wolne dni. Może kiedyś poznasz ten krem :)

      Usuń
  8. Ja prawie w ogóle nie używam kremów do rąk:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię używać kremu do rąk, dlatego że moje dłonie są wtedy gładkie i nawilżone.

      Usuń
  9. Miałam żel i tonik tej firmy, oba kosmetyki były bez szału.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U każdego inaczej się sprawdza, jednego będzie pasował dany produkt a innemu nie bardzo.

      Usuń
  10. Mam zamiar coś spróbować z tej marki :) Myślę że zdecyduje się na coś innego niż krem do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wypróbuję jeszcze coś z tej marki, ale jeszcze nie wiem co. Krem całkiem fajny.

      Usuń
  11. This product looks fantastic, not yet known.
    I just follow the blog, follow back?
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  12. troszkę zdjęcia niewyraźne słabo widać mazidło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, że zdjęcia słabe, ale niestety nie mam możliwości zrobienia lepszych zdjęć, a nie chce wszystkich wrzucać z internetu.

      Usuń
    2. Tak niestety telefonem robię zdjęcia, nie mam aparatu. Może kiedyś się to zmieni. Na razie jest tak.

      Usuń
  13. rzadko uzywam kremu do rąk, muszę to w koncu zmienić, bo nie ma nic lepszego niz prawidłowe nawilżenie skóry! :)

    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nawilżenie nie tylko rąk, ale i reszty - twarzy, ciała bardzo ważne.

      Usuń