poniedziałek, 6 marca 2017

Inspiracje włosowe

Przez ostatni dni trochę mniej czasu spędzałam w strefie blogowej, mniej zaglądałam na Wasze blogi, mniej czytałam, mniej komentowałam. Potrzebowałam trochę oderwać się od tego, ale teraz wracam do Was i zamierzam nadrobić wszelkie zaległości.

Dzisiaj mam dla Was nieco luźniejszy post o tematyce włosowej. Mam nadzieję, że spodoba się Wam. Był post w którym prezentowałam inspiracje paznokciowe. Dla tych które jeszcze nie widziały zapraszam link do postu ---> Klik 

Są przepiękne. Takie mi się marzą 😊


Dzisiaj natomiast mam dla Was INSPIRACJE WŁOSOWE. Piękne włosy to moje marzenie, ja takich nie mam, ale staram się o nie dbać. Trochę mi brakuje do "ideału"... A szkoda, bo piękne włosy dodają pewności siebie. Zapraszam do oglądania i komentowania.
















Co Wy na to? Które włosy najbardziej Wam się podobają? Jaki kolor, jaka długość, proste czy falowane? Jakie włosy Wy macie? Ja mam włosy jak już wiecie cienkie, raczej proste, ale nie idealnie, jestem szatynką, długość włosów do ramion. Podobają mi się nie tylko proste włosy, ale też i falowane, oczywiście z objętością. Nigdy nie miałam takich bardzo długich włosów aż do biustu, za to miałam krótkie włosy, które są wygodne, szybko można je umyć, ale nie pasuje mi taka długość, przynajmniej ja się sobie w niej nie podobam.

Koniecznie dajcie znać jak jest u Was.

33 komentarze:

  1. W sumie wszystkie te dłuższe i zdecydowanie rozpuszczone :) mnie się marzą takie do pasa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do pasa to dla mnie za długie włosy. Wolę pół długie lub trochę za ramiona :)

      Usuń
  2. Wybieram się niebem do fryzjera :D Mam zamiar zaszaleć troszkę z kolorkiem kusi mnie konturowany kolorek blond :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie kusi by kiedyś przefarbować włosy, ale nie wiem jaki kolor pasowałby mi najbardziej.

      Usuń
  3. Piękne inspiracje. Ja mam włosy do ramion, farbowane blond, ale chce wrócić do swojego koloru - rudego ;)
    Mam proste, a wolałabym mieć kręcone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo rude, to odważnie. Zawsze jak ma się proste to chce się mieć kręcone i na odwrót :D

      Usuń
  4. Śliczne fryzury, każda ma coś w sobie :) Bardzo długie włosy zostawiam młodym dziewczynom, dla siebie widzę fryzurkę z włosów średniej długości np. zdjęcie 2, 5 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zdecydowanie wolę włosy średniej długości chociaż może kiedyś zapuszczę długie, ale wątpię ponieważ wtedy byłyby jeszcze bardziej oklapnięte.

      Usuń
  5. Ojojo :) Aż chce się mieć takie włoski :D Ja bym się wymieniła na każde, hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałabym mieć średniej długości czyli takie jak mam ale bardziej gęste. Musze nad tym popracować. Może kiedyś też zmienię kolorek włosów. Najlepiej wyglądam w prostych z dużą objętością.

      Usuń
  6. Zadbane włosy to ozdoba każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Ja staram się dbać o włosy, jednak nie jest 100 % idealnie, ale mam nadzieję, że kiedyś będzie.

      Usuń
  7. pofalowane blond włosy są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pofalowane włosy są też bardzo ładne ale mi ostatnio nie wychodzą fale, nieważne czy zrobię koczek czy papiloty czy warkocz :(

      Usuń
    2. a używasz czegoś do stylizacji? jakiegoś psikadła?

      Usuń
    3. Czasami używam sprayu prostującego Marion przed prostowaniem włosów. No i puder do włosów Taft, ale przed zrobieniem koczka czy warkocza nic nie używam, tylko myję włosy, nakładam odżywkę bądź maskę i potem robię na suche włosy warkocza, koczka lub czasami papiloty i za każdym razem fale są nie ładne chociaż mają wtedy trochę objętości, jednak co z tego skoro są brzydkie? Może powinnam czegoś używać przed zrobieniem warkocza/koczka? Jakiś produkt? Co sądzisz?

      Usuń
    4. hm, ja mam jakąś najtańszą piankę do włosów z Rossmana. może spróbuj na piankę?

      Usuń
  8. Piękne inspiracje... szczególnie wszelkie warkocze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie potrafię takich ładnych warkoczy robić :(

      Usuń
  9. Ja to się cieszę, że w ogóle mam włosy :)
    A jakie mi się podobają najbardziej? Odbite od nasady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie to ujęłaś. Mi też się podobają włosy odbite od nasady. Nie znoszę gdy włosy są oklapnięte, a niestety moje takie są. Może nie jakoś bardzo, jednak trochę tak, szczególnie z tyłu głowy. Dlatego teraz chcę skupić się trochę na poroście nowych włosów by zagęścić je. Mam nadzieję, że uda mi się regularnie stosować wcierki. Może dodam też witaminy.

      Usuń
  10. Niedługo zmieniam kolor więc idealnie dla mnie :D
    Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to może skorzystasz z jakiejś propozycji. Mnie też kusi zmiana koloru włosów, no ale nie wiem, nie wiem czy to zrobić :)

      Usuń
  11. Piąte zdjęcie z kolei jest idealne♥ Podobają mis ie takie proste grzywki, ale moje włosy rosną jak szalone i musiałabym co tydzień podcinać swoją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię grzywek bo nie lubię gdy mi włosy lecą na twarz chociaż grzywka mi pasuje :)

      Usuń
  12. Ja mam long boba, takiego jak na drugim zdjęciu, ale już mi się znudził i chyba będę zapuszczać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie bardziej wolę włosy obcięte na prosto niż jakieś boby i innego typu fryzury które trzeba układać.

      Usuń
  13. Ja mam zdrowe włosy, ale za to mam ich bardzo mało :( Przez chorobę będąc nastolatką straciłam połowę swoich włosów i już nigdy nie wróciłam do tego co miałam.....żal mi serce ściska za to że mam ich tak mało, nawet dopinek nie mogę mieć bo są za ciężkie..... :/ Aktualnie mam włosy za łopatki, ale miałam do pasa i bardzo krótkie , które uważam kompletnie mi nie pasują:) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótkie raczej nie pasują Tobie, tylko długie. Ja mam też mało włosów, są cienkie. Może jedynie pomóc wcieranie regularnie wcierek. Wtedy rosną nowe włosy i można zagęścić fryzurę.

      Usuń