czwartek, 2 marca 2017

TOŁPA GREEN MATOWIENIE MATUJĄCA MASKA NORMALIZUJACA

Dzisiaj mam dla Was post w którym będę opisywała maskę do twarzy z marki Tołpa. Wcześniej nie interestowałam się produktami z Tołpy ponieważ były trochę za drogie, jednak kilka miesięcy temu będąc w Biedronce natrafiłam na promocję -70% na kosmetyki (żałuję, że nie kupiłam czegoś więcej). Skusiłam się wtedy na odżywczy zabieg z czerwonym winem Eveline o którym pisałam w tym poście ---> Klik oraz na maskę z Tołpy która była bardzo tania. Jeśli jesteście ciekawe jak się u mnie sprawdziła zapraszam do dalszej części postu.


TOŁPA GREEN MATOWIENIE MATUJĄCA MASKA NORMALIZUJĄCA 
oczyszcza, eliminuje błyszczenie, zwęża pory i nawilża. hypoalergiczny
skóra: wrażliwa, mieszana i tłusta, nadmiar sebum
roślinne składniki: tymianek, pigwa

Wiemy, że tymianek i pigwa sprawiają, że tłusta, błyszcząca oraz odwodniona skóra daje za wygraną. Poddaje się im zbawiennemu działaniu. I wtedy wyrównuje się poziom sebum. Znika błyszczenie. Pory się zwężają. Skóra staje się gładka, nawilżona i matowa.

Nasza maska usuwa zanieczyszczenia oraz nadmiar sebum. Oczyszcza i zwęża pory. Eliminuje błyszczenie i normalizuje pracę gruczołów łojowych. Nawilża i łagodzi podrażnienia. Pozostawia skórę odświeżoną gładką i matową.

Małe wielkie składniki - torf tołpa, kaolin, ekstrakt z tymianku, ekstrakt z owoców pigwy, mleczan sodu, gliceryna, substancja chłodząca. Być może niektóre nasze składniki posiadają zagadkowe  nazwy. Ale prawda jest taka, że żaden z nich nie znalazł się tutaj przypadkowo. I z tego jesteśmy dumni.


Maska znajduje się w saszetce w kolorach biało - zielonych o pojemności 2x6 ml. Ja swoją zakupiłam jak wspomniałam wcześniej w Biedronce za około 3 zł, natomiast normalnie można ją kupić w cenie około 6 zł, jednak nie bardzo wiem gdzie jest dostępna. Na pewno można ją zakupić na stronie tołpa.pl ---> Klik Dostępne są również inne maski które znajdziecie na tej stronie.

Produkt ma gęstą, treściwą, kremową konsystencję w kolorze białym, delikatny, przyjemny zapach. Maska bardzo dobrze nakłada się na twarz. Lubię maski o takiej konsytenacji. Zasycha po jakimś czasie na twarzy, co podoba mi się. Ze zmyciem nie ma większych problemów. Maski do twarzy nakładam najczęściej na 20, a nawet na 30 min, moim zdaniem 10 min to za krótko, tak samo jak w przypadku maski czy odżywki do włosów potrzeba trochę czasu by maska zaczęła działać. Po tym czasie zmywam maskę. Działanie maski przyjemne. Skóra dobrze oczyszczona, nawilżona, miękka, gładka oraz miła w dotyku, rzeczywiście maska matuje skórę. W Biedronce dostępny jest również krem z serii Matowienie który na pewno przetestuję.

Maska jest bardzo dobra, działanie jak dla mnie w porządku, jest też wydajna, mi wystarczyła na cztery razy, co zapomniałam zaznaczyć. Cena mogłaby być nieco niższa, jednak na pewno do niej wrócę.

Moja ocena: 4/5
Znacie tą maskę? Używacie produktów z Tołpy?

18 komentarzy:

  1. Świetna maska dla osób z tłustą cerą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem przyjemna maska i na pewno sięgnę po nią jeszcze kiedyś.

      Usuń
  2. Może kiedyś wypróbuję, jak dotąd nigdy nie wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś nie zwracałam uwagi na produkty z Tołpy, ale może kiedyś coś jeszcze wypróbuję.

      Usuń
  3. Ja lubię glinki do oczyszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jej jeszcze muszę jej poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie kojarzę czy gdzie można ją dostać, np. w Rossmannie.

      Usuń
  5. Od nich miałam jedynie krem pod oczy i tak średnio go polubiłam. Za produktami w saszetkach nie przepadam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że lepsze i wygodniejsze są maseczki w tubkach czy tym podobnych opakowaniach ale niestety nie zawsze można takie dostać, a zamawiać przez internet jedną maseczkę w tubce to średnio się opłaca, więc najczęściej kupuje takie w saszetkach, a czasami też większe opakowania gdy mam możliwość.

      Usuń
  6. Nie znam tej maski, z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować. Ja na pewno jeszcze coś wypróbuję z tej marki. Najlepiej w promocji gdy gdzieś będzie.

      Usuń
  7. Jakoś nie widziałam jej w Biedrze, dla mnie produkty Tołpy też są trochę za drogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wiem, że w Biedronce są kremy do twarzy z Tołpy oraz jeszcze coś, ale dokładnie nie wiem co, żel do mycia twarzy lub mleczko... Krem do twarzy na pewno wypróbuję.

      Usuń
  8. Jesli chodzi o Tolpe to do tej pory uzywalam tylko kremu do rak i jest super! Maski musze sprobowac bo ostatnio dostalam bzika na punkcie roznych produktow na twarz, a maski sa na mojej liscie must have przy okazji kazdych zakupow :) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremu do rąk z Tołpy nie miałam, ale myślę, że kiedyś wypróbuję jakiegoś ponieważ lubię kremy do rąk i staram się używam chociaż raz dziennie, przed pójściem spać. Maska bardzo przyjemna więc polecam.

      Usuń
  9. Jeśli chodzi o Tołpę to z ich produktów miałam tylko krem matujący do twarzy (strefa T) - był super! Tą maseczkę chętnie z Twojego polecenia wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tą maskę. Całkiem fajna. A krem matujący ostatnio kupiłam, tylko nie wiem czy to ten sam który Ty miałaś. Całkiem możliwe, że tak.

      Usuń