czwartek, 23 marca 2017

Wiosenne stylizacje

Na początku chcę Was bardzo przeprosić za małą aktywność na Waszych blogach, ale ostatnio nie mogę tego ogarnąć. Postaram się to w najbliższych dniach nadrobić i zajrzeć do Was.

Piękna pogoda zawitała do nas. Wiosna w pełni dlatego mam dla Was dzisiaj post z kilkoma stylizacjami na wiosnę które podobają mi się. Ja raczej wolę styl bardziej wygodny, spodnie, wygodne buty. Nic szczególnego. Dajcie znać jak jest u Was. Czy również wolicie taki luźny styl czy coś innego, sukienki, buty na obcasach, tak bardziej kobieco? Zapraszam do oglądania.





STYLIZACJA 1


STYLIZACJA 2

STYLIZACJA 3

STYLIZACJA 4


STYLIZACJA 5

STYLIZACJA 6 

STYLIZACJA 7


SUKIENKI !!



Co sądzicie? Jak Wam się podoba?

21 komentarzy:

  1. Czwarta i piąta stylizacja to zupełnie mój typ. W pozostałych pozamieniałabym dodatki lub nawet usunęła - np. jeśli chodzi o kapelusz, jakoś do mnie nie przemawiały nigdy.

    martawipplinger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi podobają się te stylizacje ale właśnie tez nie wszystkie dodatki do mnie przemawiają, ale coś w sobie mają :)

      Usuń
  2. Piękne stylizacje:)

    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż miło popatrzeć, przydałoby się odświeżyć na wiosnę garderobę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też przydałoby się coś nowego zakupić :)

      Usuń
  4. Ja zdecydowanie stawiam na luz oryginalność i wygodę. Myślę że i taki styl może być kobiecy :) Wszystkie Twoje stylizacje bardzo mi się podobają i jak najbardziej do mnie przemawiają. Założyłabym wszystko co podałaś :) Prócz ostatniego zdjecia :P Sukienki precz z mojej garderoby hahah ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście też tak myślę, że taki luźny, wygodny styl może być kobiecy. Dodać jakieś buty na obcasach, ładną bluzeczkę, biżuterię i fajnie to wygląda. Super, że podobają Ci się te stylizacje. Ja raczej też nie noszę sukienek. No ale są kobiety, dziewczyny które lubią a takie z kwiatami są idealne na wiosnę, lato. Chociaż ja gdyby jakąś miała kupić to bardziej stonowaną, w jednym bądź w dwóch kolorach.

      Usuń
  5. Stylizacja nr 6 super ale bez kapelusza :) ogólnie każda ma w sobie fajne elementy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, że każda z tych stylizacji ma w sobie coś ładnego :)

      Usuń
  6. Najbardziej do gustu przypadła mi szósta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Styluzacja 1,4 i 6 są świetne!!! I jakie super jeansy oraz sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że podobają się. Sukienki takie bardzo kwieciste, wiosenne chociaż ja takich nie noszę, ale podobają mi się :)

      Usuń
  8. Chyba wszystkie proponowane przez Ciebie stylizacje mogłabym nosić, oprócz sukienek w kwiaty ;)
    Ja też ostatnio jestem mało aktywna na blogach, to przesilenie wiosenne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienek też nie noszę, ale podobają mi się. Bardzo nosiłabym chyba bluzki, koszule w kwiaty :)

      Usuń
  9. Prześliczne stylizacje, bardzo w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że podobają Ci się te stylizacje :)

      Usuń
  10. Super stylizacje;) musiałaś trochę nad nimi posiedzieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę czasu zajęło zrobienie tego postu jak każdego innego, ale nic nie szkodzi, bo lubię to. Super, że podobają Ci się te stylizacje :)

      Usuń
  11. Bardzo fajne zestawy, choć mnie najmocniej kręcą sukienki, zwłaszcza ta dopasowana:)

    OdpowiedzUsuń